נו מה יהיה עם a1

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל

mucool2

New member
כמה ../images/Emo130.gif מקבלים על זה?

שבי
במהלך השבוע הקרוב הנך מתבקש להתמיד ביתר שאת בתפקידך כקצין העיתונות של החומר ולהעביר את המידע הרלוונטי למייל שאתה בוודאי מכיר. אם לא - אשלח לך אותו במסר אישי. אלה ההוראות שקיבלתי. תודה.
כמה
מקבלים על זה?
 
אין בעייה המפקד.

שבי
במהלך השבוע הקרוב הנך מתבקש להתמיד ביתר שאת בתפקידך כקצין העיתונות של החומר ולהעביר את המידע הרלוונטי למייל שאתה בוודאי מכיר. אם לא - אשלח לך אותו במסר אישי. אלה ההוראות שקיבלתי. תודה.
אין בעייה המפקד.
שלח לי מסר. אני רוב השבוע יהיה בתל אביב מה צריך לקרות השבוע?
 
דוד ככה בקטנה לטובת הארכיון../images/Emo8.gif

שבי
במהלך השבוע הקרוב הנך מתבקש להתמיד ביתר שאת בתפקידך כקצין העיתונות של החומר ולהעביר את המידע הרלוונטי למייל שאתה בוודאי מכיר. אם לא - אשלח לך אותו במסר אישי. אלה ההוראות שקיבלתי. תודה.
דוד ככה בקטנה לטובת הארכיון

המהלך וכל הפורום. יעקב אפרתי – מועמדו של אולמרט ליו"ר הדירקטוריון ברכבת ישראל משרד הפנים שלח נזיפה לרכבת, על כך שפרסמה מכרז לקטע ג' של הקו לירושלים ללא אישור מאת גל ניסים ודליה טל יעקב אפרתי הוא המועמד של ראש הממשלה, אהוד אולמרט, לכהן כיו"ר הרכבת. כך נודע ל"גלובס‭."‬ אפרתי, הנחשב למקורבו של אולמרט, כיהן בשורת תפקידים ציבוריים, בהם מנהל מינהל מקרקעי ישראל, ומנכ"ל משרדי התשתיות והפנים. שר התחבורה, שאול מופז, צפוי להתנגד למינוי, וינסה להציג מועמד משלו. מאז כניסתו לתפקיד, מתעכב מופז במינוי חברי דירקטוריון ויו"ר דירקטוריון לרכבת ישראל. הרכבת פועלת חודשים ללא יו"ר או מניין תקין של דירקטורים, דבר הפוגע בתפקוד החברה. הדעות לגבי מינויו של אפרתי חלוקות. יש הסבורים שהוא האיש הנכון לתפקיד, שיוכל להנהיג את הרכבת ולהביא ליישום תוכניות הפיתוח. מנגד חוששים אחרים, כי אפרתי עלול להרדים את הרכבת. לתפקיד יו"ר הרכבת עלו שמות שונים. שר האוצר, אברהם הירשזון, ניסה לקדם לתפקיד את אורי יוגב, לשעבר הממונה על התקציבים באוצר, ואת ישראל מימון, מזכיר הממשלה. מופז, שהתעקש על מינוי אישה, בדק את האופציה מול דליה רבין. יו"ר הרכבת הקודם, משה לאון, שמונה לתפקיד בידי שר התחבורה לשעבר, אביגדור ליברמן, סיים את כהונתו לפני מספר חודשים. בתוך כך, מינהל התכנון במשרד הפנים שלח היום (ג‭('‬ נזיפה לרכבת ישראל, על כך שפרסמה מכרז לקטע ג' של הקו לירושלים ללא אישור הגוף המאשר, שתפקידו ללוות את הפרויקט. יו"ר הגוף המאשר, עפרה לבנה, אמרה שאינה דורשת את ביטול המכרז, בשל חשיבותו וכדי למנוע נזק כספי למדינה, אף שמן הראוי היה לבטלו. קטע ג' הוא חלק מקו הרכבת לירושלים העובר באזור נחל יתלה. הוחלט למנות גוף מאשר מכיוון שזהו קטע רגיש מבחינה נופית וסביבתית, ויש לדאוג שהתכנון והביצוע ימנעו ככל הניתן פגיעה בסביבה. על כל מכרז שמפרסמת הרכבת לקבל את אישור הגוף, לפי הסכם בין הרכבת למינהל התכנון. למרות זאת, פרסמה הרכבת מכרז לקבלנים ביוני. זאת, ללא פירוט עובדות שמהוות פוטנציאל לעיכוב, ויכולות להכשיל את הפרויקט ולגרום עלויות מיותרות, בהן צורך באישור הוועדה המחוזית ירושלים לתוכנית לדרך גישה, צורך בהכנת שטחי התארגנות ועוד. לדברי לבנה, לוח הזמנים שהציגה הרכבת אינו ריאלי, כי אינו מתחשב בפרקי הזמן להליכים סטטוטוריים אלה. הרכבת מסרה כי היא פעלה ותפעל בעתיד בהתאם להנחיות ולהחלטות הגוף המאשר, וכי הבהירה לקבלנים כי הם מחויבים לביצוע בהתאם להחלטות אלו. זה מובא מעיתון גלובס המהדורה הדיגטלית.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo51.gif בשם הנהלת הארכיון.

