ניסיתי להתחבר מT3 לטלפון תומך BT

EranKR

New member
ניסיתי להתחבר מT3 לטלפון תומך BT

של מוטורולה אולם אני לא מצליח להקים קשר לאינטרנט. האפליקצית BT שלי מצאה את הפלאפון אולם כשאני פותח את הבראוזר WEBPRO שבT3 הוא מבקש בהגדרות הNETWORK שלו להגדיר ספק. למה? אני מעויניין לעבוד מול הסלולר שכבר יודע לעבוד מול אוראנג'.
 

amasaf

New member
ישנן הגדרות נוספות שאותן אתה

צריך לערוך. ההסבר מופיע בפורום ב FAQ
 
למעלה