ניצחון הרעים והמשוגעים-איראן יודעת שארה"ב מדברת ולא עושה.בעיה.

אביב 2019

Well-known member
איראן כבר הבינה שמכל מיני סיבות טראמפ רק מדבר ולא יעשה.זו בעיה רצינית של כולנו.
בהתאמה-איראן מקשיחה את עמדתה במו"מ וכל העולם כולו עומד בפני שוקת שבורה.
איך זה יגמר?
איראן תזרוק איזו עצם לארה"ב.טראמפ יציג את זה כניצחון.ואנחנו נישאר כאן
עם בעיות חצי פתורות.##

אני קורא לזה-ניצחון הרעים והמשוגעים.
כל השנים חינכו אותנו שלהיות טוב והגון זה עדיף.שהמשוגעים סופם חורבן ותבוסה.

איראן,חמאס והחיזבאללה מוכיחים אחרת- הרעים מנצחים.המשוגעים והקיצונים זוכים.
המערב השפוי,הרציונאלי,המשכיל,ההומניסטי מובס שוב ושוב מול השיגעון והקיצוניות של האיראנים.

הדרך השפויה והמתונה מפסידה לקיצוני המטורף.
פרא אדם ישמעאל,מנצח את האדם החושב.
 
איראן כבר הבינה שמכל מיני סיבות טראמפ רק מדבר ולא יעשה.זו בעיה רצינית של כולנו.
בהתאמה-איראן מקשיחה את עמדתה במו"מ וכל העולם כולו עומד בפני שוקת שבורה.
איך זה יגמר?
איראן תזרוק איזו עצם לארה"ב.טראמפ יציג את זה כניצחון.ואנחנו נישאר כאן
עם בעיות חצי פתורות.##

אני קורא לזה-ניצחון הרעים והמשוגעים.
כל השנים חינכו אותנו שלהיות טוב והגון זה עדיף.שהמשוגעים סופם חורבן ותבוסה.

איראן,חמאס והחיזבאללה מוכיחים אחרת- הרעים מנצחים.המשוגעים והקיצונים זוכים.
המערב השפוי,הרציונאלי,המשכיל,ההומניסטי מובס שוב ושוב מול השיגעון והקיצוניות של האיראנים.

הדרך השפויה והמתונה מפסידה לקיצוני המטורף.
פרא אדם ישמעאל,מנצח את האדם החושב.
ארה"ב זה לא פינצ'ר,לפעמים הכלב רק נובח ולפעמים גם נושך.

 

אביב 2019

Well-known member
ארה"ב זה לא פינצ'ר,לפעמים הכלב רק נובח ולפעמים גם נושך.

זה בדיוק מה שהכי כואב.על זה בוכה הנביא.
ארה"ב היא לא פינצ'ר.היא מעצמה ענקית וכמעט כל יכולה.
אבל איכשהוא,ארה"ב החזקה,השפויה והרציונאלית נכנעת למטורפים איסלאמים קיצוניים.
בדיוק כמו ישראל החזקה שנכנעת לארגוני טרור קטנים כמו חמאס וחיזבאללה.
 
זה בדיוק מה שהכי כואב.על זה בוכה הנביא.
ארה"ב היא לא פינצ'ר.היא מעצמה ענקית וכמעט כל יכולה.
אבל איכשהוא,ארה"ב החזקה,השפויה והרציונאלית נכנעת למטורפים איסלאמים קיצוניים.
בדיוק כמו ישראל החזקה שנכנעת לארגוני טרור קטנים כמו חמאס וחיזבאללה.
לדעתי לא גומרים את החמאס בכוונה שחיזבאלה ואיראן לא יחשבו שזה הסוף שלהם

אלא יש להם סיכוי להגיע לעמק השווה עם האמריקאים.

הרי תחשוב בהיגיון היה קל יחסית להשתלט עוד פעם על רצועת עזה,זה לא איראן וזה לא לבנון...


בנוסף לא רוצים לעצבן את העולם שעוד פעם יש שלטון לא של הפלסטינים בעזה.
 

