נזילות באכילה מבקבוק

bxLiat

New member
בקבוקים

היי, גם לנו היתה את אותה בעיה, עוד עם הילד הראשון, ועברנו (במקרה) לבקבוק "מאוס" מאז הילד אכל שיגעון בלי טפטופים וגם עם פחות פליטות. עכשיו גם עם הילד השני ניסינו בקבוק אחר ומהר מאד חזרנו ל"מאוס".
 
זרימה מהירה מידיי לילד

הקטנטנים לפעמים לא מספיקים לווסת את הזרם המהיר לפה שלהם, גם מאד תלוי בתנוחת ההאכלה שלכם לילד. כשאני האכלתי את הפצפצון שלי כשהיה פג בבקבוק, מעולם לא היו לנו נזילות, אבל כשהוא אכל אצל המטפלת, הנזילות חגגו חופשי עד שהעברנו מפטמת בי-פרי לאוונט מס' 1.
 
יקירתי-רק MAM

גם אני אחרי ביזבוזים רבים של חלב שנישאב בעמל רב עברתי בהמלצות לפיטמה הזו. אין נזילות ואים ביזבוזים! ממליצה לך בחום! אגב יש לי מלא פטמות שלב 1+2 שכבר לא בשימוש-הן יקרות אז אם את רוצה את מוזמנת לקחת..
 

rc11

New member
אני כותבת שוב - הפטמות של MAM

מתאימות גם לבקבוק אוונט. אפשר לקנות אוונט שהוא בקבוק יותר נוח ופטמות של MAM.
 
../images/Emo207.gif שאלה למשתמשות באוונט

באיזה מספר פיטמה אתן משתמשות ובאיזה גיל ילדכן? הילד שלי בן 7 חודשים ואני משתמשת במספר 1 עדיין. עכשיו ניסיתי להחליף למספר 2 והוא חיסל את הבקבוק בדקות... אז אני לא יודעת. האם לחזור למספר 1 או שזה בסדר מספר 2 ושהוא אוכל ככה מהר. (אין נזילות אגב, בשני המיקרים)
 
הוא עוד יונק?

אם כן אז מקס' פיטמה 2 וגם אני חשבתי שזה מהר אבל מסתבר שלא. אם הוא לא יונק אז לא הייתי משתגעת ואפילו מעבירה ל-3 כי למה לעבוד קשה??(פטמות 1 ו 2 מיועדות לתינוקות יונקים)
 
הוא לא יונק כבר אבל היה נראה לי עד

עכשיו שזמן האכילה נורמלי וגם הוא לא היה נראה סובל. פשוט ניסיתי מספר 2 בגלל שיכנועים של בן זוגי וחיסול בקבוק תוך 5 דק' נראה לי מהר מדי, לא? חוץ מזה ניסיתי אני לשתות מבקבוק בפיטמה מספר 1 וזה זורם יופי...
 

אוצה

New member
אני חושבת שעליך לעבור פיטמה

הבן שלך ממש מתאמץ לאכול. האם הוא אוכל יותר מרבע שעה- עשרים דקות? אם כן- מיד להחליף. הוא מתאמץ וזה מעייף אותו לשאוב מחור קטן!
 

talinana

New member
להחליף למס' 2 ואפילו לנסות 3

אם הוא משתלט על הזרימה בקלות אין סיבה לתת לו להתאמץ כל כך. אני בטוחה שיותר קל גם לך להאכיל בחמש דקות מאשר בעשרים.
 
איתן בן 3 וחצי ואוכל בפטמה מס 2

מגיל חודשים ועדין לוקח לו לפחות 10 דקות לאכול 150 CC (לא כולל הפסקות לגרפס) - ויש לו גם קצת רפלוקס אבל לא היתה שום החמרה מאז שהחלפנו פטמה. ככה שגם לי נראה שכדאי לך בכל זאת לעבור לפטמה 2. אנחנו עברנו ל-2 אחרי שראיתי שלוקח לו הרבה זמן לאכול - יותר מחצי שעה והוא היה ממש עצבני על הבקבוק ובכה תוך כדי האוכל..
 

אוצה

New member
גם לנו זה היה ומה שעזר- זה להחליף

להחליף את הפיטמה לחור גדול יותר... כן, לא טעות. לא יודעת למה אבל זה הוריד את כמות הנזילה באופן דרסטי. אני האכלתי מפלייטקס, אוונט ובי פרי= ובכולם נזל. נשארנו עם הבי פרי ועם פיטמה 1 במקום אפס. הנזילות פחתו מאוד. זה הפסיק לגמרי באיזהו שלב- כנראה שגוא גדל וכך גם כושר הינקיה שלו.
 

אמיתמי

New member
באוונט היו לנו נזילות עד שמישהי פה

עלתה על הפטנט. שמים את הפקק על הפטמה לפני שמבריגים לבקבוק וכשמבריגים, קודם כל מסובבים פעמיים לכיוון ההפוך, ורק אז מבריגים בכיוון הסגירה. שום נזילות מאז.
 

jesenia

New member
../images/Emo122.gif זה בחוברת הוראות שלהם?

איך אפשר לעלות על דבר כזה לבד?!
 

efratga

New member
ההברגה צריכה להתאים, זה הכל

זה לא אישה קסם וודו שצריך שני סיבובים ככה ולשנות הכיוון. פשוט צריך שההברגה תתאים ולכן אם מוצאים את המקום הנכון ע"י סיבוב הפוך ההברגה תתאים והבקבוק לא ינזול. כמובן שלא צריך שני סיבובים רק לסובב קצת עד שמוצאים את המקום המתאים בדיוק כמו שמבריגים פקק של קולה.
 
אז אני מסכמת לעצמי:

לנסות בקבוקים עם זרימה איטית יותר. לנסות ספציפית את MAM. להפסיק ולהמשיך (אולי משהו באופן היניקה שלו משתנה?) לבדוק את מצב הלשון (מי בודק דבר כזה? רופא המשפחה?) לחכות שמתישהוא זה יפסיק בדרך נס להחליף לזרימה גדולה יותר דוקא. טוב והעיקר, אני לא היחידה שזה קרה לה, מסתבר... תודה!
 
באמת בקבוקים מצויינים.

עוד דבר שלא דיברנו עליו - האם הנזילה מהפה מתחילה ממש מהתחלת היניקה? אם לא - אם זה קורה כשהוא יונק מהר, אולי יש לו גרפס ואז הם רוצים לאכול אבל משהו מפריע...
 

אוצה

New member
אמיתמי- את מדברת על נזילה מהבקבוק

והשואלת שאלה לגבי נזילה מהפה של הבן שלה... וכן- הפטנט הזה של לסגור את האוונט- שני סיבובים לכיוון שנגדי ואז להבריג כרגיל- זה השיטה שלהם- וזה מופיע שהוראות שלהם למי ששאלה. טיפשי אבל ככה זה.
 
../images/Emo39.gif

תודה, אבל אכן מדובר בנזילה מהפה ולא מהבקבוק. את מרשה לי לשמור את הטיפ שלך למקרה שגם נזילה כזו תצוץ, נכון?
 
למעלה