נחשון שוחט - חלמתי עליך בלילה...
וזה לא מה שאתה חושב! נכון, אתה האורים ותומים, ואת גבך ראיתי בלא מעט מרוצים- אך מעולם לא דברנו. אז למה דוקא אתה עלית לי, בקונוטציה הזו בחלום ולא אחד מחברי מרצי חוף הכרמל. אבל הלילה נפגשנו במסיבה או שזה דמה יותר לאקספו. שוחחנו על סוגי נעלים ועל דרכים להחזרת המוג'ו - התשוקה, וניתחתי בפעם האלף את הגורמים לפציעה שלי. הצעת לי שנצא לרוץ, אבל ירד גשם והייתי עם כפכפים...אז רצנו מסביב בתוך האולם...למזלנו החלום נקטע (מי יודע לאיפה היינו מגיעים) כשיובל, בני, החליט שכואבת לו הבטן ולכן הוא חייב לישון איתנו. נעשיתי פסיכי מהפציעה הזו (לא שפעם הייתי מספיק נורמלי להודות שאני נורמלי). לפני עשרה ימים קרעתי את הסולאוס באמצע ארוכה. מרתון אמסטרדם בעוד חודש וקצת. כל החבר'ה כבר כמעט מוכנים ואני עם שלט game over מול העיניים. אז חיסלתי את הג'ימיסון ואכלתי כאילו אין מחר - כך החלפתי התמכרות בהתמכרות. אני בטוח שאם ברנש עם כאמל היה עובר לידי, גם הייתי חוזר לזה. דיכאון. אבל לחלום על שוחט? ודוקא אחרי שאתמול בערב רצתי בפעם הראשונה, לאט ובזהירות, 10K והתעודדתי. מעניין עם לידיארד, דאגלס, פיצינגר ושות' התייחסו לכך. או שאולי מומלץ לי להתאשפז על הספה של קובי קאטליאה. לא יודע אם ללחץ על 'מחק' או 'שלח' על הדבר ההזוי הזה אבל בכל מקרה אני מקווה שהחלום הבא שאזכור (ואין יותר מאחד או שניים בשנה) יהיה על אנג'לינה ג'ולי או נינג'ה של קוואסקי. ג'ו
וזה לא מה שאתה חושב! נכון, אתה האורים ותומים, ואת גבך ראיתי בלא מעט מרוצים- אך מעולם לא דברנו. אז למה דוקא אתה עלית לי, בקונוטציה הזו בחלום ולא אחד מחברי מרצי חוף הכרמל. אבל הלילה נפגשנו במסיבה או שזה דמה יותר לאקספו. שוחחנו על סוגי נעלים ועל דרכים להחזרת המוג'ו - התשוקה, וניתחתי בפעם האלף את הגורמים לפציעה שלי. הצעת לי שנצא לרוץ, אבל ירד גשם והייתי עם כפכפים...אז רצנו מסביב בתוך האולם...למזלנו החלום נקטע (מי יודע לאיפה היינו מגיעים) כשיובל, בני, החליט שכואבת לו הבטן ולכן הוא חייב לישון איתנו. נעשיתי פסיכי מהפציעה הזו (לא שפעם הייתי מספיק נורמלי להודות שאני נורמלי). לפני עשרה ימים קרעתי את הסולאוס באמצע ארוכה. מרתון אמסטרדם בעוד חודש וקצת. כל החבר'ה כבר כמעט מוכנים ואני עם שלט game over מול העיניים. אז חיסלתי את הג'ימיסון ואכלתי כאילו אין מחר - כך החלפתי התמכרות בהתמכרות. אני בטוח שאם ברנש עם כאמל היה עובר לידי, גם הייתי חוזר לזה. דיכאון. אבל לחלום על שוחט? ודוקא אחרי שאתמול בערב רצתי בפעם הראשונה, לאט ובזהירות, 10K והתעודדתי. מעניין עם לידיארד, דאגלס, פיצינגר ושות' התייחסו לכך. או שאולי מומלץ לי להתאשפז על הספה של קובי קאטליאה. לא יודע אם ללחץ על 'מחק' או 'שלח' על הדבר ההזוי הזה אבל בכל מקרה אני מקווה שהחלום הבא שאזכור (ואין יותר מאחד או שניים בשנה) יהיה על אנג'לינה ג'ולי או נינג'ה של קוואסקי. ג'ו