נזכרתי בעוד משהו...

נזכרתי בעוד משהו...../images/Emo3.gif

יש לי 2 מסנג'רים - ישן שמגיע עם הוינדווס ושני-6.1 חדש (אגב, הוא הכי חדש או שיש גרסה חדשה יותר?) ולפעמים אחד מהם נפתח בלי לבקש סיסמא ... מה לעשות?
 

חתולון*

New member
שוקומוקה

כשאת נזכרת בעוד משהו, תשרשרי להודעה של עצמך לא צריך לפתוח שרשור חדש "לתזכורת" כולנו מחכים בסבלנות שיגיעו המומחים לתשובות תודה
 

חתולון*

New member
../images/Emo185.gif את צודקת שוקומוקה

ולאות תודה, אני מעניק לך
וגם כוס
 

lmnop

New member
תעדכני את הווינדוס

ואז תוכלי להעלים את הישן (בהנחה שהוא מקורי)
 
איך מעדכנים?

כשניסיתי היום לעדכן דרך הווינדוס המחשב רשם לי "אין עדכונים קריטיים לעדכן..."
 

lmnop

New member
אז הוא מעודכן

לכי להוספה והסרת תוכניות של הווינדוז עצמו ושם תהיה אפשרות להסיר את ווינדוז מסנגר
 
אני לא מוצאת...../images/Emo26.gif

בהוספה או החסה של תוכניות את המסנג'ר הישן כדי להסיר אותו....
 

lmnop

New member
אחרי שנכנסת ל

הוסף/הסר תוכניות בצד השמאלי יש 4 איקונים את בוחרת את השלישי מלמעלה (הוסף/הסר רכיבים של ווינדוז) ושם את מורידה את הווי ממסנגר(אחרון ברשימה)
 
לימנופ(?) הבנתי אותך...../images/Emo140.gif

אבל אם אני אסיר את המסנג'ר משם זה לא יפריע למסנג'ר החדש שהתקנתי?
 

o f e r i c k o

New member
תשובה מהפורום....

אני מציע שתשתמשי בכלי שבקישור למחיקה גורפת של כל המסנג'רים שלך ואח"כ תיכנסי לאתר של מסנג'ר ותורידי משם את הגירסה החדשה. פה
 
זה בלגן... כי אח"כ ../images/Emo26.gif

צריך להתחבר שוב ולהכניס את כל אנשי הקשר... אני רק רוצה להוריד את הישן שבא עם הווינדווס ולהשאיר את החדש...
 
למעלה