נטייה מינית

dandiel

New member
נטייה מינית

מקודדת במח. זו עובדה מדעית שנמסרה לי מסטודנט למחקר מח. לגברים הומוסקסואליים יש קולטני ריח שונים מאשר לגברים הטרוסקסואליים. גברים הומואים יקלטו פרומונים (הורמוני מין) גבריים, בעוד שסטרייטים יקלטו פרומונים נשיים. דבר זה מבטל באופן גורף נטייה לשני המינים, מכיוון שלא ייתכן מצב שבו לאדם אחד שני קולטני ריח (גם לפרומונים גבריים וגם לנשיים). על הסברים פסיכולוגיים לאנשים הטוענים שהם מסוגלים להימשך לשני המינים לא אפרט, הם מובנים מאליהם. מה דעתכם?
 
ת`אמת,

מי אני שאחלוק על דברים שאנשים חוקרים שנים, אבל אני בטוח בזה שאני נמשך - %70 אל גברים, ו- %30 אל נשים. ואני קולט הומואים לפי העיניים ולא לפי ריח ! ככה שלפי דעתי, זה די שטויות. אבל שוב; זו רק דעתי !
 

python 4

New member
נשמע לי כמו ביפוביה טיפוסית..../images/Emo4.gif

טענות מסוג כזה מחזירות אותנו שנים אחורה.. לאיפה שהיו ההומואים לפני כמה עשרות שנים, כשהסיבה להומואיות היתה "פסיכולוגית" והיה ניתן לטפל בזה. לצערי הרב אני נתקל בכך שוב ושוב שביפוביה היא תופעה נפוצה יותר אצל הומואים מאשר אצל סטרייטים.. וחבל מאוד שזה ככה.
 

python 4

New member
מילולית זה פחד מביסקסואליות

אבל המשמעות מקבילה להומופוביה: שנאה, בורות, אי קבלה, הדחקה - המופנית כלפי ביסקסואלים. העיקר הוא, לדעתי, אי קבלה.
 

MilkandCookies

New member
דעתי...

שצריך להפסיק לחפש סיבה למה אנחנו ככה ולמה ככה... זה לא משנה ולא מעניין (אותי לפחות) זה מי שאני וזהו... לא משנה לי איך? כמה? ולמה?
 

SHaDoW Boy

New member
../images/Emo29.gif המורה שלי לביולוגיה תמיד אומר

ת* שבביולוגיה אין כזה דבר "לא ייתכן מצב", כי ביולוגיה זה לא מדע מדוייק, ותמיד יש יוצאים מן הכלל...
 

white star

New member
../images/Emo54.gif בכל שקר יש גרעין של אמת

אני חושב שפרומונים הם רק חלק מהגורמים המשפיעים, אבל לא הכל ובטח לא המכריע. ומי אמר בדיוק שאין אדם שיכול לקלוט את שתי הריחות? הרי בתחום הזה המדע בשלבי התפתחותיים, לתת קביעה שאין ביסקסואלים מראה על טפשות כל עוד אין לך הוכחה מוחלטת שאינה ברת יכולת עוררין. אני אישית תומך בתאוריה הקווירית (10 אחוז הומואים מוחלטים, 10 אחוז סטרייטים מוחלטים וכל השאר ביסקסואלים ברמה זו או אחרת בהתפלגות נורמלית)
 

mr X il

New member
שטויות במיץ

קולטני ריח שונים? אחד באפריל זה רק עוד שבועיים... כאילו, ואם אני תתרן? יש דרך פשוטה מאד להוכיח שזה שטויות - מבחן הרחה למתנדבים מכוסי עיניים.
 

dandiel

New member
אלה לא מולקולות ריח!

אלה הורמוני מין! זה שונה בתכלית. ואני מאמין שחקרו את זה מספיק כדי להגיע למסקנות האלה.
 

Merav85

New member
../images/Emo109.gifחחחח../images/Emo66.gif

 
למעלה