ניסיתי להתחיל למכור

azriel18

New member
ניסיתי להתחיל למכור

שלום לכולם, אתמול בשעה מוצלחת העלתי כמה מוצרים בפעם הראשונה לאייבי. לינק למכירות: http://shop.ebay.com/merchant/akaplan118_W0QQ_nkwZQQ_armrsZ1QQ_fromZQQ_mdoZ אשמח לדעת מה אני אוכל לשפר ואיך אוכל לקדם את המכירות. אם יש דברים שכדי לקנות בכדי לשפר את המכירות ואיזה סוג של דברים כדי למכור. תודה רבה
 

ozitex

New member
טוב

נתחיל מהכותרת- זה הכי חשוב ואני ממליץ לך לבדוק מה כותבים למשל מוכרים שמציעים מוצרים דומים למשל יש מושג שנקרא NIB New In Box שזה אומר חדש בקופסא, מינוח נפוץ שמתאר את מצבו של המוצר ישר על ההתחלה. קשה לי לתאר לך מה עוד אתה יכול להוסיף, אולי את המילה NEW וכו. בדוק בהצעות מקבילות. כותרת המשנה- FREE SHIPPING טובה. תיאור המוצר- מינורי ולא בולט ובטח שלא מושך. קודם כל השתמש בםונטים גדולים יותר, שלך דקטנים ומצריכים התאמצות בקריאה, כמו כן השתמש בצבעים בולטים למשל תיאור המוצר בצבע שחור ונתונים כמו FREE SHIPPING באדום או צבע אחר בולט. מה לגבי אפשרות משלוח של כמה מוצרים ביחד? הצע בגוף תיאור המוצר את האפשרות של MULTI ITEMS SHIPMENT והצע הנחה ותיאור מדוייק של עלות המשלוח במקרה שכזה, אולי הנחה? טקסט- אל תמרכז אותו, זה מפריע לקריאה. שים אותו משמאל לימין בצורה רגילה, זה מקל על הקריאה. אתה יכול למרכז את הכותרת למשל. תמונות- קטנות מדי ולא פרטניות. אני מציע לך להשתמש באתר PHOTOBUCKET לאיחסון תמונות משם תוכל להעלות בחינם תמונות גדולות של המוצרים ישירות לגוף תיאור המוצר שלך. אתה יכול גם להשתמש במסגרות אמנותיות שמציעה איביי או במסגרות שמציעה AUCTIVEA על מנת להפוך את התיאור מוצר שלך למרשים ואטרקטיבי יותר. עשה חשק ללקוחותיך לקנות ממך! מדיניות החלפה- אני הייתי מציע כסף בתור החזר על כל מקרה של רצון להחזר ולא החלפה כפי שאתה מציע. זה מושך קונים ונותן לך אמינות. לסיכום- שאף להצגה מעוררת תיאבון של מוצריך בעזרת טקסט ברור וקריא, צבעים יפים, עיצוב דף יפה ומושך ותמונות רבות וברורות של מוצריך. בהצלחה.
 

azriel18

New member
עוד כמה שאלות

אוקי תודה רבה. אשמח לדעת איך אוכל לשים את המסגרות,חיפשתי את האפשרות ולא מצאתי. תוכל להסביר לי גם איך אוכל להכניס את התמונות לגוף המודעה ממש. לגבי ההחלפה-כמעט בכל המוצרים עשיתי החזר כספי חוץ מ1.
 

ozitex

New member
כן

ממש אחרי סעיף תיאור המוצר אתה מוצא את Listing Designer ושם יש לך אפשרויות בהתאם לנושא המוצר. לגבי הכנסת תמונות כך: הירשם ל www.photobucket.com העלה תמונות מהמחשב שלך. לאחר ההעלאה אתה מקיש על התמונה שאותה אתה רוצה למקם בתוך גוף תיאור המוצר שלך. התמונה עולה בגודל שאותו אתה יכול לשנות באמצעות אפשרות ה- EDIT לאחר מכן אתה פשוט מבצע העתק-הדבק בתוך גוף תיאור המוצר שלך באיביי והתמונה מופיעה בגוף התיאור. אתה יכול לסמן אותה ולשנות את גדלה בהתאם כרצונך, או למקם אותה מימין, משמאל או באמצע הדף. בהצלחה.
 

azriel18

New member
עוד

יש למישהו עוד עצות?
 

