ניקי
ניקי
רכוז פניות הצבור

leegil

New member
ניקי המתכון של הפוקצ'ה מדהיםםם

אכלנו כמעט את הכל הכנתי שתיים אחת עם פלפלים שקליתי ושום, ואחת עם פלפלים עגבניות בצל וגבינה צהובה בהשראת זיוי האחת--יצא טעים מאודדד-תודה!!!
 
ניקי../images/Emo20.gifניקי../images/Emo20.gifרכוז פניות הצבור../images/Emo20.gif

טוב מאחר והפניות לניקי רבות החלטתי לרכז אותן (סתתתתתתתתתם כי משעמם לי על הבוקר)
 

1טלינה

New member
ניקי - יש לי שתי שאלות / בקשות

בעצם שלוש... 1. הפניה למתכון הפוקצ'ה עליו דיברו בשרשור זה 2. מתכון כלשהו ל-5 תפוחים ירוקים שעומדים להתקלקל 3. מתכון מעניין לתוספת לבשר - אני בשמן האחרון עושה כל הזמן את התפו"א החתוכים וזה נראה נהדר וגם טעים רוצה משהו בסגנון הזה- אם יש לך. תודה ואין כמוך פשוט - ניקי לשלטון!
 

ניקי ב

New member
פוקצ'ה מהירה

1 כוס מים רותחים 2 כפות שמרים יבשים 2-1.5 כוסות קמח 1 כפית סוכר 1 כפית מלח 2 כפות שמן זית מלח גס לזריה שמן זית ענפי רוזמרין להכניס הכל לקערה, מלבד המלח ולערבב, להוסיף המלח וללוש, להוסיף שמן זית. לטפוח על הבצק ולתת לו לנוח 10 דקות. לשטח על תבנית משומנת ולנעוץ את האצבעות לצורת הרים ועמקים, לפזר מלח גס, שמן זית וענפי רוזמרין. לאפות בחום בינוני כ- 15 דקות מקור: השף שלום שטרית
 

1טלינה

New member
איך משביחים את הפוקצ'ה

מתי מכניסים לתוכה גבינה צהובה או דברים אחרים - אשמח אם תאמרי לי מה נחטף אצלך
 

ניקי ב

New member
אני פיזרתי עליה עגבניות קצוצות

פיזרתי פרמזן. אפשר להכין אנטיפסטי ולפזר פלפלים קלויים. הכל טעים.
 

ניקי ב

New member
עוגת תפוחים מהמדור של ליהיא לפיד

עוגת תפוחים מופלאה ששוברת את שיאי המהירות אין דבר שאני אוהבת יותר מעוגות תפוחים. לכן אורו עיני כשקיבלתי מסוזי, קוראת של המדור, את המתכון הבא, שהוא כל כך פשוט ומהיר, שזה יותר קל אפילו מלרוץ לקונדיטוריה. חותכים 4-3 תפוחי גרנד-סמית חמוצים (אפשר עם הקליפה) לקוביות, מוסיפים כף סוכר (עדיף חום), כפית קינמון ומערבבים. בקערה נפרדת מערבבים כוס וחצי קמח תופח, כוס סוכר (שוב, כדאי חום), 3 ביצים, חצי כוס שמן ומעט ציפורן טחון. משמנים תבנית עגולה, שמים בה את התפוחים ושופכים מלמעלה את העיסה. מכניסים לתנור בחום בינוני (180) למשך כ-40 דקות, עד שהבית מתמלא ניחוח נפלא והקיסם יוצא יבש. אפשר לפזר למעלה קצת אגוזי מלך.
 

ניקי ב

New member
תפוחי אדמה מתובלים

2 ק"ג תפוחי אדמה חתוכים לאורך ואח"כ לפלחים עבים 1 כף גדושה פפריקה מתוקה כפית שטוחה אבקת שום כפית שטוחה אבקת בצל מעט פפריקה חריפה מלח לפי הטעם (1/2 – 1 כפית) 50 גר' מרגרינה שמן מרתיחים את תפוחי האדמה בסיר עם מים ומלח כ- 5 דק'. • מחממים תנור ל- 200 מעלות (אם יש טורבו עדיף). • בתבנית אפיה גדולה , ממסים את המרגרינה ומוסיפים מעט שמן. • מערבבים את כל התבלינים בקערית קטנה. • מסננים את תפוחי האדמה ומכניסים אותם לתבנית, מערבבים היטב כדי שתפוחי האדמה יכוסו היטב בשמן. • מפזרים מלמעלה את התבלינים ומערבבים שוב כדי שתפוחי אדמה יצופו היטב בתבלינים. • אופים בערך 30-40 דקות, מערבבים והופכים את תפוחי האדמה. תפוחי האדמה מוכנים כשהם שחומים מאוד, רכים מבפנים וקליפתם פריכה מקור:utoo
 

1טלינה

New member
תודה- תוספת זו תישקל אבל

יש לך רעיון למשהו שנראה גם ממש יפה להגשה ומפתיע (בסגנון של חתתכים על תפו"א) - יכול להיות גם מתחום האורז ו/או קינואה
 

ניקי ב

New member
רעיון אחר יפה להגשה

ראית המאפינס קישואים שעשיתי? גם תוספת וגם יפה לעין.
 
למעלה