נטושים שהצלחתי "ללכוד" היום...:

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
נטושים שהצלחתי "ללכוד" היום...:

נטושים שהצלחתי "ללכוד" היום...:
מזהים את הדגמים?זכור לי שהיתה תקופה שהאוטובוסים של שרותי-תחבורה צבוריים בבאר-שבע היו גם צבועים באדום.
 

fireman

New member
של תח"צ באר שבע לשעבר זה בטוח

זה . . .
נראה לי כמו ג'מבו של תחב''צ באר-שבע.
של תח"צ באר שבע לשעבר זה בטוח
לגבי הסוג....לא מבין בענתיקות.... אני זוכר שבתור ילד הייתי נוסע בגרוטאות האלה. לפני מספר שנים יצא לי להתקל במכונה 71 (נטושה כמובן) ליד איפה שהייתה בעבר גלישה מונטנה היא עמדה שם יום וחצי בדיוק ונעלמה.
 

ארזS

New member
חביבי

של תח"צ באר שבע לשעבר זה בטוח
לגבי הסוג....לא מבין בענתיקות.... אני זוכר שבתור ילד הייתי נוסע בגרוטאות האלה. לפני מספר שנים יצא לי להתקל במכונה 71 (נטושה כמובן) ליד איפה שהייתה בעבר גלישה מונטנה היא עמדה שם יום וחצי בדיוק ונעלמה.
חביבי
כשהג'מבואים התחילו לעבוד אתה היית אולי בתכנון... [שלא לדבר על יותר ענתיקות]. דרך אגב, זכור לי שהג'מבואים הללו עם הדלתות הרחבות הביאו הקלה רבה גם לנוסעים וגם לנהגים, אחרי שנים של אוטובוסים צרי דלתות.
 

אלון 58

New member
לראשון יש דלת יציאה כפולה...,

חביבי
כשהג'מבואים התחילו לעבוד אתה היית אולי בתכנון... [שלא לדבר על יותר ענתיקות]. דרך אגב, זכור לי שהג'מבואים הללו עם הדלתות הרחבות הביאו הקלה רבה גם לנוסעים וגם לנהגים, אחרי שנים של אוטובוסים צרי דלתות.
לראשון יש דלת יציאה כפולה...,
רוב הדגמים העירוניים האלה,לרובם גם היו מקבילים בדן,היתה דלת כניסה קדמית צרה,כנראה כדי לאפשר לנהג "לשלוט" באלה שנכנסים וקונים אצלו כרטיסים,בעוד שדלת היציאה האחורית היתה רחבה,כדי שהיורדים יצאו יותר בקלות.
 

ארזS

New member
כפולה אבל מאוד צרה ולא נוחה.

לראשון יש דלת יציאה כפולה...,
רוב הדגמים העירוניים האלה,לרובם גם היו מקבילים בדן,היתה דלת כניסה קדמית צרה,כנראה כדי לאפשר לנהג "לשלוט" באלה שנכנסים וקונים אצלו כרטיסים,בעוד שדלת היציאה האחורית היתה רחבה,כדי שהיורדים יצאו יותר בקלות.
כפולה אבל מאוד צרה ולא נוחה.
 

אלון 58

New member
כן,אני מכיר את זה...,

תשים בבקשה לב לרוחב הדלת.
כן,אני מכיר את זה...,
כנער יצא לי הרבה לנסוע באוטובוסים כאלה בבאר-שבע,ואף יותר בגוש-דן,ואני מכיר וזוכר אותם,לדעתך הרוחב של דלתות דגם ה"ג'מבו" גדול יותר?
 

fireman

New member
כשהם התחילו

חביבי
כשהג'מבואים התחילו לעבוד אתה היית אולי בתכנון... [שלא לדבר על יותר ענתיקות]. דרך אגב, זכור לי שהג'מבואים הללו עם הדלתות הרחבות הביאו הקלה רבה גם לנוסעים וגם לנהגים, אחרי שנים של אוטובוסים צרי דלתות.
כשהם התחילו
אני לא כתבתי שנסעתי בהם שהם היו חדשים. הם היו לקראת סוף חייהם....בדיוק התחילו להכנס הווספות
 

sl 3977

New member
מה?

כשהם התחילו
אני לא כתבתי שנסעתי בהם שהם היו חדשים. הם היו לקראת סוף חייהם....בדיוק התחילו להכנס הווספות
מה?
היו sl ווספות בבאר שבע? חשבתי שרק לדן היו בשירות sl ווספות לילה טוב לכולם
 

יונתן32

New member
כן אושרי היו ווספות SL ועוד איך

מה?
היו sl ווספות בבאר שבע? חשבתי שרק לדן היו בשירות sl ווספות לילה טוב לכולם
כן אושרי היו ווספות SL ועוד איך
בהתחלה הם היו צבועים באדום .. ונצבעו בכחול מספרים מפנימים SL ווספות 90 עד 114
 
היו שני סוגים של ווספות

כן אושרי היו ווספות SL ועוד איך
בהתחלה הם היו צבועים באדום .. ונצבעו בכחול מספרים מפנימים SL ווספות 90 עד 114
היו שני סוגים של ווספות
100 עד 114 - בדיוק כמו זו שמופיעה בתמונה. (104 הושבתה בתאונה קטלנית) 90 עד 99 - מאולצות עם צורת דלתות שונה במקצת (חלונות מעוגלים)
 

יונתן32

New member
שכחתי להוסיף את הקטע של הדלתות ../images/Emo3.gif

היו שני סוגים של ווספות
100 עד 114 - בדיוק כמו זו שמופיעה בתמונה. (104 הושבתה בתאונה קטלנית) 90 עד 99 - מאולצות עם צורת דלתות שונה במקצת (חלונות מעוגלים)
שכחתי להוסיף את הקטע של הדלתות

התאונה של 104 היה מאוד מצער שמשאית התנגשה באוטובוס והרגה את הנהג ז"ל מגורמים בחברה הבנתי שרצו להוציא את החלק הקידמי של 104 ולשים אותו איפשהו במוסך כזיכרון אבל זה לא יצא לפועל
 

sl 3977

New member
מתי

שכחתי להוסיף את הקטע של הדלתות

התאונה של 104 היה מאוד מצער שמשאית התנגשה באוטובוס והרגה את הנהג ז"ל מגורמים בחברה הבנתי שרצו להוציא את החלק הקידמי של 104 ולשים אותו איפשהו במוסך כזיכרון אבל זה לא יצא לפועל
מתי
הושבתו הווספות של תח"צ ב"ש ומה היו שנות הייצור שלהן?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה