ניסוי קטנוע תלת- גלגלי

Le Duke

New member
אתה מציב תנאים? נעשה מגוחך מרגע לרגע...

להבדיל בין זכר לנקבה לא אמורה להיות בעיה סבוכה יתר על המידה. אם כל כך קשה לך למנות כהלכה, אשמח לעזור לך (בהתנדבות, גם בלי מדים). בינתיים אתה הוא העתיק יומין שמעוות, לא משנה איזה ראי תעמיד מולך. הטיעון האחרון שלך כל כך עקום שבאותה המידה אפשר לטעון שזה בסדר לגנוב כי בין כה וכה הרוב גונבים. יש מבין?
 

menyroth1

New member
גדולים וחכמים ממך בדקדוק ניסו

אחותי מורה לדקדוק דודתי מורה לדקדוק 47 שנה שמנסים לתקן אותי בנושא הזה (עוד חודש 48 שנה ) אם הרוב גונבים אז אין סעיף גניבה בחוק ולכן זו אינה נורמה פסולה ולכן זה הכי נכון . אם הרוב לא מבקשים לבדוק מינו של מספר אז האקדמיה ללשון העברית מחליטה שאתה העתיק ואנחנו הרוב וזו לא נורמה פסולה . חוק = נורמה (פורמלית ) עבירה = עבירה על נורמה אין נורמה אין עבירה ואז נכון להתנהג כך . אין נורמה שאוסרת ללכת עם מיני (לבנות ) אז מיני זה יפה . וזה IN יש נורמה כזו במאה שערים אז זו עבירה וחוטפים אבנים וצועקים לה פריצעס ושיקצה וכו'
 

iec

New member
18+ מסמך מדהים בעניין חורים...XXX../images/Emo26.gif

טוב עזבו... *אבל אני בטוח שמספר הכניסות לתגובה הזו עולה על 100 בדקה....יא חולים!
 

ילוטייל

New member
הכלי המרובע של בזק.................

ליד צומת גהה עמד טכנאי של בנזק עם כלי מצחיק תקוע. שלאלתי ענה - זה מה שבזק החליטו לקנות ואני אוכל חראמזה כל שבוע.. זה גם איטלקי לא??
 

C O L T

New member
טוב, לפי העיצוב איטלקי הוא לא!

קנו זבל סיני, קטנוע (!), אז מה הם מתפלאים. ומה איכפת לטכנאי, יותר טוב מלעבוד. לשוטר זה סיפור אחר, הוא לא עובד מעצם הגדרתו.
 
קישור לא עלה טוב-אז תמונה

דרך אגב מה שיש בארץ קוראים אותו זנן---סיני קקה,אבל המקורי זה הונדה-{חדי העין יראו את הלוגו}
 

yoshi6

New member
אגב שוטר על קטנוע

אתמול נסעתי ליד שוטר במדים על קטנוע אזרחי. ותאמיני לי שהמהירות שבא נסע לא עצרה ב 130. מעניין מה היה עושה אם היה עוצר אותו שוטר? מנ מנ מנ מנייק
 
למעלה