ניסיון פגיעה ברכבת שהובילה

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
עשו מזבוב פיל

ניסיון פגיעה ברכבת שהובילה
חומרים מסוכנים.כתבה מחדשות תפוז.
עשו מזבוב פיל
היום שמעתי ברדיו דרום ראיון עם מפקד משטרת העיירות שטיפלה באירוע בסה"כ היה מדובר בלוח פח ובג´אנט של מכונית שהונחו על המסילה, נהג הקטר האט את נסיעתו וניגח את ה"מכשול" שהונח בדרכו ללא בעיה הסיכוי שג´אנט ולוח פח יצליחו להוריד רכבת כבדה כזו מהמסילה עפ"י דבריו היא בלתי אפשרית (הנה בלי לשים לב נתנו עוד רעיון למחבלים) נ.ב היה מדובר במעשה קונדס של שני נערים שרצו לראות איך הרכבת מעיפה את המכשול
 
אל נזלזל בסכנות

עשו מזבוב פיל
היום שמעתי ברדיו דרום ראיון עם מפקד משטרת העיירות שטיפלה באירוע בסה"כ היה מדובר בלוח פח ובג´אנט של מכונית שהונחו על המסילה, נהג הקטר האט את נסיעתו וניגח את ה"מכשול" שהונח בדרכו ללא בעיה הסיכוי שג´אנט ולוח פח יצליחו להוריד רכבת כבדה כזו מהמסילה עפ"י דבריו היא בלתי אפשרית (הנה בלי לשים לב נתנו עוד רעיון למחבלים) נ.ב היה מדובר במעשה קונדס של שני נערים שרצו לראות איך הרכבת מעיפה את המכשול
אל נזלזל בסכנות
היו כבר מקרים באנגליה בהם הניחו נערים מכשולים על מסילות ואף גרמו לתאונות וכמעט-תאונות. לאחרונה צולם מעשה כזה בווידיאו ועצרו את הפושעים. יש לזכור שבאנגליה המסילה בד"כ מגודרת לכל אורכה, ובכל זאת הצליחו לחדור אליה, כך שאצלנו הגישה קלה בהרבה. אין זה טיעון נגד גידור!להיפך, חייבים לבנות גדרות לאורך המסילה, כי לא כל אחד קורא את שלטי האזהרה נגד כניסה לשטח. אני מקווה שמישהו מתכנן שילוב של גידור עם אמצעי בטחון אלקטרוניים ואחרים.
 

fireman

New member
דוד אתה נסחף

אל נזלזל בסכנות
היו כבר מקרים באנגליה בהם הניחו נערים מכשולים על מסילות ואף גרמו לתאונות וכמעט-תאונות. לאחרונה צולם מעשה כזה בווידיאו ועצרו את הפושעים. יש לזכור שבאנגליה המסילה בד"כ מגודרת לכל אורכה, ובכל זאת הצליחו לחדור אליה, כך שאצלנו הגישה קלה בהרבה. אין זה טיעון נגד גידור!להיפך, חייבים לבנות גדרות לאורך המסילה, כי לא כל אחד קורא את שלטי האזהרה נגד כניסה לשטח. אני מקווה שמישהו מתכנן שילוב של גידור עם אמצעי בטחון אלקטרוניים ואחרים.
דוד אתה נסחף
אני אספר לך דבר מה מתחום התמקצעותי ככבאי מתנדב בשרותי הכבאות. ג´אנט שך גלגל רכב אינו כזה חזק כפי שנוטים לחשוב, מספיקה נגיעה במדרכה במהירות של 30 קמ"ש בכדי לגרום לו להתעקם ותסכים איתי שהמכה שמכונית במפגש עם מדרכה תתן לג´אנט היא בדיחה לעומת עוצמת המכה שהג´אנט יקבל מרכבת ששוקלת מאות טונות בתוספת התנופה האדירה שלה, כך שמצב שבו הרכבת תרד מהמסילה בגלל ג´אנט שהונח שם הוא אפסי, זה כמו לנסות לעצור סמיטריילר עם הרגליים. לגבי גידור המסילות....אולי בעוד 100 שנה, קודם שרכבת ישראל תצליח להתמודד עם הצורך לרכוש ציוד נוסף והרחבת התשתית וברגע שיהיה כסף מיותר אולי אז יהיה אפשר לדון על גידור כל המסילות בארץ. להזכירך, גדר אפשר לחתוך בשניות מספר ולהעביר דרכה גם 1000 ג´אנטים באין מפריע ולהעמיס את כולם על המסילה. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הבעיה הזו היא לתדרך את נהגי הקטרים שאני בטוח שהם עתירי ידע וניסיון בתחום לשמור על קור רוח כפי שעשה הקטריסט במקרה הזה שהאט את מהירות הרכבת וניגח את המכשול מהמסילה והמשיך בדרכו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה