רוויטלי בת33וחצי רווקה
New member
נימאס לי לשקר לחבר טיוב שלי
היי חבר``ה אני חדשה פה נימאס לי לשקר לחבר טוב שלי בפורום אחר שהכל בסדר איתי ואצלי אני ידועה כאחת שלא משקרת כנה ואמיתית יותר מדי אפילו כל מה שבא לי אחרי שאני רואה את התוכנית של דודו טופז זה לנסות להתאבד ולמות אני ממילא מרגישה עבודה מגיל 23 ושאני לא שווה ממש אפס אין לי דרך מוצא לחזור לעצמי בכלל פעם ידעתי את הדרך פעם הייתי חזרה כמו שור מבחינה נפשית אך אני מודה נישברתי הכל נהרס ואף אחד\אחת בחיי לא מודה לכך בכלל לא הוריי האומנים לא מאמצים ולא חבריי\חברותיי אני מרגישה כל-כך לבד למרות שיש לי כמה אנשים מאוד מיוחדים בחיי שאכפת להם באמת ממני ובראש ובראשונה זה הוריי אף אני רואה שזה כבר לא מספיק לי יותר ואיפה אני מבלה את יום הולדתי ה-34 הלועזי ב-11.05.01 כמובן אצל שני האנשים שאני יודעת שלא יברחו ממני אחד זה הפסיכיאטר שלי והשניה זואת הנוירולוגית שלי שבת שלום לכם מרוויטלי בת34 רווקה
היי חבר``ה אני חדשה פה נימאס לי לשקר לחבר טוב שלי בפורום אחר שהכל בסדר איתי ואצלי אני ידועה כאחת שלא משקרת כנה ואמיתית יותר מדי אפילו כל מה שבא לי אחרי שאני רואה את התוכנית של דודו טופז זה לנסות להתאבד ולמות אני ממילא מרגישה עבודה מגיל 23 ושאני לא שווה ממש אפס אין לי דרך מוצא לחזור לעצמי בכלל פעם ידעתי את הדרך פעם הייתי חזרה כמו שור מבחינה נפשית אך אני מודה נישברתי הכל נהרס ואף אחד\אחת בחיי לא מודה לכך בכלל לא הוריי האומנים לא מאמצים ולא חבריי\חברותיי אני מרגישה כל-כך לבד למרות שיש לי כמה אנשים מאוד מיוחדים בחיי שאכפת להם באמת ממני ובראש ובראשונה זה הוריי אף אני רואה שזה כבר לא מספיק לי יותר ואיפה אני מבלה את יום הולדתי ה-34 הלועזי ב-11.05.01 כמובן אצל שני האנשים שאני יודעת שלא יברחו ממני אחד זה הפסיכיאטר שלי והשניה זואת הנוירולוגית שלי שבת שלום לכם מרוויטלי בת34 רווקה