ניסיתם את הבמבה החדשה? דגני בוקר של במבה האמת פשוט מעולה בכלל לא חושב לשלב עם חלב
ש שי קון New member 23/4/04 #1 ניסיתם את הבמבה החדשה? דגני בוקר של במבה האמת פשוט מעולה בכלל לא חושב לשלב עם חלב
ד דורית 11 New member 23/4/04 #4 לא אבל כן קניתי הביתה עוגת ופל של עלית והופל התחסל תוך חמש דקות. מומלץ לחובבי השוקולד (ועכשיו במבצע - 9.90 בלבד).
לא אבל כן קניתי הביתה עוגת ופל של עלית והופל התחסל תוך חמש דקות. מומלץ לחובבי השוקולד (ועכשיו במבצע - 9.90 בלבד).
ד דורית 11 New member 23/4/04 #6 חיכיתי כל כך הרבה זמן מול המעדניה וכל מוצרי השוקולד נמצאים מול המעדניה (כן, שוב הייתי בשופר סל ההוא) עד שבמקרה ראיתי את הופל הזה.
חיכיתי כל כך הרבה זמן מול המעדניה וכל מוצרי השוקולד נמצאים מול המעדניה (כן, שוב הייתי בשופר סל ההוא) עד שבמקרה ראיתי את הופל הזה.