תקוות הצ^אט
New member
נייטין´ס, אתה ישן לפעמים?
ב"ה פשוט בכל פעם שאני נכנס לפורום אני רואה הודעה טריה שלך... אגב, אתה באמת גר במא"ש?
ב"ה פשוט בכל פעם שאני נכנס לפורום אני רואה הודעה טריה שלך... אגב, אתה באמת גר במא"ש?