גם אני מצטרף
(סניף רמת גן בז'בוטינסקי) רכשתי שם שלושה מחשבים למשפחה, כי הספק המקומי שלי פשט את הרגל, ולא היה לי כוח לפחש חנות קטנה במקום אחר. קיבלתי בדיוק את הרכיבים שביקשתי. דרשתי שיפתחו לי את המארזים והם עשו את זה. ביקשתי את החוברות של הכל, דרייברים וכו'. שמעתי הרבה סיפורים על לוחות אם מזוייפים, שלא נותנים לאנשים לפתוח את המארז לבדוק מה יש בפנים, על רכיבים "מקבילים" מהמזרח הזולים מהמחיר של מה שרציתם וכו'. בשלושת המחשבים שקניתי, בתקופות שונות - הכל היה דלוקס. אני חייב לציין שחלק מהמצב הזה הוא ב"אשמת" הלקוח ונובע מחוסר הבנתו והמוכרים מנצלים את זה. המקרה שאני אתאר קורה בכל חנות מחשבים בארץ בכל חנות, בכל רגע נתון: אמא: אני צריכה מחשב לבן. המוכר מזיין לה את השכל. אמא: חמישים ג'י בי זה טוב? מוכר: קחי לו שמונים. אמא : טוב. מוכר: אני נותן לך פנטיום 8 שזה יותר טוב מפנטיום 7. אמא: טוב. אני אתקשר לבעלי לשאול. מוכר: יש במחשב כרטיס מסך של MARCEL. אמא: שזה טוב? מוכר: שזה טוב מאד ומספיק לבן שלך. אמא: זה מהיר ? מוכר: זה טורבו. שלא לדבר על זה שהתקשרו אלי מספק האינטרנט והציעו לי חבילה הכוללת חיבור ל WEB2.0. לא ידעתי אם לצחוק או לבכות. וכן הלאה וכן הלאה...אני שומע את זה כל כך הרבה פעמים שאני מבין למה מוכרים מרשים לעצמם לדחוף שטויות למארזים.