ניצול מקסימלי של ימי חופשה ומחלה במצב סרטן

shirleyrozental

New member
ניצול מקסימלי של ימי חופשה ומחלה במצב סרטן

בעלי אובחן לפני כחודשיים כחולה סרטן דרגה 4 עם גרורות לכבד. עקב הטיפולים של הכימו הוא מאוד חלש ולא מסוגל ללכת לעבודה. הוא עובד שם כחצי שנה וניצל את כל ימי המחלה והחופשה שהיו לו. כתוצאה מכך המשכורת שלו ירדה משמעותית מ- 17 אלף ל- 9 אלף. האם יש משהו שאפשר לעשות כדי למנוע מהשכר שלו לצנוח?
 

Harrington

Well-known member
מנהל
ניתן ורצוי להגיש בהקדם תביעה למחלקת נכות כללית.

בקיצור המצו"ב תוכלי למצוא את הטופס הרלוונטי וכן סרטון הדרכה כיצד למלאו. אם תתקלי בקשיים, אנא תרגישי חופשיה לשוב ולשאול כאן וננסה לעזור.

שימי לב שבמצב שאת מתארת נראה על פניו כי בעלך יהיה זכאי לטיפול במה שמכונה 'המסלול המהיר'. למרות שהמוסד אמור לזהות זאת אוטומטית, מומלץ לצרף מכתב קצר לטופס התביעה בו הנך מציינת את עיקרי הדברים (בעיקר את העובדה שמדובר במחלה ממארת ושהוא מטופל בגינה בטיפול פעיל).

[URL]https://www.btl.gov.il/טפסים%20ואישורים/forms/General_Disability_forms/Pages/default.aspx[/URL]
 

shirleyrozental

New member
תודה Harrington עוד כמה שאלות קטנות...

כשאני לוחצת על הקישור של הסרטון זה מוריד לי קובץ SWF אבל לא נפתח במחשב. כיצב צופים בסרטון? אולי יש קישור אליו ביוטיוב במקרה?
בעיקרון בעלי כן מסוגל לעשות את 6 הפעולות האלמנטריות והוא לא סיעודי או משהו כזה חלילה, פשוט ממש חלש וחסר אנרגיות בגלל הכימו. האם בכל זאת ניתן להגיש את הטופס לנכות כללית?
האם לחכות לזמן הניתוח שבו לא יוכל לעבוד בכלל? כרגע הוא נותן מדי פעם כמה שעות בעבודה כשהוא מסוגל... חודש שעבר עבד ב- 40% משרה.
המשכורת שלו גם לאחר שהיא ירדה, גבוהה יותר מהשכר הממוצע במשק.
סליחה על מבול השאלות... ותודה רבה על העזרה מראש :)
&nbsp
 
למעלה