נחשון שוחט - חלמתי עליך בלילה...

joeker

New member
נחשון שוחט - חלמתי עליך בלילה...

וזה לא מה שאתה חושב! נכון, אתה האורים ותומים, ואת גבך ראיתי בלא מעט מרוצים- אך מעולם לא דברנו. אז למה דוקא אתה עלית לי, בקונוטציה הזו בחלום ולא אחד מחברי מרצי חוף הכרמל. אבל הלילה נפגשנו במסיבה או שזה דמה יותר לאקספו. שוחחנו על סוגי נעלים ועל דרכים להחזרת המוג'ו - התשוקה, וניתחתי בפעם האלף את הגורמים לפציעה שלי. הצעת לי שנצא לרוץ, אבל ירד גשם והייתי עם כפכפים...אז רצנו מסביב בתוך האולם...למזלנו החלום נקטע (מי יודע לאיפה היינו מגיעים) כשיובל, בני, החליט שכואבת לו הבטן ולכן הוא חייב לישון איתנו. נעשיתי פסיכי מהפציעה הזו (לא שפעם הייתי מספיק נורמלי להודות שאני נורמלי). לפני עשרה ימים קרעתי את הסולאוס באמצע ארוכה. מרתון אמסטרדם בעוד חודש וקצת. כל החבר'ה כבר כמעט מוכנים ואני עם שלט game over מול העיניים. אז חיסלתי את הג'ימיסון ואכלתי כאילו אין מחר - כך החלפתי התמכרות בהתמכרות. אני בטוח שאם ברנש עם כאמל היה עובר לידי, גם הייתי חוזר לזה. דיכאון. אבל לחלום על שוחט? ודוקא אחרי שאתמול בערב רצתי בפעם הראשונה, לאט ובזהירות, 10K והתעודדתי. מעניין עם לידיארד, דאגלס, פיצינגר ושות' התייחסו לכך. או שאולי מומלץ לי להתאשפז על הספה של קובי קאטליאה. לא יודע אם ללחץ על 'מחק' או 'שלח' על הדבר ההזוי הזה אבל בכל מקרה אני מקווה שהחלום הבא שאזכור (ואין יותר מאחד או שניים בשנה) יהיה על אנג'לינה ג'ולי או נינג'ה של קוואסקי. ג'ו
 

omaopa

New member
חלומות על נחשון שוחט

חלמתי שאני רצה בגן סאקר ואני ממש בהתחלת הדרך ולידי רץ בחור גבוה, שחום ורזה עם ריצה כמו של איילה או קנגורו (תלוי בעולם הדימויים) והוא מדבר איתי טורקית ואני לא מבינה כלום אבל הוא נחמד שכזה ואני בכל זאת מחליטה ללכת לאיזה מירוץ ואז לעוד אחד ואז לעוד אחד. ואז פתאום כאילו לא עובר זמן ונחשון מדבר איתי על מרתון ואני חושבת שאולי אני אנסה ואז אני עושה עוד אחד ואז עוד אחד. ואז פתאום כאילו לא עובר זמן עוד פעם ואני מנסה לחזור מפציעות ומתקשרת לנחשון והוא מנחם אותי ומייעץ לי להוריד מעצמי את הלחץ. וכל הזמן נחשון שם, מייעץ, תומך, נותן, מקשיב. והכל בעדינות והכל בלי לחץ והכל עם פירגון אין-קץ. אה, רגע, זה לא חלום בכלל. זה נחשון............
 

krausy

New member
ג'ו יא דולפין מה שתית, גם אני רוצה מהחומר הזה

 

shohat

New member
שלוש הערות/המלצות

1. אם אתה בעניין של להחזיר את המוג'ו מומלץ להחליף בדחיפות את מושאי החלומות שלך, לפחות מבחינה ויזואלית-אסתטית. גם בזה אני מוכן לייעץ (אם כי מעולם לא הוסמכתי). תוכל להתחיל כאן 2. מתוך פוסט על "ניהול משברים" שפעם כתבתי: "זהו הדבר הקשה, אבל גם המציאותי ביותר בחייו של הרץ למרחקים ארוכים – שכל מהותו רצינות, עקשנות, שנאת הפשרה וחוסר נכונות לוותר. זו האמת הקשה הגלומה בהכרה שההבדל בין כושר שיא – ובין אוויר פסגות אופורי וצלול – לבין תהומות אינסופיים של פציעה והשבתה (ירידה לטמיון של חודשים ארוכים של עבודה והקרבה) – מצוי על קו דק מדק, מטושטש, מהתל. ברגע האחד מוחשי, מביא עימו תובנות רציונאליות של אחריות וריסון עצמי (בדרך כלל זה קורה אחרי שיחה עם יורם), ברגע שאחריו שוב נעלם, לנוכח המערבולת הפנימית של הרצון להצליח, לא לוותר, לא לפסוח על אף סעיף ואתגר שבדרך. כל כך הרבה למדנו, ולא למדנו כלום". במלים פשוטות, הפציעה/משבר שאתה חווה כעת היא חלק בלתי-נמנע כמעט מהמסלול/התהליך ארוך הטווח. צריך להפיק ממנו לקחים ולקחת אותו בפרופורציה. (למי שמעוניין/צריך - שפריץ חרוזים על ניהול משברים , וקחו את זה בהומור) 3. שום דבר לא באמת "ירד לטמיון" משום שהאימונים שבצעת והמוכנות שאליה הגעת תהווה את הבסיס לאימונים טובים עוד יותר בפעם הבאה, שיחד עם זהירות וקצת פחות מזל רע יביאו אותך להישגים שעליהם חלמת, וגם מעבר לכך. אה ודבר אחרון, בתקופות כאלה אני אוהב להשתמש בשיר הזה התאוששות מהירה ותודה על הפוסט ועל הפרגון.
 

נתן.ל

New member
אז

אינטרוואל באורך 3000 בזמן של 11:11 זה אפילו לא קצב חצי שלך... אממממ, אפשר קצת מהמחלה הזאת?
 
למעלה