ניסויים בבע"ח לצרכי קוסמטיקה

pie and cactus

New member
מעולה!!! ולרגל האירוע

אני מצרפת כאן קובץ אקסל שהכנתי עם המון רשימות של חברות (הרוב המוחלט חברות קוסמטיקה) שעושות ניסויים על בעלי חיים וכאלה שלא עושות. ניסיתי להיות כמה שיותר יסודית, והכנסתי הרבה מהחברות שמופיעות בסטרוברי וספורה למשל, ועדיין בטח תהיינה חברות שעוד לא בדקתי. אם מישהי רוצה לדעת לגבי חברה מסויימת, אתן מוזמנות לשאול אותי. האמת היא שזה נורא קל לבדוק לבד - פשוט מחפשים בגוגל את שם החברה בצירוף המילים animal testing ובאחד הלינקים הראשונים זה יופיע, אבל אם מישהי בודקת לבד, אני אשמח אם תעדכנה אותי, כדי שאעדכן את הקובץ. שימו לב שהקובץ מכיל שני גיליונות - באחד כל החברות המבצעות ניסויים בבעלי חיים לפי ה-ABC ובשני כל החברות שלא מבצעות ניסויים בבעלי חיים.
 

בלונד23

New member
תודה, קראתי והפנמתי ומעט התאכזבתי

מחברות ממש אהובות עליי שעושות ניסויים כמו שיסיידו, וכל הקומפלקס של חברות לוראל, וצבעי השיער של שוורצקופף שהם מעולים וכמובן פרוקטר וגמבל שלא מצאתי להם עדיין תחליך בגזרת התחבושות ההגייניות (יש לך אולי הצעה במה אפשר להחליף את אולווייז?) - חבל נורא שהם נעזרים בניסויים כאלה מחרידים.
 

pie and cactus

New member
יש תחליפים להייגנה נשית

יש שני סורי מוצרים עיקריים: הראשונים הם מוצרים מתכלים (כלומר חד פעמיים) שניתן לקנות בחנות טבע. הם אורגניים, ובנוסף לעובדה שהחברה המייצרת אותם לא מנסה על בע"ח, המוצרים עצמם נטולים חומרים מלבינים (כמו דיאוקסינים) שעלולים ללפגוע בבריאות שלנו, ובכל מקרה יוצרים זיהומים (בעיקר זיהומי מים עד כמה שידוע לי) בתהליך הייצור שלהם. תהליך הייצור של המוצרים הרגילים (לא האורגניים) כולל גם פלסטיק, שגם הוא תורם לזיהום בייצורו, ולא פחות גרוע, לוקח לדברים האלה המון זמן להתכלות. מוצרים מתכלים אורגניים ניתן להשיג בתחום התחתוניות, תחבושות וטמפונים. אופציה שניה: מוצרים לא מתכלים, כלומר רב פעמיים. אני התחלתי בנושא התחתוניות היומיות. קניתי 10 וזה מספיק לי לכל השבוע (אנחנו עושים כביסה בערך פעם בשבוע, אז קניתי כמה ספיירים). מאוד נוח,הרבה יותר בריא, טוב לסביבה, והבונוס הגדול לא מיוצר ע"י חברה שמתעללת בבעלי חיים. יש גם תחבושות למחזור - ניסיתי ולא הסתדרתי (אם את רוצה אפרט במסר...). ויש גם טמפון רב פעמי (זה לא נורא כמו שזה נשמע אבל לא ניסיתי. אם את רוצה חומר על זה, חפשי בגוגל mooncup). למחזור החלטתי לקנות את האורגניים מחנות הטבע (טמפונים ותחבושות).
 

pie and cactus

New member
שכחתי עוד משהו

לחברת לייף של הסופרפארם יש מוצרי הגיינה נשית שלא נוסו על בע"ח
 

בלונד23

New member
הסתכלתי בקישורים

עם כמות המחזור שלי, שיכולה למלא נהרות, אני בחיים לא אסתדר עם תחבושת רב-פעמית. נותר לי רק לנסות את החד-פעמיות מחנות הטבע או של לייף. כמה עולות תחבושות הגייניות מחנות טבע? אני מניחה שזה ממש יקר יחסית לרגילות שגם הן יקרות ומהוות עבורי הוצאה ניכרת, שוב, בגלל כובד הדימום שלי אז לא נראה לי שאני אעמוד בכך ביומיומיות אני בכלל לא משתמשת כמעט. ניסית את התחבושות של לייף?
 
איך את יודעת?

כי אני יכולה לומר אם הטמפון\ תחבושת יספיקו לי רק אם אני רואה אותם בעיניים ובוחנת גודל\ עובי וכו'... מהתמונות וממה שכתוב אין לי מושג אם יספיק לי או לא, אני חייבת לבחון במציאות.
 

