נטורי-קרתא רקדו ושרפו דגלי ישראל

a e q u i t a s

New member
נטורי-קרתא רקדו ושרפו דגלי ישראל

מאות מאנשי נטורי-קרתא חגגו אמש (ו', 25.3.05) את חג הפורים בברוקלין, ניו-יורק, כשהם שורפים את דגל ישראל, קוראים בגנות המדינה היהודית וטוענים כי התורה אינה מרשה את הקמתה. כידוע, נטורי-קרתא הינה סיעה קטנה וקיצונית בעדה החרדית המונה לא יותר מכמה אלפי בני אדם. אך אנשיה מרבים בפעילויות נגד ישראל. בשנה שעברה הפגינו נציגי העדה נגד חנוכתה בוינה של כיכר על-שם תיאודור הרצל. בחודש שעבר הגיעו כמה מראשי נטורי-קרתא לביירות כדי להשתתף בכנס בינ"ל העוסק בזכות השיבה של הפלשתינים. בכנס השתתפו חברי פרלמנט מרחבי העולם והוא אורגן בידי 'האיחוד הפרלמנטרי להגנה על העניין הפלשתיני'. אחד מראשי נטורי-קרתא אמר עם הגיעו ללבנון: "אני יהודי ואיני ציוני. אנו מאמינים שישראל נוסדה על קרקע פלשתינית וזאת היתה שגיאה". "מנהיגים ערביים המקיימים קשר עם ישראל שוגים קשות. יהדות שונה מציונות, והפלשתינים הם קורבנותיה של הציונות חסרת המוסר אשר מתעלמת מהפלשתינים ומזכויותיהם. אני מסרב להתגורר בישראל תחת המטריה הציונית, אך אהיה מוכן להתגורר במדינה פלשתינית כשתקום". "אנו מתנגדים לגזענות הישראלית. אין זה לגיטימי להקים מדינה על חשבון הזכויות והריבונות של האחר. אנו מקווים שהמדינה הציונית תתפרק".
 

jewjew1

New member
אל תתרגש

כל מיני הוזים שפעלו נגד הציונות ומדינת ישראל תמיד היו. הדבר הכי גרוע שיכול להיות זה להתווכח איתם ולתת להם במה. תשמח שרוב הקהילה החרדית כבר אינה תומכת בהם.
 

a e q u i t a s

New member
זה אפילו די מוזר


שכן, אנשים אשר אינם בקיעים בכל הזרמים של היהדות, פתאום רואים תמונה כזה - אומרים ווט דה פאק? יהודים ששורפים דגלים של מדינת היהודים
 
למעלה