ניסוי חדש שניסיתי השבוע
ללבוש גרביונים עם נעלי פיפ טואו. עד עכשיו, גרביונים עם נעליים שרואים בהם את האצבעות היה ביג נו נו בשבילי. זה הזכיר לי איך אמא שלי היתה מלבישה אותי לבית הכנסת בימי שישי. השבוע לבשתי שימלה שחורה. גרביונים שחורים (כבר קריר פה), ונעליים פיפ טואו (אלו שבתמונה. קניתי אותן לפני שנתיים, ומסתבר שהדפס נמר ממש טרנדי בסתיו הזה), הוספתי צמיד CUFF זהב. ומאוד מצא חן בעיני השילוב. נראה לי שאני הולכת לאמץ את הטרנד הסתוי הזה => גרביונים ונעלי פיפ-טואו.
ללבוש גרביונים עם נעלי פיפ טואו. עד עכשיו, גרביונים עם נעליים שרואים בהם את האצבעות היה ביג נו נו בשבילי. זה הזכיר לי איך אמא שלי היתה מלבישה אותי לבית הכנסת בימי שישי. השבוע לבשתי שימלה שחורה. גרביונים שחורים (כבר קריר פה), ונעליים פיפ טואו (אלו שבתמונה. קניתי אותן לפני שנתיים, ומסתבר שהדפס נמר ממש טרנדי בסתיו הזה), הוספתי צמיד CUFF זהב. ומאוד מצא חן בעיני השילוב. נראה לי שאני הולכת לאמץ את הטרנד הסתוי הזה => גרביונים ונעלי פיפ-טואו.