נזכרתי בעוד משהו... יש לי 2 מסנג'רים - ישן שמגיע עם הוינדווס ושני-6.1 חדש (אגב, הוא הכי חדש או שיש גרסה חדשה יותר?) ולפעמים אחד מהם נפתח בלי לבקש סיסמא ... מה לעשות?