ניסיתי להתחבר מT3 לטלפון תומך BT
של מוטורולה אולם אני לא מצליח להקים קשר לאינטרנט. האפליקצית BT שלי מצאה את הפלאפון אולם כשאני פותח את הבראוזר WEBPRO שבT3 הוא מבקש בהגדרות הNETWORK שלו להגדיר ספק. למה? אני מעויניין לעבוד מול הסלולר שכבר יודע לעבוד מול אוראנג'.