נזלת, בייבי סנס, ופנינה של תומר

נזלת, בייבי סנס, ופנינה של תומר

אז ככה, ענבר מצוננת כבר שבוע, זה נורא מפריע לה והיא כל הזמן מחרחרת (מהאף). היא נורא חמודה - לא בוכה ולא היסטרית, אבל יכולה חצי שעה לשכב ולנסות לנשום דרך האף בחרחורים. אני שמה לה מכשיר אדים, מזליפה לה חלב אם לאף ושואבת נזלת ככל יכולתי, אבל היא מתמלאת שוב במהרה. מה לעשות? מותרכבר אפסק בגיל שבועיים? ודבר נוסף - היום בלילה הבייבי סנס התחיל לצפצף! לקח לי כמה שניות עד שקלטתי מה קורה, חשבתי שזה טלפון (עד שבעלי צעק לי מהשרותים שזה הבייבי סנס), ניערתי אותה קלות, והאמת שהיא לא מיד הגיבה, לקח לה ניעור או שניים עד שהיא התחילה לזוז, אני ממש בלחץ - האם היא באמת הפסיקה לנשום? זה בגלל הנזלת? לרוץ לרופא? מה לעשות? אף פעם לא חשבתי מה יהיה אם באמת הבייבי סנס יצפצף! ואגב - זה לא עניין של מיקום, היא עוד קטנה מדי בשביל לזוז והיא ממוקמת בדיוק על המשטח. ולסיום - פנינה של תומר - הבוקר כשהוא קם בעלי הביא אותו למיטה שלנו בזמן שענבר ינקה, אז הוא הסתכל עליה וצחקק, הסברתי לו שענבר אוכלת חלב מהציצי של אמא, אז הוא בתגובה: "אי!!! זה כואב!!! ציצי כואב!!!" לא בונבונירה?
 

מתרגשת

New member
בוקר טוב וחג שמח. תשובות:

גם סתיו היתה מצוננת בשבועות הראשונים שלה, מה שהרופא אמר זה... לא לתת שום תרופה כי אסור בגיל הזה, לעשות תמיסות מלח ומים ולשים באף, להגביה את המשטח עליו היא ישנה (איזור הראש) ב- 15 מעלות, מכשיר אדים קרים/חמים עוזר מאד לשים בחדר. לנו כל זה עזר
בקשר לבייבי סנס אין לי מושג כי לנו הוא לא צפצף אף פעם סתם ככה וכעיקרון הפסקנו כמעט להשתמש בו כרגע. גם כי אנחנו לא כל כך זוכרים. ותומר שלך פשוט גאון (גאון מצחיק) הוא יודע מה טוב בחיים (כמובן עד שיגיע לגיל שאפשר להתחיל ואז יחשוב אחרת)
 

yaelli10

New member
זאת שוב אני עם הבצל

קראת טוב - בצל. ראשית הילדים שלך משגעים. ותומר כזה מתוקי. אלה גם היתה מצוננת בשבועיים הראשונים. כנראה שהם צריכים תקופת הסתגלות כאן, באוויר של עולמנו.... מה שלי ייעצו זה לא משאבות, לא תרופות. לקצוץ בצל בצלוחית ולהניח את הצלוחית בכיוון הנשימה של התינוק. מסריח?!! יופי! אבל זה מה שמאוד מאוד עזר לאלה שלי. מה שעוד עזר זה להרטיב צמר גפן במים רתוחים שהומלחו במלח שולחן ולהצמיד לאף של התינוק לכמה נשימות.
 

yaelli10

New member
בגיל כזה רך לא.

זו התשובה שקיבלתי. בכל אופן הצלוחית מונחת כשהם ישנים עם עיניים עצומות כמובן. ככה שרק חוש הריח עובד.
 

swann

New member
לגבי הצינון, טוב להגביה את המיטה

היא צריכה קצת שיפוע כדי לנשום כמו שצריך. אצלינו בהתחלה זה גרם לאזעקות שוא בבייבי סנס, אבל תיקנו את זה. צריך לשים מגבות מגולגלות מתחת למזרון ואת המשטח של הבייבי סנס בין המגבות למזרון. אגב, עד איזה גיל צריך בייבי סנס ? היו לנו כ"כ הרבה אזעקות שוא... אבל מאז סהוספנו את הפלטה השניה, זה נרגע.
 
