ניוזלטר- כך עושים את זה נכון
אין צורך להרחיב על רוב הניוזלטרים של משרדי הפרסום וחברות האינטראקטיב בארץ. רובם לא מתמידים ואלה שכן עושים עבודה מחופפת, משעממת ולא רצינית רק כדי לצאת מידי חובה. לצד כל אלה מתבלט לטובה משרד המיתוג/פרסום open שמוציא ניוזלטר בכל פעם שיוצאת לו עבודה חשובה. הניוזלטר חוסך מהקוראים מכתבי פתיחה משממים, טיפים בשקל או דוגמאות שכולם כבר מכירים מחו"ל ובמקום הוא מגיש בצורה מעוצבת ונהירה את דרך החשיבה של הקמפיין. הנה דוגמא לניוזלטר האחרון שהוקדש לשפה העיצובית ולקמפיין של האתר החדש winwin. למרות שיש לי לא מעט ביקורת על הקמפיין עצמו, אין לי אלא מילים טובות על הניוזלטר שמשרת בדיוק את המטרה שלשמה הוא נוצר ועושה יופי של עבודה תדמית לחברת open. שורו בעצמכם.
אין צורך להרחיב על רוב הניוזלטרים של משרדי הפרסום וחברות האינטראקטיב בארץ. רובם לא מתמידים ואלה שכן עושים עבודה מחופפת, משעממת ולא רצינית רק כדי לצאת מידי חובה. לצד כל אלה מתבלט לטובה משרד המיתוג/פרסום open שמוציא ניוזלטר בכל פעם שיוצאת לו עבודה חשובה. הניוזלטר חוסך מהקוראים מכתבי פתיחה משממים, טיפים בשקל או דוגמאות שכולם כבר מכירים מחו"ל ובמקום הוא מגיש בצורה מעוצבת ונהירה את דרך החשיבה של הקמפיין. הנה דוגמא לניוזלטר האחרון שהוקדש לשפה העיצובית ולקמפיין של האתר החדש winwin. למרות שיש לי לא מעט ביקורת על הקמפיין עצמו, אין לי אלא מילים טובות על הניוזלטר שמשרת בדיוק את המטרה שלשמה הוא נוצר ועושה יופי של עבודה תדמית לחברת open. שורו בעצמכם.