דוד ככה בקטנה לטובת הארכיון

המהלך וכל הפורום. יעקב אפרתי – מועמדו של אולמרט ליו"ר הדירקטוריון ברכבת ישראל משרד הפנים שלח נזיפה לרכבת, על כך שפרסמה מכרז לקטע ג' של הקו לירושלים ללא אישור מאת גל ניסים ודליה טל יעקב אפרתי הוא המועמד של ראש הממשלה, אהוד אולמרט, לכהן כיו"ר הרכבת. כך נודע ל"גלובס‭."‬ אפרתי, הנחשב למקורבו של אולמרט, כיהן בשורת תפקידים ציבוריים, בהם מנהל מינהל מקרקעי ישראל, ומנכ"ל משרדי התשתיות והפנים. שר התחבורה, שאול מופז, צפוי להתנגד למינוי, וינסה להציג מועמד משלו. מאז כניסתו לתפקיד, מתעכב מופז במינוי חברי דירקטוריון ויו"ר דירקטוריון לרכבת ישראל. הרכבת פועלת חודשים ללא יו"ר או מניין תקין של דירקטורים, דבר הפוגע בתפקוד החברה. הדעות לגבי מינויו של אפרתי חלוקות. יש הסבורים שהוא האיש הנכון לתפקיד, שיוכל להנהיג את הרכבת ולהביא ליישום תוכניות הפיתוח. מנגד חוששים אחרים, כי אפרתי עלול להרדים את הרכבת. לתפקיד יו"ר הרכבת עלו שמות שונים. שר האוצר, אברהם הירשזון, ניסה לקדם לתפקיד את אורי יוגב, לשעבר הממונה על התקציבים באוצר, ואת ישראל מימון, מזכיר הממשלה. מופז, שהתעקש על מינוי אישה, בדק את האופציה מול דליה רבין. יו"ר הרכבת הקודם, משה לאון, שמונה לתפקיד בידי שר התחבורה לשעבר, אביגדור ליברמן, סיים את כהונתו לפני מספר חודשים. בתוך כך, מינהל התכנון במשרד הפנים שלח היום (ג‭('‬ נזיפה לרכבת ישראל, על כך שפרסמה מכרז לקטע ג' של הקו לירושלים ללא אישור הגוף המאשר, שתפקידו ללוות את הפרויקט. יו"ר הגוף המאשר, עפרה לבנה, אמרה שאינה דורשת את ביטול המכרז, בשל חשיבותו וכדי למנוע נזק כספי למדינה, אף שמן הראוי היה לבטלו. קטע ג' הוא חלק מקו הרכבת לירושלים העובר באזור נחל יתלה. הוחלט למנות גוף מאשר מכיוון שזהו קטע רגיש מבחינה נופית וסביבתית, ויש לדאוג שהתכנון והביצוע ימנעו ככל הניתן פגיעה בסביבה. על כל מכרז שמפרסמת הרכבת לקבל את אישור הגוף, לפי הסכם בין הרכבת למינהל התכנון. למרות זאת, פרסמה הרכבת מכרז לקבלנים ביוני. זאת, ללא פירוט עובדות שמהוות פוטנציאל לעיכוב, ויכולות להכשיל את הפרויקט ולגרום עלויות מיותרות, בהן צורך באישור הוועדה המחוזית ירושלים לתוכנית לדרך גישה, צורך בהכנת שטחי התארגנות ועוד. לדברי לבנה, לוח הזמנים שהציגה הרכבת אינו ריאלי, כי אינו מתחשב בפרקי הזמן להליכים סטטוטוריים אלה. הרכבת מסרה כי היא פעלה ותפעל בעתיד בהתאם להנחיות ולהחלטות הגוף המאשר, וכי הבהירה לקבלנים כי הם מחויבים לביצוע בהתאם להחלטות אלו. זה מובא מעיתון גלובס המהדורה הדיגטלית.
בשם הנהלת הארכיון.
 

בועז ל

New member
שבי , הבאת ידיעה חשובה .