באמת חשבתי על זה

שאולי בגלל שהראש שלה היה מוגבה, הבייבי סנס לא קלט אותה ולכן הוא צפצף. אני מקווה שזה רק זה. ולגבי עד איזה גיל - תומר בערך עד גיל שנה היה עם בייבי סנס, ללא אזעקות שווא.
 

Vicky H

New member
בקשר לנזלת:

גם יובלי היה מצונן השבוע. מה שעזר לנו היה להגביה לו את המזרן (דחפנו כרית טובה מתחת) ומכשיר אדים קרים. הרופא שלי אמר שמי מלח לא מומלצים כאשר מדובר בנזלת "שנוזלת", אלא טובים רק כאשר הם גורמים להתעטשות. ההתעטשות מנקה את האף, ולא גורמת לייצר נזלת חדשה. בימים יפים שכאלה, הדבר הטוב ביותר, הוא לצאת איתו לטיול בשמש, והכי טוב על יד הים. השמש מייבשת את הנזלת, והמלח שבאויר ליד הים רק מזרז. לגבי החירחורים, גם יובלי חירחר, נבהלנו, ולכן לקחנו אותו למוקד ביום שבת. שם עשו לו שתי אינהלציות, שעזרו מאוד. תרגישו טוב
, ומהר...
 

dafgol

New member
אפרופו בייביסנס

אנחנו מהלילה הראשון שבר הגיע הביתה מפעילים ת'בייביסנס ...ומאוד מקפידים להפעיל אותו ( לא תמיד זוכרים לכבות....
). פעם אחת במהלך ארבעת החודשים הוא צפצף " סתם " ( כי בר הרים את הראש כנראה ). האמת שאנחנו מפעילים אותו יותר בשביל השקט הנפשי שלנו , קראתי פעם שלא תמיד החיישנים מצפצפים אם חו"ח קורה משהו....או מצד שני לפעמים מצפצפים גם כשלא קורה כלום.... עד איזה גיל , או מתי הפסקתם להפעיל אותו אם בכלל ?
 

shirka

New member
אני בגיל חודש וחצי בערך הפסקתי כי

אף פעם לא זכרתי לכבות אותו לפני
, בסוף נשבר לי.
 

ornit_band

New member
אנחנו עדיין מפעילים את ה-אנג'ל קייר

(אופיר בן 3 חודשים), ואכן לא תמיד זוכרים לכבות. היו שתי אתראות שוא. ממש בשבועיים הראשונים (להפתעתנו הוא זז הצידה באותו לילה וירד מהסנסור), עוד אחת כשהוא ישן עמוק עמוק (ואכן עברו כמה שניות עד שהערתי אותו). אני מעדיפה אתראות שוא על העדר אתראה, אז לא נגעתי ברגישות המכשיר למרות שהיא ניתנת לכוונון.
 

nush1

New member
על הכל כמעט ענו לך יש לי רק

דבר אחד להוסיף לגבי השאיבות אומרים שזה לא ממש מומלץ כי זה מגרה את הבלוטות לייצר עוד נזלת גם לנו עזר הגבהת המזרון וכשזיו היתה מצוננת בפעם הראשונה היא היתה כבר בת 3 חודשים ונתנו לה אפסק שממש חולל פלאים. תרגישו טוב
 

ronylew

New member
פנינה

לגבי הנזלת לי המליצו להשתמש במי מלח לייבש את הנזלת וזה עזר פלאים תינוקות הרי נושמים דרך האף כך שאם האף נסתם זה עלול לגרום להפסקה בנשימה , לגבי הבייביסנס למה להפסיק להשתמש בו זה אף פעם לא מזיק רוני
 
תרופה עם שם מפחיד

תרופה הומאופתית בדם (תחזיקי טוב) "אליום ספה קומפוזה קידס" מעולה. לא יודעת מאיזה גיל ניתן להשתמש-אבל אותנו היא הצילה. לאביתר הייתה נזלת וליחה שאותה הוצאתי ע"י טפיחות על השכמות.
 
למעלה