ניסוי קטנוע תלת- גלגלי

Brendan

New member
ניסוי קטנוע תלת- גלגלי

מחלקת התחבורה (מת"ח) והיחידה לתכנון לוגיסטי (יחת"ל) באת"ל, החלו בניסוי לבחינת השימוש בקטנוע תלת- גלגלי במשטרת ישראל. הקטנוע מיוצר על ידי חברה איטלקית הנחשבת לאחת מיצרני הקטנועים המובילים בעולם. הקטנוע משווק בעולם מזה כשלוש שנים, ובארץ משווק החל משנת 2007. מקור: משטרת ישראל
 
היום ראיתי אחד על הכביש . נראה מרשים

השוטר פחות
 

kangal

New member
יאללה../images/Emo70.gif סוויפרים בכיכרות ../images/Emo3.gif

 

nex69

New member
הכלי הזה תפור למשטרה...מספר הדוחות יעלה בהתאם

כבר לא צריך להוריד רגלית ו'להזיע' בהרמה קלה של הקטנוע...עצירה, נעילת גלגלים, בלם יד...והדו"ח כבר אצלך ביד!
 

yoman321

New member
../images/Emo45.gif בזבוז כספי הציבור

אני לא רואה איך הכלי הזה יעיל לשימוש משטרתי יותר מאיזה KLE (מה שהם משתמשים היום) או דיוק קטן (מה שפקחי עיריה משתמשים) פרט לזה שיצטרכו לחלק יותר דוחות כדי ל"הצדיק" את הרכש החדש..
 

yoman321

New member
בעצם

KLE זה של יסעמניקים אז GS1200 , המפלצות הרעות של מתנ"א
 

פשוטיפש

New member
תיקון

שיטור קהילתי - קימקו דינק 250 מתנ"א - GS1200/סובראו B4 משופרת פקח עירוני - הונדה ג'יירו 50 סמ"ק (תלת גלגלי) פקח עירוני שאינו מחלק דוחות - דיוק בצבע צהוב-ירוק/טנדר כלשהו
 

menyroth1

New member
הוא לא מיועד לדוחו"ת

נכון שישתמשו בו לדוחו"ת בפועל יותר מאשר לייעוד שלו . הייעוד שלו הוא במקרה הכי גרוע שימוש של 20-40 דקות בחצי שנה . (ובתקווה שלא ייצטרכו בכלל בכלל בכלל להשתמש בו לייעודו, מניסיוני זה קורה בערך פעם בחצי שנה ) . עקב בעיות של ביטחון שדה לא ארחיב . קיבלנו אחד כזה בתחנה לניסיון בגלל הקרבה לקו התפר .
 

menyroth1

New member
ביטחון שדה פירושו תרגולת שיש מי שלא צריך לדעת

לאו דווקא אתה , אבל יש מי שלא אמור לדעת ולא אמור לקרוא את זה כאן . (והוא לרוב כלל לא רוכב אופנוע אגב ) . אם אי פעם תדע , תיתן לעצמך מכה בכל הכוח עם כף היד (פתוחה ) על המצח ותגיד לעצמך אני הולך לעשות שתי חורים בקסדה (בשביל שניתן יהיה להוציא את אוזני החמור החוצה ) . אל תחשוב שלילי בכלל , זה ממש לא משהו שלילי אבל עדיין במגבלות ביטחון שדה . (ארחיב קצת מאוד , ביטחון המדינה ותושביה )
 

menyroth1

New member
לא ספרת טוב

תספור שוב עד שתגיע למסקנה הנכונה כמה חורים צריך
 

menyroth1

New member
אני ספרתי כמה חורים יש לא אתה

אתה רוצה לספור לבד תספור לבד .
 

menyroth1

New member
בתנאי אחד

שתפסיק לחפש בעיברית את מה שהפסיקו לחפש כבר בתקופת בתנ"ך . יש שמועה (לא נבדקה על ידי אבל מורה לדיקדוק סיפרה לי ) שהאקדמיה ללשון העברית קבעה שבעידן המודרני אין צורך לחשב האם שתיים או שניים והאם זה חריג או לא וכו' אני ממשיך לספור רגיל ואקרא השוטר שסופר (סת"ם ) אחרי שתפסיק לספור בצורה מעוותת וצרה ועתיקת יומין שמקומה בישראל כבר נפקד ממזמן (3/4 מהאוכלוסיה בישראל כבר מזמן לא יודעים אם שתיים או שניים ) .
 
וואללק אתה...

2\3 מהאוכלוסיה גם לוחצים קלאטש עם 4 אצבעות, זה לא אומר שזה תקין. למי שהעברית הקלוקלת צורמת באוזן - זה מאוד מפריע. אני מאלה שצורם להם לשמוע עברית פרחות, אבל אני לא אבשלום קור, כן? האיזון בין להשחית את השפה לבין לדבר כמו שמוק עם מקל באחוריים הוא די דק. עכשיו תלך ברחוב איזה חצי שעה, תתחיל להקשיב לאנשים ונסה להבחין בין האוכלוסיה שאומרת שתי שקל, לבין אלו שאומרים שני שקלים. שאל את עצמך לאיזה מהם היית מעדיף להיות משוייך (ע"פ סממנים חיצוניים). בינתיים, לשם הדיון - אשכח לאיזה אוכלוסיה שייכת את עצמך כבר...
 

menyroth1

New member
את האמת?

כאשר אני נכנס לחנות וגם אתה ומבקשים ממני שתי שקל אני מכניס יד לכיס ומוציא 2 שקל . כאשר מבקשים ממני שני שקלים אני גם כן מכניס יד לכיס ומוציא 2 שקלים . יותר מזה גם כאשר מבקשים ממני שתי שקלים אני מכניס יד לכיס וגם אז מוציא 2 שקל ונותן . ויתרה שביתרה גם אם יבקשו שני שקל אשלם כמו טאטאלה (וגם אתה ) ולכן לא כל כך מעניין אותי הצדדים במלחמה הזו . (כמו שגם לא מעניינים אותי יתר הצדדים במגוון השסעים העצום שיש לנו בישראל ) ולכן לא אשייך עצמי לשום צד . אני פשוט אוציא 2 שקלים גם אם הם זכר וגם אם הן נקבות וגם אספור כמה חורים יש לקדוח ולא אתעניין אם הם או הן . (אבל אתעניין בחורים שיש להן בהחלט עד שאגיע שוב לגיל הרך וזה לא רחוק )
 
למעלה