ניסיתם את הבמבה החדשה?

שי קון

New member
ניסיתם את הבמבה החדשה?

דגני בוקר של במבה האמת פשוט מעולה בכלל לא חושב לשלב עם חלב
 

דורית 11

New member
לא

אבל כן קניתי הביתה עוגת ופל של עלית והופל התחסל תוך חמש דקות. מומלץ לחובבי השוקולד (ועכשיו במבצע - 9.90 בלבד).
 

דורית 11

New member
חיכיתי כל כך הרבה זמן מול המעדניה

וכל מוצרי השוקולד נמצאים מול המעדניה (כן, שוב הייתי בשופר סל ההוא) עד שבמקרה ראיתי את הופל הזה.
 
למעלה