ניידות המספרים.סקרון קטן

אשkלוני

New member
ניידות המספרים.סקרון קטן

אשמח אם תענו על הסקר.האם כתוצאה מניידות המספרים שעומדת בפתח את/ה שוקל לעבור חברת תקשורת?נייד.נייח.ב)מה יגרום לכם לעזוב את החברה שלכם ולעבור לחברה אחרת...תודה לעונים.הסקר לא נעשה מטעם חברה כלשהיא.סתם דבר שמענין אותי.תודה!
 

אשkלוני

New member
יש משו במה שאתה אומר

אבל אני יעדיף מחיר זול ושרות פחות טוב.קודם שירדו המחירים.והחברה שתיהיה החלוצה בלהביא מחירים תחרותים אני יעבור אליה עם עוד 3 מכשירים שברשותי
 

ZVI120

New member
תשובות

1. הגינות: שמבטיחים לך משהו ולא מתחמנים אותך כמו אורנג' למשל שהתחילה בארץ עם מסלולי דבר שניה שלם דקה-זה לא מסלול הוגן בעיניי, שלא מעלים לך מחירים כל הזמן בלי הפסקה ואז הפרסומות שלם לא שוות שום דבר כי אחרי שנתיים יכולים להעלות לך את העריף פי 2 (מה שקרה לי לפני המון שנים באורנג' עם הSMSים,העלאו לי מ9 ל18 תוך שנה..) 2. מחירים,לא כמו שיש היום-קרטל אחד גדול
 

ZVI120

New member
איפה אורנג' של פעם ואורנג' של היום?התדרדרו

פעם זמני פעילות המוקד היה 24 שעות ביממה, היום בערך חצי מזה פעם היו עונים לך תוך כמה שניות, היום תוך כמה דק' (מניסיון שלי של לא מעט פעמים בשנה האחרונה) פעם חיוב נורמלי הגיוני על שניות שדיברת, היום הרבה מסלולים עם חיוב של דקה מלאה גם אם דיברת שניה פעם לא היה דמי מנוי(במשך שנים על גבי שנים!) היום אין לך מסלול בלי דמי מנוי! פעם לא הייתה לך התחייבות לרשת(האמינו בעצמם) היום מחייבים אותך בקניית מסלול ל3 שנים ברשת פעם לא היה לך חיוב על חבילות היום אתה קונה מכשיר דור 3(רוב המכשירים שמוצעים לך למרות שבחו"ל יש הרבה אלטרנטיבות שלא רוצים להביא) ומחייבים אותך על חבילת דור 3 שועלה ימבה כסף בלי יכולת להתנתק אלא אם אתה קונה מכשיר במחיר מופקע לכל הדעות(משהו כמו פי 3 ממחירי המכשירים בחו"ל) ------------------------------------------------------ פעם= עד לפני שנתיים וחצי פעם= למשך רוב שנות קיומה של אורנג' היום= בתקופה האחרונה השתן עלה להם בראש
 

אשkלוני

New member
את המסלולים הטובים

הם נותנים למגזרים.כגון חיילים.39 אג.בלי דמי מנוי.זה צריך להיות לכולם!לא מסלולי כמות דקות ולא שניה כדקה.עובדים עלינו בענים
 

ZVI120

New member
לא מדוייק

המסלול הזה הוא בלעדי לחיילים אבל לחיילים יש אלטרנטיבה עם מסלולי דבר שניה שלם דקה(שאורנג' התחילה איתו בארץ והשאר נדבקו בו) שאותו ממה שאני רואה מנסים לדחוף בעוד את המסלול ההוגן יותר של 39 אג' בלי תחמונים מסתירים(כמו את מכשירי דור רגיל)
 

SimpleAim

New member
כל מה שציינת, אחד לאחד נכון גם לשני המפעילים

הסלולריים הנוספים. מה כולם התנפלו על אורנג' פה פתאום? לדעתי, החברה הסלולרית הכי גרועה, גם בשירות, גם בתעריפים וגם באיכות הרשת זה פלאפון. הייתי מנויה שלהם שנים - ובאמצע התחייבות, למרות הפסד כספי של יותר מ1000 ש"ח, עזבתי. אני כרגע בסלקום, ומרוצה. לאח שלי יש שנים אורנג' (על שמי, ולכן אני מעודכנת) והוא וגם ההורים שלי (שמשלמים את החשבון) מרוצים.
 