ריריו הריר

Well-known member
איראן כבר הבינה שמכל מיני סיבות טראמפ רק מדבר ולא יעשה.זו בעיה רצינית של כולנו.
בהתאמה-איראן מקשיחה את עמדתה במו"מ וכל העולם כולו עומד בפני שוקת שבורה.
איך זה יגמר?
איראן תזרוק איזו עצם לארה"ב.טראמפ יציג את זה כניצחון.ואנחנו נישאר כאן
עם בעיות חצי פתורות.##

אני קורא לזה-ניצחון הרעים והמשוגעים.
כל השנים חינכו אותנו שלהיות טוב והגון זה עדיף.שהמשוגעים סופם חורבן ותבוסה.

איראן,חמאס והחיזבאללה מוכיחים אחרת- הרעים מנצחים.המשוגעים והקיצונים זוכים.
המערב השפוי,הרציונאלי,המשכיל,ההומניסטי מובס שוב ושוב מול השיגעון והקיצוניות של האיראנים.

הדרך השפויה והמתונה מפסידה לקיצוני המטורף.
פרא אדם ישמעאל,מנצח את האדם החושב.
צריך להציע לאירנים שנסגיר לידיהם את ביבי ונפתח דף חדש ביחסינו
 

lemner40

Well-known member
איראן כבר הבינה שמכל מיני סיבות טראמפ רק מדבר ולא יעשה.זו בעיה רצינית של כולנו.
בהתאמה-איראן מקשיחה את עמדתה במו"מ וכל העולם כולו עומד בפני שוקת שבורה.
איך זה יגמר?
איראן תזרוק איזו עצם לארה"ב.טראמפ יציג את זה כניצחון.ואנחנו נישאר כאן
עם בעיות חצי פתורות.##

אני קורא לזה-ניצחון הרעים והמשוגעים.
כל השנים חינכו אותנו שלהיות טוב והגון זה עדיף.שהמשוגעים סופם חורבן ותבוסה.

איראן,חמאס והחיזבאללה מוכיחים אחרת- הרעים מנצחים.המשוגעים והקיצונים זוכים.
המערב השפוי,הרציונאלי,המשכיל,ההומניסטי מובס שוב ושוב מול השיגעון והקיצוניות של האיראנים.

הדרך השפויה והמתונה מפסידה לקיצוני המטורף.
פרא אדם ישמעאל,מנצח את האדם החושב.
כמו תמיד בכל ההיסטוריה
העולם נלחם עם עצמו
ובסוף היהודים מפסידים
ככה היה מאז ומעולם
 

דורי 1981

Well-known member
איראן תזרוק איזו עצם לארה"ב.טראמפ יציג את זה כניצחון.ואנחנו נישאר כאן
עם בעיות חצי פתורות.##
יש מחיר ללחימה, יש מחיר ל "הכלה" ויש מחיר להפיכה למדינת חסות של ארה"ב. ראש ממשלה צריך להחליט איך המדינה (לא הוא!) יוצאת הכי ברווח או בכמה שפחות הפסד, בהתחשב ביתר האפשרויות.
 
יש מחיר ללחימה, יש מחיר ל "הכלה" ויש מחיר להפיכה למדינת חסות של ארה"ב. ראש ממשלה צריך להחליט איך המדינה (לא הוא!) יוצאת הכי ברווח או בכמה שפחות הפסד, בהתחשב ביתר האפשרויות.
הוא עושה בדיוק את זה,רק תחליף את המדינה והסוגריים.

 

Harrington

Well-known member
מנהל

ניצחון הרעים והמשוגעים-איראן יודעת שארה"ב מדברת ולא עושה.בעיה.​

איך אירן "יודעת" זאת אם איש בעולם לא יודע זאת? רק אתמול סיפר נשיא ארה"ב שהייתה מתוכננת מתקפה להיום. אולי נכון, אולי גם לא. הקטע שכל הזמן מספרים לנו (גם כאן) שטראמפ אינו צפוי. אז פתאום, כשנוח יותר (קרי כשצריך להוציא שרשור השמצה בכיוון הזה), הכל גלוי, ברור וידוע ואפילו אירן "יודעת"? לא נשמע לך קצת מוזר, שלא לומר פתטי?
 

רוב הזמן נח

Well-known member
טראמפ לא יכול לסיים בלי תקיפה משמעותית באירן.
אחרת הוא יצא טמבל גמור.
 
למעלה