ניהול ותקשורת (?) - מבקש ייעוץ

someone1000

New member
ניהול ותקשורת (?) - מבקש ייעוץ

שלום אני לומד במכללת רמת גן לתואר במדעי החברה בהתמקדות ניהול ותקשורת של הפתוחה. רציתי לשאול אתכם האם לדעתכם השילוב מוצלח? נורא קל לי בתקשורת ולכן לקחתי אותו, מה גם שהוא מאוד מפתח את המחשבה ואת תפיסת העולם... מצד שני לא בזה ברצוני לעסוק. היעד שלי הוא אחד משניים: לפתוח עסק או להיות מנכ"ל חברה, שזה קצת יותר קשה. כרגע אני עובד כאחמ"ש, אני מאוהב לחלוטין בתפקיד הניהול ולא יודע לאן אתקדם במקומות אחרים. השילוב עם ניהול נועד לסייע לי או בהגשמת החלום לפתוח עסק או להיותי מנכ"ל... האם כדאי לי להמשיך בניהול ותקשורת? אשמח לעצות!
 

someone1000

New member
יש לציין

שבתחום הריאלי אינני חזק במיוחד
 

kerenv1

New member
אני בדיוק באותו מצב...../images/Emo4.gif

ובגלל שגם אני לא ממש טובה בתחום הריאלי.. נשארתי רק עם תקשורת..
ואני נהנית מאד מהלימודים
כיוון זה התחום שאני רוצה לעסוק בו בעתיד.
 

someone1000

New member
אבל...

כשאני עושה חצי-חצי עם תקשורת אז זה לא אדיר מבחינת מסה. מה גם שאני מוכן להתמודד עם הקושי, כי זה המקצוע שאני ממש אוהב. כלכלה למשל זה בלתי נסבל אבל ניהול נראה לי אחלה. גם ראיתי כל מיני תכנים של קורסים בניהול וזה נראה לי נסבל.
 
גם אני ככה...

לומדת רק תקשורת בגלל שאני גרועה בתחום הריאלי אם הייתי יכולה הייתי לומדת כלכלה כי בתקשורת אין עבודה
 

M a y a T

New member
אם השאיפה שלך היא

לנהל עסק , תצטרך להתמקצע הרבה מעבר ניהול צוות . תהייה חייב לדעת לנתח את העסק שלך מכל בחינה כלכלית ושיווקית , כלכלה נשמע מלחיץ וראלי אבל אם תעבור קצת בחוברת הסברה על פירוט הקורסים תראה שהם דווקא מעניינים (דבר שגורם להתמודדות עם החומר הנלמד להיות קלה יותר ). זה מה שהנחה אותי בבחירת מסלול לתואר (בחרתי גם אני בניהול ותקשורת) שיהיה בהצלחה ובהנאה
 

someone1000

New member
לא הבנתי משהו..

מה הנחה אותך לבחור את המסלול הזה - העיון בחוברת ההסברה? ממה שאני בדקתי כלכלה זה משעמם ובנאלי, לא כמו תקשורת... השאלה היא אם יש אחרי תקשורת וניהול עבודה... ומהצד השני כלכלה נראה לי כמו עבודה מייגעת ומשעממת כעבודה לחיים.
 

M a y a T

New member
התלבטתי בין שלושה מסלולים

1) ניהול עם חטיבה בתקשורת 2) תקשורת עם חטיבה בניהול 3) תואר משולב של ניהול ותקשורת . ההתלבטות שלי נוצרה מה"לחץ" / "פחד" מקורסים מסויימים בניהול . אז ישבתי עם החוברת וקראתי את המפרטים של כל הקורסים וגיליתי (להפתעתי הרבה , יש לציין) שהקורסים בתקשורת מאוד מעניינים אך הקורסים בניהול וכלכלה מעניינים אותי לא פחות . דיברתי עם סטודנטים כדי לקבל מידע ובאמת הרבה גרמו לי לחשוב שהקורסים בניהול וכלכלה משעממים וקשים , אולי מאחר והרקע שלי והעיסוק שלי עד היום הוא ניהול והכרת התחום היא מעמיקה יותר מאשר רק תאורטית אז מצאתי עיניין והבנתי באילו מקומות יתרמו לי הקורסים בעתיד. המסלולים הראשונים שציינתי מקנים ידע מועט בתחום הספציפי ולעומת זאת המסלול המשולב מקנה ידע נרחב גם בתחום הניהול וגם בתקשורת במידה זהה , מה שפותח יותר אופציות לעתיד.
 

M a y a T

New member
אם אתה רוצה להיות כלכלן תתמקד

בכלכלה אך אם אתה רוצה לנהל עסק תתמקד בניהול תקח קורסים מסויימים בכלכלה ע"מ לצבור ידע וכלים שיעזרו לך להתמקצע ולהיות טוב בתחום.
 
למעלה