ZVI120

New member
אני אסביר לך למה

כי חלק מתהתחמנים אורנג' הובילה והתחילה ואת אלה שלא היא שינתה את עורה והצטרפה אליהם ונהפכה לחברה מגעילה כי אורנג' התחילה עם הצהרות על הגינות שאין התחייבויות ואין מסלולים קשים להבנה(אני עוד זוכר את הפרסומות האלו בנק' שירות שלה בשנה הראשונה עד השלישית לפעילות שלה),סלקום ופלאפון לא התיימרו לנהוג כך במוצהר אורנג' טוענת בפרסומות שהיא מקום ראשון(מענין איך הסקר נעשה,אולי בקרב כותבים מעטם החברות הסלולאריות בישראל או בקרב תלמידי גן עדנה)
 

SimpleAim

New member
לטעמי, הטיעונים שלך יותר רגשיים מאשר עובדתיים

מה איכפת לי מה היא מתיימרת ומצהירה. בסופו של דבר, כל החברות מציעות מסלולים דומים ולי ממש לא משנה מי התחיל איתם. אני מחפשת את המסלול הטוב ביותר עבורי. מי שמתאים לו מסלולים של חבילת דקות - שיקנה אבל שלא יבכה אח"כ. אישית, אני בכלל בסלקום כי נקודתית הם הציעו לי מבצע מאוד שווה להצטרפות, שילמתי על המכשיר בתשלום אחד ולקחתי תוכנית חודשית בתשלום - שהתאימה לי, בלי התחייבות עם החזרים נחמדים. גם כשנגנב לי הטלפון ולא היה לי ביטוח הם הציעו לי הצעה שהיה לי כדאי לקחת ולכן נשארתי איתם. ונקודה חשובה: לפלאפון, מרגע שקנית מכשיר אתה מחויב כי פשוט אין לך מה לעשות איתו אם אתה רוצה לעבור רשת. ניתן לעבור בין סלקום ואורנג' עם אותו מכשיר בעלות מזערית ולכן הן מפעילות אמצעים אחרים לשימור הלקוחות.
 

אשkלוני

New member
לפי דעתי את טועה

אורנג התחילה עם כל המסלולים הגרועים.אז זה לא מראה על חברה הגונה.נקודה
 

SimpleAim

New member
"הם התחילו"...נו באמת...

אני לא רוצה להגיד לך מתי בפעם האחרונה שמעתי טיעון שמתחיל ככה... כמו שכבר אמרתי, לדעתי, יש דברים שהרבה יותר חשובים בהגינות של חברה מאשר איזה מסלול היא השיקה ראשונה (והשתיים האחרות הצטרפו אליה אחרי יומיים). וחוץ מזה, זו דעתך האישית, שזכותך להחזיק בה, אבל יש אנשים אחרים שחושבים אחרת. נקודה.
 

y2n

New member
אבל אורנג גם היתה הראשונה

הראשונה שהציעה מסלולים ללא התחייבות ל 3 שנים דבר שלא היה קיים עד אז בסלקום ובפלאפון...
 

אשkלוני

New member
גם נכון..

ולכן הטענות הם כלפי אורנג שהתימרה להיות חברה הוגנת וזולה.היא לא שונה מהם
 

dino_din

New member
ממש לא כולם התנפלו על אורנג'

אלו אותם שני גולשים כל הזמן שלכל שאלה בתחום הסלולרי עונים בהשתלחות על אורנג' בלי קשר לשאלה.
 

אשkלוני

New member
סליחה?לא נכון

תיראה שלפני כמה ימים תקפתי גם את סלקום על מעבר למסלול שימור בתמורה להתחיבות לשלוש שנים.אז בבקשה...
 
כינויים מבקש לא לכנות את החברות הלא אהודות עלכם בכינויים שגובלים בהוצאת לשון הרע. הודעות כאלו ימחקו.
 

ZVI120

New member
סליחה?

כתב נכתבו הררי מילים על חוסר ההגינות ועל שמדובר במסלולים שהם זאב בעור כבש-דיברת שניה או עשר שניות ומחייבים אותך על דקה מלאה,מסלולים שמעלים לך את התעריפים ב30-40% בלי ששמת לב,רוב מי שעובד איתי לא יודע שהוא משלם על דקה מלאה כי לא סיפרו להם! אני יכול להביא לך בשליפה 5 קישורים לכתבות וציטוטים שהמסלולים האלה לא הוגנים/מעלים לך את החשבון בלי שאתה מודע לזה. וזו שאורנג' התחילה איתם זו עובדה. ומבחינתי חברה שהתחילה עם זה לא יכולה להחשב לחברה הוגנת
 
למעלה