נזילות באכילה מבקבוק

נזילות באכילה מבקבוק

אני ממש מיואשת וזקוקה לעצתכם. אני מאכילה את הגור שלי בעיקר מבקבוק, ובחלק מן הארוחות מתרחשת תופעה מרגיזה: מצידי הפה שלו נוזלת החוצה חצי מהארוחה! עזבו את החלפות הבגדים והצורך לשטוף לו בכל פעם את הצוואר, אבל לי כואב הלב במיוחד כשזאת ארוחה עם החלב השאוב שלי שאני חולבת בעמל רב... הקטע המוזר הוא, שזה קורה פעם כן-פעם לא, גם בבקבוק פושט וגם בבקבוק רב-מנגנונים. הלילה למשל האכלתי אותו פעמיים ב-2 בקבוקי טומי-טיפי. באחד הארוחה היתה מהירה + חצי מהארוחה בבגדים, ובשניה הכל היה בסדר. ניסיתי להשוות בין הבקבוקים, מילאתי מים והתחלתי "לשחק" - ולא מצאתי שום הבדל! מה אני מפספסת?
 

tiger mom

New member
יכול להיו ת שהפטמה לא מתאימה

כנראה נוזל יותר מדי מהפטמה. תנסי פיטמה עם חור קטן יותר
 
זה לא סביר

יש לי שני בקבוקי טומי טיפי ושני בקבוקים פושטיים, זה קורה לפעמים בזה לפעמים בזה, ולפעמים לא קורה בכלל. בבקבוקי הטומי טיפי, כשאני הופכת אותם לא מטפטף כלום מהפיטמה.
 

talinana

New member
פיטמה

בן כמה הילד? באיזה בקבוק את משתמשת? איזה גודל פיטמה? אמנם אין מספיק פרטים, אבל לי נראה שמדובר בפיטמה עם זרימה מהירה מידי בשביל הילד שלך. גודל פיטמה זה עניין אינדיבידואלי, ויש ילדים שאוכלים עם זרימה איטית עד גיל שנה.
 
הילד בן 4 שבועות

היה לי בקבוק זרימה איטית, איתו התופעה היתה אחרת: לפםעמים הכל טוב, ולפעמים למרות שהילד רעב ויונק במרץ יוצא רק 10 CC ברבע שעה. אני ממש משתגעת.
 

א R נ ב ת

New member
הייתי מנסה בקבוק מסוג אחר

אני לא מכירה את בקבוקי טומי טיפי, אבל ממליצה בחום על MAM. עם הילד הראשון השתמשנו באוונט, שהיה בסדר אבל משהו בסגירה גרם לנזילות מהבקבוק. הפעם עברנו ל MAM בגלל הביספינול.. (את בי פרי לא ניסיתי, נראה לי נורא יקר ואמרו לי שהרחיצה שלו מעצבנת..) ולא נרשמו שום נזילות. נכון שיש לו קטע מעצבן קצת של הברגה תחתית אבל מתרגלים מהר מאד. (ולא, אין לי אחוזים בחברה..
).
 

ornak

New member
גם משתמשת בMAM והוא נוזל../images/Emo10.gif

נרשמה תופעה מוזרה
בעיקרון אני מניקה, אבל בערב נותנת מעט חלב בבקבוק כדי למנוע סרבנות עתידית". עם חלב שאוב אין בעיה, אך פעם אחת ניסיתי סימילאק וזה נזל... מאוד מוזר. ההברגה של הבקבוק באמת מרגיזה ומיותרת והפיטמה טובה. ואני חוטפת את הקריזה שזה נוזל...
 

rc11

New member
לי נמאס לגמרי מMAM

לא יכולה לבול יותר את הפירוק, הרכבה ורחיצה של הבקבוק הזה. כל הזמן מטפטף וקשה להבין אם זה מלמעלה או מלמטה. אחרי עיקור הם לגמרי מאבדים את הצורה. מאז הלידה, כל הויכוחים שלי עם בעלי הם רק על בקבוקים. עוברת לאוונט באופן סופי. מה שכן, הפטמות של MAM טובות ומתלבשות מצויין באוונט.
 

