ניסיון עקיצה - עזרה בבקשה

emarkert

New member
ניסיון עקיצה - עזרה בבקשה

שלום לכולם מישהו מנסה לעקוץ אותי באי ביי אשמח לעזרה הקונה הינו בעל 4-5 פידבקים בלבד שהזמין ממני מוצר בשווי 100 אירו במשלוח רגיל. בגלל הפרש משלוח קטן שלחתי לו למזלי ב-UPS והמוצר הגיע אליו ויש לי הוכחת חתימה. לא שמעתי מהקונה 3 שבועות ופתאום הוא נתן לי פידבק שלילי וכתב שהמוצר לא הגיע אליו - שקרן ! מה לעשות איך להגיב ? שלחתי לו מייל עם הוכחת חתימה באתר של UPS. הוא עדיין לא הגיב והפידבק השלילי אצלי מנצנץ. לעזרה אשמח והאם כדאי לערב את אי ביי בנושא ?
 

ozitex

New member
נסה לסגור איתו ישירות

אתה יכול לקבל את פרטיו האישיים. צלצל אליו בטלפון ונסה ללבן איתו את הבעיה. בטלפון תעמת אותו עם הוכחת הקבלה שלך (הצע לו לשלוח אליו את ההוכחה בפקס או במייל) ותראה את תגובתו. אם הנסיון הזה לא יצלח, צור קשר עם איביי והעבר להם את כל הפרטים- כולל הוכחת הקבלה ובקשה להסרת הפידבק בטענת שווא. יש סיכוי לא רע שאם תתעקש על זה העניינים יסתדרו מבחינתך על הצד הטוב ביותר. אין מה לעשות וגם טיפוסים כאלה יש באיביי.
 

ezBaySchool

New member
Feedback Abuse

אני מניח שהוא המתין 3 שבועות כדי להגיע למצב שלא יהיה לך זמן להגיב. אתה יכול לדווח על הקונה הזה לאיביי מיד. בתחתית הלינק המצ"ב אפשר ללחוץ על REPORT.
 

ozitex

New member
הסבר על feedback abuse

כשקונה כותב בפידבק שלו שהמוצר לא הגיע זה לא נקרא feedback abuse. המושג מתייחס לשימוש במילים לא נאותות, שימוש בגזענות, או בהכנסת פרטים אישיים וכו' לתוך גוף הפידבק. עוד על פידבק אביוז כאן: http://pages.ebay.com/help/policies/feedback-abuse-withdrawal.html
 
למעלה