ניהול גירסאות

tamarhp

New member
ניהול גירסאות

פרילאנסר מתחיל, עם איזה תוכנה/שרת הוא יכול להשתמש לניהול גירסאות, ושיהיה בחינם?
 

tamarhp

New member
לבושתי הרבה

שמעתי על זה הרבה ומדי פעם כשגיגלתי ראיתי קישורים לאתר אבל אף פעם לא הבנתי מה זה ואיך משתמשים בזה. אשמח מאד להסבר. אצלנו בעבודה אנחנו משתמשים בTFS ועכשיו אני צריכה לעזור למישהו אחר להבין איך עובדים עם GIT או משהו אחר שתציעו לי, רק שאני בעצמי לא יודעת :) אשמח להסבר קצר לפני שאני צוללת לשם, ואם אפשר גם קצת מילון מונחים לעומת TFS זה יהיה נהדר.
 

tamarhp

New member
תודה


 

vinney

Well-known member
אתר שמאפשר לך להקים git repository

אצלם ולעבוד בצורה מבוזרת אמיתית.
 

zaske

New member
ילד , סיימת את שיעורי הבית במבוא למערכות הפעלה?

 

zaske

New member
אפילו הכבשים שגרות אצל השכנים שלי בניו זילנד לא פלצניות כמוך

מה יהיה?
 

zaske

New member
יפה שכתבת IT

כי ענף פיתוח התוכנה נכלל ב IT.
בגדול - יש ויש, אין פה הרבה חברות מוצר, רואים בזמן האחרון התחלה של כל מיני סטרטאפים, אבל הם יותר מערכות וועב, בתחום של מדיה, תיירות וכו'.
בסידני המצב טוב יותר ממלבורן, ויש יותר מרכזי פיתוח של "ענקי תוכנה" בינ"ל שם (למשל גוגל, ולא רק - אגב, גוגל מפות התחיל באוסטרליה), וגם יותר סטרטאפים.
באופן כללי, שוק העבודה באוסטרליה אטי יותר, לא רק בהייטק, הם לוקחים את הזמן שלהם בכל דבר, גם בגיוסים. כל עוד אתה עובד - מה אכפת לך, אם אתה צריך לחפש- אתה תהיה יותר לחוץ.
יש באוסטרליה שיטת העסקה שיש פחות בישראל - שיטה של חוזים - אתה מוזמן למקום עבודה לתקופה קצובה, נניח חצי שנה. מכייון שאף אחד לא מבטיח שתמשיך לעבוד שם אחרי חצי שנה + אתה צריך לדאוג לבד לימי החופש שלך, התשלום על השיטה החוזית גבוה יותר מהשיטה הקבועה, והפער יכול להגיע לעשרות אחוזים יותר, אבל בדרך כלל בחברות המוצר או "ענקי התוכנה" לא תמצא עובדים חוזיים, שמועסקים בצורה ישירה, אולי כן על ידי איזה בית תוכנה. מי שממש על הסוס בפיתוח באוסטרליה ומוצא חוזים מהר (ויש כאלה), יכול להגיע למשכורות מאוד מאוד גבוהות, ולרמת חיים מאוד גבוהה (וגם כאבא עם נניח 2 ילדים ומפרנס יחיד), כמובן שצריך גם ביצים בשביל זה.
אגב, מי ששמע על jira, bamboo וכו' - זה מבית היוצר של אטלסיאן, חברה אוסטרלית שמפתחת מוצרי תוכנה מצויינים.
במקצועות שהם לא פיתוח - יש פה הרבה עבודת אינטגרציה,סולושן ארכיטקסט, sys admin. אני רואה נהירה מאוד חזקה לעולם הוירטואליזציה והקלאוד (למעשה אוסטרליה נחשבת למדינה שהכי מאמצת את הטכנולוגיות האלה משום מה), זה לא רק vmware ואמאזון, זה גם openstack שמאוד מאוד תופס פה וגם פתרונות אחרים. גם ביג דאטא מתחיל להכנס יפה, אני מכיר מישהו שהוא יועץ באיזו חברת יעוץ לעניייני hadoop, אני מאמין שהוא מרוויח לא רע בכלל.

זה די על קצה המזלג.
 
הספר לא משהו לפי דעתי

אני משתמש בתוכנת הui של github ואני חושב שזה מפשט את כל התהליך של עבודה עם git
רק פעם ב
שאני צריך משהו יוצא דופן אני משתמש בשורת הפקודה
ממליץ פשוט להתחיל להשתמש בתוכנה וזהו.
 
קישור מצוין להתחלה מהירה

https://www.kernel.org/pub/software/scm/git/docs/everyday.html
זה יעזור לך להבין איזו פקודה באה מתי, את ה-workflow באופן כללי ומה הפקודות העיקריות השימושיות.
&nbsp
קצת קשה להשוות מול TFS (ליתר דיוק: TFVC, כי TFS זה המכלול ו-TFVC זה החלק של source control מבין שירותי TFS השונים), ולו כי כל הקונספט של גיט שונה (distributed). חשוב לזכור שיש מונחים שכמעט כל source control משתמש בהם אבל לרוב יש הבדל במשמעות ביניהם... למשל, checkout (זה אומר משהו אחד ב-SVN, משהו אחר ב-Perforce ומשהו אחר לחלוטין ב-git ...), אז צריך להיזהר ולוודא מה המונח אומר ב-source control הספציפי.
&nbsp
&nbsp
 

tamarhp

New member


הכל בGIT זה עם פקודות? אין כפתורים או תפריטים נוחים?
&nbsp
&nbsp
 
למעלה