נו, fazer, מחזיק אצבעות לבוס?

פרטנר

New member
שלא תיגע בבלמים!

פחות יצור מעצבן ש"יכול להרשות לעצמו לא לנהוג בפקקים " כמו העם הפשוט.. ואולי ראם היה צריך פשוט לזעוק שהמסקנה הזו מוטעית.
 

פרטנר

New member
שלא תיגע בבלמים!

פחות יצור מעצבן ש"יכול להרשות לעצמו לא לנהוג בפקקים " כמו העם הפשוט.. ואולי ראם היה צריך פשוט לזעוק שהמסקנה הזו מוטעית.
 

© DrorZi

New member
עכשיו השאלה הגדולה :

מה עדיף נהגי אוטובוס שיודעים את החוקים אבל מצפצפים עליו או בני 65 שלא יודעים בכלל את החוקים
דרור זי.
 

ceyal

New member
אתה מפספס את הפואנטה

השאלה הגדולה היא עם ציון נכשל בגדול לפי המבחן האינטרנט - האם מישהו הולך לעשות משהו בנידון או שימשיכו לאכוף את עבירת המהירות ולהאשים את הנהג? וד"א מישהו שם לב שהעבירה הכי "פופולארית" היא מהירות? ומצד שני - הגורם הראשי לתאונות דרכים עם נפגעים זה אי ציות לרמזור. מישהו מריח כאן משהו?
 

sattla

New member
אתה אומר ש

רוב התאונות קורות בגלל מהירות מופרזת במעבר אור אדום
 

sattla

New member
או לחילופין

עצירה בירוק
ואז כל ישראלי שני יכנס בך תוך מטר קללות עסיסי ומקורי
 

Inoni

New member
זה פשוט אומר שלמרות שיש הרבה

יותר עבירות מהירות(עבירה שכיחה) מעבירות רמזור אדום(עבירה נדירה), יש יותר תאונות בעבירות של רמזור אדום, כלומר מספר גבוה יותר של תאונות מתוך הקבוצה הקטנה משמעותית, הבדל תהומי באחוזים והוא אפילו גדול יותר במציאות כי רק אחוז מסויים (ולא גדול) מהעבירות באמת נתפסות, ואם ניקח בחשבון שרק אחוז X מהעבירות נתפסות ונכפיל את זה בנתון העבירות שכן נתפסות, נקבל שבפועל הפער (במספרים כי האחוז נשמר פחות או יותר) עוד יותר גדול (ולמרות שעבירות מהירות אוכפים יותר ותופסים יותר). ינון.
 

ceyal

New member
או אם נסכם את זה בכמה מילים

מהירות אוכפים כי זה הכי קל והכי מכניס אי ציות לרמזור - הורג.
 

be_roo

New member
לי יש דילמה אחרת שנוגע לאחת השאלות:

מה עושים בגשם שוטף? לפי התשובה שלהם, יש לעמוד בצד מתוך הנחה שהוא יפסק תוך מספר דקות. אז אולי נכון שהארץ שלנו לא גושמה במיוחד אבל לא חסרים איזורים בהם יכול לרדת מבול לאורך זמן. אבל נעזוב את המטאורולוגיה והחזאות בצד ונשאל, האם באמת, כאשר הראות אפסית, כדאי לעמוד בשוליים, דבר שהוא מסוכן בכל מצב, ועל כך יעידו כמה עשרות ניידות משטרה שנפגעות כל שנה, וגם כ-60 הרוגים בשנה שנפגעים בשול. ואם מצרפים לכך את האיסור המוחלט לעצור בשול בכביש מהיר, הרי שההמלצה ללחכות בצד שמישהו יכנס בך נראית לי הרבה יותר מסוכנת מאשר להוריד מהירות בהרבה, להדליק כמה שיותר אורות, אבל להמשיך לנוע, אפילו במהירות זחילה. פרט לכך, אני בספק שהעובדה שמישהו לא ידע לענות על שאלת סטטיסטיקה כזו או אחרת, משפיעה על יכולת הנהיגה שלו.
 
הארץ לא גשומה. אבל כשיורד גשם הוא

יורד ויורד ויורד ולא נמשך 10 דקות אם נמשך 10 דקות כנראה היה טפטופ בלבד יש בעיה עם הצעת התשובה שלהם
 

שי ז.

New member
הבעיה עם התשובה שלהם היא בטיחותית

כמו שBE_ROO ציינה החוק אוסר עצירה על השולים בדרך מהירה בגלל סכנת הפגיעה. כשאתה יורד לשוליים בגשם שוטף בדרך כלל השול מוצף ואז אתה מסתכן בירידה מהחלק הסלול לתוך בור או תעלת ניקוז שלא ראית.
 

be_roo

New member
אנשים נפגעים בשוליים באור יום מלא

בשוליים רחבים וסלולים, כאשר רכב אחר סוטה ופוגע בהם, אז לעמוד כמטרה נייחת כאשר אין ראות?? נראה לי פשוט לא נכון. נסו גם לדמיין כביש לא עמוס אבל גם לא ריק, ומתחיל גשם זלעפות, ופתאום כל הנהגים זזים לשול? מאות מכוניות ירודות בבת אחת לשוליים ומחקות לסוף הגשם. ברור שאם יש מקום בטוח, רחוק מהכביש, כמו תחנת דלק, או שלא מדובר בכביש בינעירוני או מהיר, אז אפשר להפסיק את הנסיעה ולהמתין, אבל לא בשול.
 

ceyal

New member
יותר מזה-זה מה שיעשה נהג אוטובוס??

אם כן אז אנחנו נהיה בבעיה קלה..
 

sattla

New member
כנראה בגלל זה בתשובה שלהם היה

"רחוק ככל האפשר"...
 
השאלה התעסקה במפורש...

שגשם של אפס ראות ולא סתם גשם זלעפות. אם זה משנה את התמונה בעינייך או לא... תחליטי את...
 

be_roo

New member
"ואם לסבתא היו גלגלים"

יצא לי לנהוג בערפל סמיך וכבד למדי וגשם במבול שלא השאיר הרבה מה לראות, אבל רואים משהו. אפילו אם תזחל ב-20 קמ"ש עדיף לדעתי לזרום עם כיוון התנועה ולא להעמד בצד כמכשול. מדוע מעולם לא המליצו לעמוד בצד כאשר יש ערפל? מה ההבדל? רק ההנחה שהגשם יפסק תוך דקות? האיסור לעמוד בשוליים בדרך מהירה לא הומצא לחינם. אנשים נפגעים גם כשהראות מצויינת. אז להמליץ על כך בגשם שוטף? וגם עצם העצירה והתחלת הנסיעה מחדש מסוכנים בתנאים כאלה.
 

Rשף

New member
וכל נסיעה חורפית באירופה תוכיח את ז

ה איש לא עוצר בצד, אלא מאיטים לפי הצורך
 
למעלה