ניצול התקציב של פרוייקטים תחבורתיים
ניצול התקציב של פרוייקטים תחבורתיים
ניצול התקציב של פרוייקטים תחבורתיים הגיע ב- 2002 ל- 94% אחוז ניצול התקציבים של פרוייקטים תחבורתיים בישראל הגיע בשנת 2002 לשעור ממוצע של 94% והוא הסתכם ב- 1,444 מיליארד שקל, כך עולה מסיכום נתוני אגף התשתיות במשרד התחבורה. דובר משרד התחבורה מסר כי מדובר באחוז ניצול תקציבים של פרוייקטים תחבורתיים הגבוה ביותר שנרשם במשרד התחבורה ב- 5 השנים האחרונות. לגידול זה יש חשיבות רבה לנוכח העובדה כי תקציב הפיתוח לתשתיות תחבורתיות גדל ב- 5 השנים האחרונות פי שלושה, מכ- 500 מליון בשנת 1998, לכ- 1,550 מיליארד שקל בשנת 2002. מהנתונים עולה כי אחוז ניצול התקציבים של פרוייקטים תחבורתיים בירושלים ובמטרופולין תל אביב הגיע בשנת 2002 ל- 99% והסתכם ביותר מ- 366 מליון שקל בירושלים וב- 394 מליון שקל במטרופולין תל אביב. בחיפה הסתכם אחוז ניצול התקציבים בכ- 96% והגיע לכ- 239 מליון שקל. בשאר הערים בארץ הגיע אחוז ניצול התקציבים בשנת 2002 ל- 75% והוא הסתכם בכ- 64.5 מליון שקל, זאת לעומת 69% ניצול בלבד בשנת 2001. במגזר הערבי, הדרוזי והבדואי הגיע אחוז ניצול התקציב בשנת 2002 ל- 98% והוא הסתכם ב- 118.5 מליון שקל. מנהל אגף תשתיות במשרד התחבורה, יצחק זוכמן מסר כי ישנה חשיבות רבה לניצול תקציב התשתיות בפרוייקטים עירוניים שכן הן מסייעות לשיפור זרימת התנועה ולצמצום משמעותי במספר תאונות הדרכים בתוך הערים. מנתוני משרד התחבורה עולה כי במקומות שבהם בוצעו שיפורים בטיחותיים כמו הקמת מעגלי תנועה (כיכרות), התקנת רמזורים ואמצעי בטיחות נוספים ירד מספר התאונות באופן משמעותי. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
ניצול התקציב של פרוייקטים תחבורתיים
ניצול התקציב של פרוייקטים תחבורתיים הגיע ב- 2002 ל- 94% אחוז ניצול התקציבים של פרוייקטים תחבורתיים בישראל הגיע בשנת 2002 לשעור ממוצע של 94% והוא הסתכם ב- 1,444 מיליארד שקל, כך עולה מסיכום נתוני אגף התשתיות במשרד התחבורה. דובר משרד התחבורה מסר כי מדובר באחוז ניצול תקציבים של פרוייקטים תחבורתיים הגבוה ביותר שנרשם במשרד התחבורה ב- 5 השנים האחרונות. לגידול זה יש חשיבות רבה לנוכח העובדה כי תקציב הפיתוח לתשתיות תחבורתיות גדל ב- 5 השנים האחרונות פי שלושה, מכ- 500 מליון בשנת 1998, לכ- 1,550 מיליארד שקל בשנת 2002. מהנתונים עולה כי אחוז ניצול התקציבים של פרוייקטים תחבורתיים בירושלים ובמטרופולין תל אביב הגיע בשנת 2002 ל- 99% והסתכם ביותר מ- 366 מליון שקל בירושלים וב- 394 מליון שקל במטרופולין תל אביב. בחיפה הסתכם אחוז ניצול התקציבים בכ- 96% והגיע לכ- 239 מליון שקל. בשאר הערים בארץ הגיע אחוז ניצול התקציבים בשנת 2002 ל- 75% והוא הסתכם בכ- 64.5 מליון שקל, זאת לעומת 69% ניצול בלבד בשנת 2001. במגזר הערבי, הדרוזי והבדואי הגיע אחוז ניצול התקציב בשנת 2002 ל- 98% והוא הסתכם ב- 118.5 מליון שקל. מנהל אגף תשתיות במשרד התחבורה, יצחק זוכמן מסר כי ישנה חשיבות רבה לניצול תקציב התשתיות בפרוייקטים עירוניים שכן הן מסייעות לשיפור זרימת התנועה ולצמצום משמעותי במספר תאונות הדרכים בתוך הערים. מנתוני משרד התחבורה עולה כי במקומות שבהם בוצעו שיפורים בטיחותיים כמו הקמת מעגלי תנועה (כיכרות), התקנת רמזורים ואמצעי בטיחות נוספים ירד מספר התאונות באופן משמעותי. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה