נו מה? לקפת ניק חדש?

  • פותח הנושא Ricca
  • פורסם בתאריך

Ricca

New member
נו מה? לקפת ניק חדש?

התגעגעתם? אני רק רוצה לספר שהיה מעולה באמסטרדם, כולם רוכבים על אופניים, מעשנים סמים והולכים לזונות בצורה כל כך תרבותית. הלוואי והייתי גבר. הבאתי פקעות צבעונים משם (כי אני בחורה, בכלל רציתי להביא צעצועי מין, אבל כל המוכרים היו גברים והתביישתי להיכנס, ואז קיבלתי פלייר לחנות שהמוכרות שם הן נשים, אבל כשיצאתי מהקופי שופ פניתי ימינה במקום שמאלה, או משהו כזה, והגעתי לשם בשעה שבע , והחנות נסגרה בשש וחצי.. מי סוגר חנות סקס בשש וחצי בערב?!) ולעניינו, מכיוון שכולכם כל כך חכמים ומוצלחים ובאמת קשה לי לעמוד בנדר החרם שלי, וגם הניק החדש של קפת קצת מצחיק אותי, החלטתי להתייעץ איתכם בבעיה אישית. חבר שלי זבל. לעזוב אותו זאת לא אופצייה אני בחורה אובססיבית ותלותית. לרצוח אותו זה גם בעייתי כי חוץ ממקרים נדירים של מגפי עור מקאמפר וכל מה שקשור בערבים, אני נגד כל צורה של אלימות או הרג. מה עושים? ממתינה לתשובתכם, בתקווה לתובנות מרעישות. בברכה, לאריסה.
 

קפת

New member
יש לי שתי תשובות בשבילך

1. אנשים שסוגרים חנויות סקס מוקדם הםא אנשים שעושים שימוש במוצרים שהם מוכרים. דה? 2. תגרמי לו לעזוב אותך. זה יכול להיות מאוד פשוט, במקרה שלך.
 

Ricca

New member
את לא מבינה קפת.

הוא פשוט לא עוזב. כאילו, נכון שאני מאממתתתת!!!1 אבל גם אם הוא יעזוב אותי, זה פרובלמטי, הבית הוא שלו, והוא תמיד זה שעזר לי לסחוב את החפצים שלי ממקום למקום. איך אני אסחוב הכל לבד?
 
מה שיפה אצל לאריסה

זה שהיא צפויה כמו עונות השנה. כאילו, לא ברור מתי יגיע האביב, אבל ברור שהוא יחזור, ולא באיחור גדול. וכמו שבשלב מסוים השקדיה חייבת לפרוח, הכלבים להתייחם, הפרות להמליט והג'וקים הקטנים השחורים מוכרחים להתיישב באמצע של החרציות ולהתרבות, ככה גם לאריסה לא יכולה בלי לחזור ולהזכיר לנו שהיא גם מגניבה וגם מזדיינת וגם חו"לניקית. תפתיעי אותי, לאריסה.
 

Ricca

New member
להפתיע אותך?

אני לא בלונדינית. מעולם לא הייתי. אני יודעת שזה הרושם שמצטייר. אבל אני די ג'ינג'ית. וגם יש לי סוג של נמשים על כל הגוף. סוג של..
 

קפת

New member
לא יעזור לך, לאריסה

ג'ינג'ית ומאגניבה יש רק אחת: קוראים לה קפת. רק-קפת. ותיזהרי מהשמש: לנמשים האלה יש תכונה מבאסת להתפתח לנגעי עור טרום סרטניים. ועוד משהו: לא אמרת פעם שכותבים לריסה, בלי אל"ף? את נורא לא עקבית וחוסר עקביות זו תכונה שאני כבר ניכסתי. די לחקותותי!
 

Ricca

New member
קפת, סורי, אבל אני ג'ינג'ית

ופי אלף יותר מ(א)גניבה ממך. תחיי עם זה.
 
לא הצליח לך, לריסה

וזה פשוט בגלל שעדין לא הזדמן לי לחשוב על השיער שלך. עכשיו אני כנראה פטורה מזה
 

Ricca

New member
בתור אחת שלא כל כך חושבת

עלי, יש לך די הרבה לך די הרבה תובנות לגבי :). זה בסדר. אני יודעת שאני מושא להערצה, גם פטר חמור יודע את זה, וגם המלפפון. הגיע הזמן להוציא את החתול מהשק להניח את הילדים על השולחן ולקרוא לאס בשמו. לאריסה, מלכת הערוץ. (יש למישהו חצוצרה, לקפת בטוח לא אני יודעת.. באמת סיפור עצוב, אולי לך בוגי?)
 

קפת

New member
את מוכנה לפסק מחדש

או לפחות להבהיר את המשפט האלמותי (יש למישהו חצוצרה, לקפת בטוח לא אני יודעת.. באמת סיפור עצוב, אולי לך בוגי?) ? כי איך שאני קוראת את המשפט הזה, יש פה כל מיני משמעויות ותת משמעויות, חלקן אפילו סותרות זו את זו. ממש צופן דה-לאריסה. וזה נכון שאת מושא להערצה. אבל לא אצלנו, אלא בפורום שמנות וחכמות. או יפות ורזות. לא זוכרת.
 

Ricca

New member
ולי זה נשמע, כאילו לחצתי על נקודה

כואבת. ככה זה, כפל ואגינה לא מגיע בחינם.
 
אולי לי, מה, לריסה?

את צריכה להוסיף לפוסטים שלך כתוביות עם תרגום. למה אני, לא קוראת שפתיים. אז יופי שאת מקבלץ זין, למרות שלפי דבריך (מהקצת שהבנתי) הוא בעיקר בעין.
 

א י ל ה

New member
עכשיו זו אני שלא מבינה.

אם הוא סוחב לך ממקום למקום, איך אפשר להגיד שהוא זבל? מה, למסחטה שסוחטת תקראי זבל? למקרר שמקרר תקראי זבל? לשמיכה שמחממת תקראי זבל? לערבי ששוטף כלים תקראי זבל?
 

Ricca

New member
אני מתפלאת עלייך

בן זוג זה יותר ממישהו שיוריד את הדברים מהמדפים הגבוהים, ויסחוב את הבקבוקים של המים מהסופר! מה עם הבנה, אמפתיה, איזה מתנה קטנה פה ושם, לא משהו גדול, אמפי פלייר, השרשרת עם הקריסטלים שהצבעתי עלייה בקטלוג ואמרתי שהיא מזה בטעם שלי, אולי טיול לברצלונה.. זין! זה מה שאני מקבלת. זין ותו לא. ועוד בלילה, כשאני הכי עייפה, ומזה אין לי כוח לגרור את עצמי למקלחת אחורי זה, במיוחד שהקמצן באופן עקרוני מסרב לחמם את הדוד. סעמק. זבל! זה מה שהוא! זבל.
 

א י ל ה

New member
נו עכשיו כולם יודעים

שזה לא באמת, העניין הזה עם המגניבה, המזדיינת והחו"לניקית. זה יותר פולנייה, שחייבת להתקלח אחרי, שחיה עם תימני, שמתקמצן להדליק דוד. טוב אז נשאר העניין עם החו"ל. אחד מתוך שלושה. נו. זה שם אותך ישר בלוזינג אנד. באמת. עזבי אותך מתימנים לריסה. ג'חנון זה לא הכול בחיים.
 

Ricca

New member
הלוואי תיימני. נתקעתי אם אשכנזי,

אלה הכי גרועים תאמינו לי. בגלל שהם מאמינים שהאשכנזיות שלהם מקנה להם עליונות על החברה הרוסייה/ מזרחית/סתם מישהי שלא קיבלה אוטו ליומולדת 17 שלה, הם בכלל לא מנסים להוכיח שם שווים משהו. באים עם הטישרט של האורב או הסיירת שהם מסתובבים איתה כבר 8 שנים, מעפעפים בעיניים הכחולות שלהם, משחקים אותה מבינים בחומוס, ושהבחורה תעשה כלים. כבר אמרתי זין?!
 

א י ל ה

New member
אלוהים

אם אני לא אזהר אני ממש תכף ארחם עלייך. וזה רע לי לעור הפנים. לריסה, אין מה להגיד, את הטרגדיה היוונית בהתגלמותה. נו ווין סיטצ'ואיישיון! :(
 

קפת

New member
ואחורי כל זה, מה אני נשאר לי להגיד?

נשאר, בטח נשאר, שאני לא יהיה לי מה להגיד? נראה לכם? אז אני, מה שיש לי להגיד ללאריסה זה, שאם את באמת רוצה לחקותותי, ובאמת רוצה להיות ג'ינג'ית מגניבה, כדאי לך לרכוש בסטימצקי את ספרי הכה חיוני עבורך: איך לאלף גבר ב31 שעורים. כי אשה ג'ינג'ית ומאגניבה אמתית, לאריסה, לא מקבלת זין! היא לוקחתותו. מצאי את ההבדלים, כפרות. ובהזדמנות זו: שיהיה לכם קניידלעך שמח בערב.
 
למעלה