Shuki Two

New member
גם לנו MAM נזל מלמטה, התקשרתי

ליבואן הרבה פעמים וניסיתי לדבר עם האחראית על הנושא..., לא רק שהיא מעולם לא החזירה טלפון, גם שכבר השגתי אותה בנייד, פטרה אותי בתירוץ עלוב של "לא יכולה לדבר כרגע". בקבוק מעצבן ועוד יותר מזה יחס בלתי הולם!
 

rc11

New member
ממש חוצפה! כנראה שהם יודעים מה

הבקבוקים שלהם שווים, או יותר נכון, לא שווים. אני ממש מצטערת שקניתי אותם.
 
היה לי בדיוק את אותו הסיפור

בחודש הראשון של הנסיך גם עם אוונט וגם בי פרי. היה מתחיל כך את הארוחה נזילות מהצדדים.הייתי מפסיקה ומחזירה כמה פעמים ובהמשך הארוחה היה אוכל יפה. עד היום אין לי מושג מה היה שם אבל עבר ואנחנו עם אותם בקבוקים.
 

muzli

New member
גם אצלנו אותו סיפור..

תומר בן 3.5 חודשים היום אבל מאז שנולד יש לנו אותו סיפור.. אבל אצלנו אבחנו כבר בהתחלה,בגלל בעיות בהנקה, לשון תפוסה בצורה רוחבית. מה שמפריע לו לעשות וואקום בצורה טובה ולכן הפריע לו בהנקה וגורם לכך שכשאוכל מבקבוק נוזל לו מהצדדים.. בינתיים הלשון שלו כבר השתחררה לבד (לא לגמרי..) ויש שיפור משמעותי בנזילות.. לא יודעת אם זה המקרה אצלכם אבל אולי שווה לבדוק.. בהצלחה
 

א R נ ב ת

New member
הפטמה של MAM היא קצת שונה

משל אוונט ובי פרי (ושוב אני מציינת שאני לא מקבלת אחוזים...חיחיחי). היא רחבה ושטוחה יותר, פחות שפיצית (וגם מאד רכה). יכול להיות שזה פתרון טוב לבעיה. סתם מחשבה.
 

GAL L1

New member
זאת פיתמה יותר קשה מבי פריי

אבל היא באמת נהדרת, אגב נטע התחילה בזמנו עם אוונט ולאחר שניסתה את MAM לא הייתה מוכנה לקחת את אוונט בשום פנים ואופן ולנזילות הייתי סמה חיתול מתחת לסנטר ומוסכת צורך בשטיפה כוללת לאחר ארוחה, לפעמים התפיסה לא כל-כך טובה וצריך לנתק ולחבר מחזש ולפעמים ככה הם אוכלים, אגב הבת שלי שלא לוקחת מוצץ בשום פנים ואופן הייתה בגיל של הבן שלך יונקת יונקת יונקת במרץ ולא הייתי שומעת שהיא בולעת אחרי מס' דקות הייתה מתנתקת פותחת את הפה והכככככל היה נשפך החוצה
 

א R נ ב ת

New member
גם לי יש נטע...../images/Emo6.gif

ולא היה לי מושג שפטמת בי פרי רכה יותר מ- MAM. היה נראה לי שזה כמו האוונט. אגב גם נטע שלי התחילה מאוונט ולא ממש התלהבה (בגמילה מההנקה). את MAM מאד אהבה.
 

GAL L1

New member
../images/Emo140.gif נטע שלי בת 11 חודש

ועדיין יונקת, ובערב מקבלת בקבוק תמ"ל בגיל צעיר יותר זה היה חלב שאוב, אבל ממש סירבה לכל פיתמה אחרת חוץ מ-MAM ד"ש לנטע שלך וכמובן חייבת שוויץ קטן נטע שלי עם חבר בבריכה במרפסת
 

א R נ ב ת

New member
נטע שלי בת חצי שנה...

תודה על הד"ש, אמסור לה
. אני לא מפרסמת תמונות אבל שלך נראית מתוקה להפליא.
 
למעלה