בלונד23

New member
אני יודעת כי אף מוצר לא מספיק לי

אני יכולה לקום בתוך שלולית באמצע הלילה ואני לא מתכוונת להתחיל לכבס במצב כזה גם תחבושות נוסף על הסדינים...
ככה זה הנשים אצלנו במשפחה, המחזור משבית אותנו לגמרי ובגלל זה יש לי גם אנמיה - הגוף לא מסוגל לשחזר את הכמויות שהוא מאבד. עוד לא הצלחתי למצוא פיתרון לבעייה.
 
גם אצלי! גם אצלי!

כמה שזה מוכר... בגלל זה אני לא ישנה אצל החבר בזמן מחזור.. מפחדת לדלוף... לא איכפת לו והוא כל הזמן מדגיש שזה טבעי וכשנגור ביחד ברור שזה יקרה לפעמים... ועדיין- אני לא רוצה שאמא שלו תתמלא במחשבות של "מה היא באה לדלוף אצלי בבית? למה אני צריכה לנקות אחריה..." אני גם אנמית...
 

בלונד23

New member
הו באמת?!

לא שאני שמחה כמובן שגם את סובלת, אבל זה מעודד לדעת שיש עוד בנות עם אותה בעיה. גם אם טוענים שזה חוסר איזון הורמונלי, עד היום לא גיליתי את השיטה לווסת אותו, ובקיצור אני ממשיכה לסבול. באשר לשינה, אני מחזיקה טונה של צמר-גפן קבוע ומשתדלת להחליף כמה שאפשר, ועדיין קורות "תאונות". לא נורא, אבל ממש לא כיף לקום ככה בבוקר. לגבי בן הזוג - כל עוד יש 2 שמיכות הוא לא חייב לדעת מה בדיוק מתרחש מתחת לשמיכה שלי בימים האלה...
 
../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

נכון, למרות שבן זוגי יודע.. כי הוא שם לב שיש ימים שאני לא מוכנה שנישן ביחד... כל עוד שאנחנו לא גרים יחד זה עוד הגיוני אבל כשנגור יחד מה אעשה? אעיף אותו לישון על הספה? מסכן...
הוא שאל ואני עניתי. לא מסתירה ממנו... והוא חושב שזה "סתם": "מה את חושבת? שאמא שלי לא אשה? שלא דולף לה לפעמים? אני בטוח שכן!" מה שהוא לא מבין זה שאני יודעת שלרוב הנשים זה קורה הבעיה היא לא זו אלא מה היא תחשוב עליי- שאני באה "ללכלך לה את הסדינים" בכל מיקרה, אנחנו לא היחידות, הרבה מהחברות שלי עם אותה בעיה..
 

בלונד23

New member
מה פתאום להעיף אותו?

אמרתי - מיטה אחת אבל 2 שמיכות. אני משתמשת גם בתכסיס המצעים האדומים חחחחחח סתם, אני אוהבת מצעים צבעוניים מאוד בכל החודש... לגבי האמא שלו, לא היתה לי את הבעיה כי אנחנו בני 30 ושכחתי כבר מה זה לישון אצל הורים של חבר... לא שאי-פעם חיבבתי את הקונספט הזה. יאלה, תעברו לגור ביחד והכל ייפתר.
 
אני שמעתי על אנשים

שגרים יחד אצל ההורים... זה נראה לי נורא...
אני מתה על ההורים שלו אבל לגור איתם באותו בית... אני מפחד שזה יהרוס את כל מה שאני חושבת עליהם...
 

טלי12345

New member
מכירה כמה פתרונות לנושא

אם את רוצה לשמוע מה שגיליתי תכתבי לי מסר(מעדיפה לא להחשף בפורום)
 

בלונד23

New member
אני סרבנית גלולות עיקשת

הן עשו לי המון בלגאן במשך שנים עד שנפל לי האסימון שהגוף שלי פשוט דוחה גלולות!!
 
גלולות=קרישי דם=שנה טיפולי וזריקות

התחלתי גלולות לפני כשנה ולצערי הגלולותת גרמו לי לשינוי גנטי של החלבון האחראי על קרישת דם שלא תעזו בנות הרופאים לא אומרים לכם ה הסכנות בגלולות, אני אחרי שנה של טיפול בנוגדי קרישה כמו קומדין אני בסיכון הריון שלא נדע... רק האשפוז של השבוע שחוויתי על בשרי עם הזריקות המזעזעות שקיבלתי בבטן שהן שורפות כמו אש ועושים אותן במותניים (בחלק שבדרך כלל מקפיצים אותך בדיגדוגים) בדיקות דם כל שבוע בקיצור מי שלא חייבת שלא תעז... במיוחד כאלה שהן כמוני שגם מעשנות וגם טסות הרבה.... לא שווה את הסבל העתידי... תחקרו תראו שאני צודקת... אגב רוב הבנותהיום ששומעים עליהן שקשה להן להכנס להריון בלי סיבה ידועה=בנות זה מהגלולות... תשמעו לי מהניסיון... בגלל זה נעלמתי מפה בשנה האחרונה
 
למעלה