אפימה

New member
עצות מעניינות - מה דעתכם על הרשימה שלי

שלום, קודם כל בהצלחה עם המכירות azriel18. אני גם אשמח לקבל טיפים לגבי המכירה שלי: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MESELX:IT&item=280330777150 זו המכירה הראשונה שלי ודי ברור לי שהמכירה היא בהפסד (למעט המשלוח שהסכום שרשום שם אמור לכסות את העלות האמיתית), בעיקר אני מעוניין להתנסות בתהליך. יש לי שתי שאלות: 1. כיצד אתם קובעים את התמחור? המחיר הבסיסי אני מניח שהוא מחיר החומרים קרי כמה עלה לך לייצר,לקנות בפועל, ומעל המחיר הזה אתה מוסיף פרמייה כלשהי, כיצד אתה קובע אותה ? 2. האם נהוג לרשום את המייל בתיאור המוצר (פתחתי מייל בגוגל עבור המטרה הזאת) או שזה נראה לא רציני וההתקשרויות תמיד תהיינה באמצעות המנגנון של איביי. תודה.
 

ozitex

New member
דעה

לגבי הליסטינג: לא הייתי משתמש במילה USED בכותרת. זה ממילא מצויין במצבו של המוצר- ACCEPTABLE כפי שציינת. נסה לבחור מילים שהקונוטציה שלהן משרה אוירה חיובית. COMPUTER?- לא כותבים PC? לא יודע. בדוק לגבי כותרת בכותרות מקבילות של מוכרים אחרים לראות באילו מילות חיפוש משתמשים, יש לי הרגשה שמשהו בכותרת שלך לא מספיק אטרקטיבי. תמונה- סבירה. לא יותר. אפשר לצלם משהו קצת יותר איכותי, חד ומרשים. יש לזכור כי תמונות מעולות משמות מוקד משיכה ראשי ללקוחות בכל מוצר שהוא. תיאור המוצר- אם כי ברור ובאנגלית טובה, לא מספיק אטרקטיבי. נסה להשתמש בפונטים בולטים (BOLD) ובצבעים משתנים. למשל כותרת התיאור באותיות גדולות בצבע כחול עז. תיאור מוצר בשחור. תנאי מכירה- יפה עשית! לקוחות אוהבים לקרוא בגוף המוצר בבירור את התנאים למרות שהם גם חוזרים בסעיפים נוספים בליסטינג. הוספת תמונות בליסטינג עצמו- זה תמיד מוסיף יופי ואמינות לגבי המוצר הנמכר וגם מראה את מצבו האמיתי- כפי שציינתי ניתן להתשמש בתוכנות כמו פוטובאקט ולשלב את התמונה או שתיים בגוף הליסטינג עצמו, זה מוסיף "בשר" לתיאור. אהבתי את ההודאה בדבר היותך מוכר חדש והעובדה שאתה מעיד על עצמך כמוכר אמין. ברור שזה נכתב מתוך כנות.
לגבי שאלותיך: 1. תמחור נקבע על ידי באופן הבא: על מחיר העלות אני מוסיף את אחוז הרווח שאני מחליט עליו וזה דבר מאוד משתנה בעיקר מול מצב השוק במוצרים דומים ומשתנים אחרים. אני מאמין שהרווח הגלמי רצוי שיעלה מעל 30% מינימום. מעל כל זה אני מוסיף 15-17% הוצאות שזה כולל עמלות איביי ופייפל+משהו קטן בכללי (יו נואו, דלק, אריזה וכו בתנאי שאתה בעיקר ממחזר ולא רוכש מוצרי אריזה יקרי ערך). 2אין לך צורך לרשום את המייל בגוף המוצר, אם כי זה אפשראי ויש לא מעט מוכרים שעושים זאת.. את הפרט הזה אתה יכול להוסיף בסעיף הפרטים האישיים שלך, שם יכול כל קונה לראות אותו. לשיקולך.
 
למעלה