ניסיון לעלות תמונה באפיפאני

יאיר B

New member
ניסיון לעלות תמונה באפיפאני

הודעה....
 

יאיר B

New member
אז ככה מוסיפים תמונה...

צריך קודם לעשות "שלח קובץ" עם שם ואז הוא מעלה את הקובץ לשרת - סתם שתדעו
את הקובץ מעלים לממשק דרך Browse. אחרי שמוצאים את הקובץ במחשב, לוחצים על שלח קובץ, המסך יעלה מחדש כאשר הוספת קובץ תיסגר (אבל הקובץ כבר משויך להודעה הזאת בשרתי תפוז). בסוף לוחצים על "שלח" בצד שמאל למטה. שימו לב שיש באג עם ה-V של האלבומים וגם של המסרים במערכת החדשה!!!
 

יאיר B

New member
הסמילי העצוב זה בגלל שצריך עכשיו שני קליקים

כדי לעלות תמונה. (בעבר היה צריך אחד). מצד שני, קיבלנו אפשרות לעלות קבצים גדולים יותר (עד 2MB, כשבעבר היה עד 0.5MB). אפיפאני זה הדפדפן של גנום (אחד הממשקים הגרפים של הפצות לינוקס). אתה יכול לראות אותו בתמונה.
 

xslf

New member
באיזה פונט אתה משתמש בגנום שלך?

כי הוא נראה מוזר- גרסה רחבה מידי (ומרוחה) של אהרוני. ובלי קשר:
לאפיפני
לפורומים החדשים של תפוז
 

יאיר B

New member
אני מקווה שהצילום מסך יתן את המידע הרצוי

אני עוד לומד את המערכת... אובונטו 7.10 (מחכה שהשרתים של המקור יסתנכרנו עם אלו של מנדריבה כדי להוריד את הגרסא החדשה שיצאה היום). אפיפאני אכן אחלה (אם כי אני מתקשה להיפרד מהתוספות המגניבות של השועל, למרות שהוא גם מותקן אצלי). המערכת החדשה - איומה במיוחד (אם כי היא שיפור מה ממה שהיה לפני חודש בגרסת הביתא שהמנהלים ניסו). אגב, לנו יש גם ממשק אדמין חדש, ואני לא מוצא את הידים והרגליים שלי בתוכו (והוא גם לא ממש עושה את מה שאני רוצה
)
 

LiranTheWizard

New member
מצאתי את הגופן הכי יפה שיש

כבר הרבה זמן אני מחפש גופן יפה שממש האותיות "יתחננו" שאני אקרא אותן. בהתחלה עבדתי עם כל הגופנים הרגילים כמו Tahoma, Verdana וכו'. בסוף מצאתי את גופן החלומות (כרגע) שנקרא Dejavu שאפשר להוריד מכאן. למרות זאת לפי מה שראיתי בתמונות, גם אצלך הנושא מסודר יפה.
 
למעלה