נימוסים והליכות -ב` (נימוסי חיזור )

נימוסים והליכות -ב` (נימוסי חיזור )

. מה ששנוא עלייך אל תעשה לחברך. 2. אל תזמין חברתך ברגע האחרון,פרט למקרה חירום-אף אחת לא אוהבת להיות `פקק`. 3. אל תשתמש בהזמנות עמומות כמו `` מה את עושה בשבת?`` 4. המוזמנת איננה צריכה להתחייב להזמנה אלא אם היא תדע מהי מהות ההזמנה באופן ברור. 5. השתדל להגיע לבית הבחורה ולקחתה מביתה ולא לתאם פגישה בחוץ וחס וחלילה לא לעמוד תחת ביתה ולצפור... 6. לדאוג ללבוש נאות ונקי. 7. רצוי שהגבר ישלם הוצאות הבילוי ולעןלם אל תעמיד פנים כמי שמסוגל להזמין משהו אך אין בכוחך לעשות כן. קדימה למליצות !!!!!!!!
 

אישה50

New member
היי ארבל, מה זה?

פולני, אני כבר יודעת, אבל כמו מהדור שלי???? תזהר עוד יעבירו אותך לפורום אחר... אגב, מומחה יקר, אל תשכח להוסיף לסידרת הנימוסים והליכות גם כמה עצות לגברות (צעירות וקשישות ;-) ) ועוד אגב קטן אחד, מה אתה עושה בשבת? - איזה מבין ההליכות???? (*-*)
 
דווקא בשבת אני מושבת !!!!! :cool:

את יודעת,אחרי האשה החוקית כבר לא מחזרים....היא אונסת אותך בלי ! ובשבת אי אפשר לצאת ולחזר.....-ככה שסוגר את הבאסטה בשבתות, ומנסה לרצות את רעייתי,שלא תהיה עימי קשוחה באמצע השבוע.... :cool:
 

אישה50

New member
ארבלון, למרות הגיל, הבנתי כבר

בפעם הראשונה (חחחחחח) אבל תודה על השניה והאחרונה..... סתתתתםםםםםם צוחקת, יודעת שהשרת מתנכל אפילו לך... מקווה שאתה מחזיק מעמד באותם אונסי שבת ושנשאר לך מעט כח להמשך השבוע ;-)
 
לפעמים לא עומד בעומס....

הכוונה כמובן לאמצע השבוע.... :cool: שקלתי לפנות למרקי החרמן אבל הוא חומד דווקא את ה``בסט`` שבאמתחתי..... ממש מסוכן הקקטוס הזה....
 

אישה50

New member
שמחה לשמוע

אבל לא מבינה איך למרקי העברת את התואר שלך ואיך ה``בסט`` שלך סתם כך מוכנה להיות חלק מבין המעמסות או האמתחת שלך, כאשר לה אין ספור מחזרים - זאת יודעת מתוך הבנת הנקרא ;-)... אלא מאי? כאן לזכותך יאמר, שהגברת הנדונה בהחלט מוסיפה אבן חן לכתרך...
 
אין פרופורציה ...........

בין כמות גיחותייך לכאן בין הבקיאות שאת מפגינה בנושאים הבינ-אישיים... :cool: אכן יהלום היא ואני מתגאה בה...
 

אישה50

New member
לא תמיד

יש לי מה להגיד..... ולא תמיד נראה לי מתאים - בגלל הגיל אם כי בזכותו, אולי, קל יותר להבין גם בין השיטין.... מתפעלת מכשרונכם ולפעמים גם קצת מתקנאה B-)
 

אורמור

New member
אישונת חביבה..

שוחחתי איתה..עם ההיא מהאמתחת.. היא כבר תתחשבן איתו ותתן לו כמה פליקים ב......ת לא רק חן היא מוסיפה לו אלא גם יורדת לחייו ועד שהסורר לא ייטיב דרכייו..היא לא תצא מחייו.. לא פלא שהוא זועק לעזרה..וכורע מעומס.. וחייבת כאן לך..רגע של רצינות.. ועכשיו זו לא היא..אלא אני קול ב` חייבת לאמר לך משהו מהלב.. יש בך כל כך הרבה מאפיינים חיוביים..ובחרת לצאת בכינוי שמציין רק אחד מהמאפיינים(החיוביים..)אבל לא מהחשובים ולא יודעת למה..כל פעם שרואה כינוייך מתעוררים בי חשקים להציע לך תחליפים.. כי את כל כך נעימה..מתונה נבונה..שפויה.. נו טוב אז את גם בת 50..אבל למה זה חייב תמיד לקפוץ לפנייך.. זה כל כך זניח.. בשבילי את ``אישונת``..הפוך על הפוך דוקא.. אישונת נחמודת..מאוד ותודה עח פירגונייך..שם ופה יהלומה אבן חן.. אופ`ס סליחה.. אור בחיוך ;-)
 

אישה50

New member
היי ארבל מהכרמל ויהלומה אבן חן

אם לא הייתם - היה צריך להמציא אתכם.... תודה
 
דווקא בשבת אני מושבת !!!!! :cool:

את יודעת,אחרי האשה החוקית כבר לא מחזרים....היא אונסת אותך בלי ! ובשבת אי אפשר לצאת ולחזר.....-ככה שסוגר את הבאסטה בשבתות, ומנסה לרצות את רעייתי,שלא תהיה עימי קשוחה באמצע השבוע.... :cool:
 
דווקא בשבת אני מושבת !!!!! :cool:

את יודעת,אחרי האשה החוקית כבר לא מחזרים....היא אונסת אותך בלי ! ובשבת אי אפשר לצאת ולחזר.....-ככה שסוגר את הבאסטה בשבתות, ומנסה לרצות את רעייתי,שלא תהיה עימי קשוחה באמצע השבוע.... :cool:
 

Sודית

New member
אולי כדאי לפתוח פורום כזה....

בהנהלתך...מה דעתך??? יש לך בטח עוד כאלה באמתחתך.....שבוע טוב ארבלון
 
אני ונימוסים?------חחחחחחחחחה

הרי אני ה``פרא אדם`` ה``פרח בר`` ושאר הכינויים היפים של..... לפורום נימוסים אני מציע את אורמור. אני חושב על פורום עם פחות גינונים ויותר מעשים.... :cool:
 

Sודית

New member
יש לי הצעה - :-()

תפתחו ביחד פורום תמים וחמים של נימוסים וחטאים...חחחח
 
ואז שוב.......

תגענה כל התמימות שלא רוצות להתחמם..... ואנו שוב חרמנים נישאר.... אולי קצת יותר מנומסים אבל הרבה יותר מבואסים... :cool:
 
אצל הדור הצעיר זה ככה....

אני(40 מינוס) שעושה מילואים ביחידה קרבית, התוספו עלינו בני 25 בערך, חברה חדשים. אחרי עשרות שעות שמירה במוצבים יחד ברצועת עזה, רשאי אני לומר ש:........ אצלם זה ככה: פגישה ראשונה-קפה עוגה 20 ש``ח. אין סקס ושהבחור לא יחשוב שאני זולה!!!! פגישה שניה-מסעדה, אין סקס. שהבחור לא יחשוב שאני לא שכבתי איתו כי אני לא שוכבת בפגישה הראשונה בלבד. פגישה שלישית-אין מסעדה, רק סקס. למה? כדי שתהי פגישה רביעית!!!!!!!!!! אחרת אין.......4 אין 5 אין כלום חהחהחהחההחהחה חהחהחההחהח
 
למעלה