דוד ככה בקטנה לטובת הארכיון

המהלך וכל הפורום. יעקב אפרתי – מועמדו של אולמרט ליו"ר הדירקטוריון ברכבת ישראל משרד הפנים שלח נזיפה לרכבת, על כך שפרסמה מכרז לקטע ג' של הקו לירושלים ללא אישור מאת גל ניסים ודליה טל יעקב אפרתי הוא המועמד של ראש הממשלה, אהוד אולמרט, לכהן כיו"ר הרכבת. כך נודע ל"גלובס‭."‬ אפרתי, הנחשב למקורבו של אולמרט, כיהן בשורת תפקידים ציבוריים, בהם מנהל מינהל מקרקעי ישראל, ומנכ"ל משרדי התשתיות והפנים. שר התחבורה, שאול מופז, צפוי להתנגד למינוי, וינסה להציג מועמד משלו. מאז כניסתו לתפקיד, מתעכב מופז במינוי חברי דירקטוריון ויו"ר דירקטוריון לרכבת ישראל. הרכבת פועלת חודשים ללא יו"ר או מניין תקין של דירקטורים, דבר הפוגע בתפקוד החברה. הדעות לגבי מינויו של אפרתי חלוקות. יש הסבורים שהוא האיש הנכון לתפקיד, שיוכל להנהיג את הרכבת ולהביא ליישום תוכניות הפיתוח. מנגד חוששים אחרים, כי אפרתי עלול להרדים את הרכבת. לתפקיד יו"ר הרכבת עלו שמות שונים. שר האוצר, אברהם הירשזון, ניסה לקדם לתפקיד את אורי יוגב, לשעבר הממונה על התקציבים באוצר, ואת ישראל מימון, מזכיר הממשלה. מופז, שהתעקש על מינוי אישה, בדק את האופציה מול דליה רבין. יו"ר הרכבת הקודם, משה לאון, שמונה לתפקיד בידי שר התחבורה לשעבר, אביגדור ליברמן, סיים את כהונתו לפני מספר חודשים. בתוך כך, מינהל התכנון במשרד הפנים שלח היום (ג‭('‬ נזיפה לרכבת ישראל, על כך שפרסמה מכרז לקטע ג' של הקו לירושלים ללא אישור הגוף המאשר, שתפקידו ללוות את הפרויקט. יו"ר הגוף המאשר, עפרה לבנה, אמרה שאינה דורשת את ביטול המכרז, בשל חשיבותו וכדי למנוע נזק כספי למדינה, אף שמן הראוי היה לבטלו. קטע ג' הוא חלק מקו הרכבת לירושלים העובר באזור נחל יתלה. הוחלט למנות גוף מאשר מכיוון שזהו קטע רגיש מבחינה נופית וסביבתית, ויש לדאוג שהתכנון והביצוע ימנעו ככל הניתן פגיעה בסביבה. על כל מכרז שמפרסמת הרכבת לקבל את אישור הגוף, לפי הסכם בין הרכבת למינהל התכנון. למרות זאת, פרסמה הרכבת מכרז לקבלנים ביוני. זאת, ללא פירוט עובדות שמהוות פוטנציאל לעיכוב, ויכולות להכשיל את הפרויקט ולגרום עלויות מיותרות, בהן צורך באישור הוועדה המחוזית ירושלים לתוכנית לדרך גישה, צורך בהכנת שטחי התארגנות ועוד. לדברי לבנה, לוח הזמנים שהציגה הרכבת אינו ריאלי, כי אינו מתחשב בפרקי הזמן להליכים סטטוטוריים אלה. הרכבת מסרה כי היא פעלה ותפעל בעתיד בהתאם להנחיות ולהחלטות הגוף המאשר, וכי הבהירה לקבלנים כי הם מחויבים לביצוע בהתאם להחלטות אלו. זה מובא מעיתון גלובס המהדורה הדיגטלית.
שבי , הבאת ידיעה חשובה .
ידיעה זו מלמדת יותר מכל על החזית הסמויה האמיתית המתחוללת סביב A1 . הכוונה כמובן אינה לעניינים הסטטוטוריים , אלא למינויים אותם מנסים אולמרט ואיש אמונו הירשזון להכניס לרכבת. דעתו של אולמרט על A1 טרם נשתנתה . דיעה זו הפוכה בתכלית לזו של מופז התומך נמרצות בהקמת הקו. לפיכך, אין פלא בכך שמופז נעמד על הרגליים האחוריות כל אימת שצמד החמד אולמרט את הירשזון מנסה להשחיל לו עז נוספת לרכבת. אם נוסיף לזאת את האמוציות הפוליטיות השוררות בין מופז לאולמרט נקבל מאבק מעניין ביותר. אני בניגוד לדיעה הרווחת , לפיה A1 הינו בשלב האל חזור , לא אתפלא למימושו של כל תסריט אפשרי. כולל ניצול הוצאות המלחמה כתרוץ להקפאה עמוקה נוספת של הפרוייקט. הכל כמאמר הפתגם העממי הידוע : זה לא נגמר עד שזה לא נגמר.
 

mucool2

New member
ניתוח מעניין,

שבי , הבאת ידיעה חשובה .
ידיעה זו מלמדת יותר מכל על החזית הסמויה האמיתית המתחוללת סביב A1 . הכוונה כמובן אינה לעניינים הסטטוטוריים , אלא למינויים אותם מנסים אולמרט ואיש אמונו הירשזון להכניס לרכבת. דעתו של אולמרט על A1 טרם נשתנתה . דיעה זו הפוכה בתכלית לזו של מופז התומך נמרצות בהקמת הקו. לפיכך, אין פלא בכך שמופז נעמד על הרגליים האחוריות כל אימת שצמד החמד אולמרט את הירשזון מנסה להשחיל לו עז נוספת לרכבת. אם נוסיף לזאת את האמוציות הפוליטיות השוררות בין מופז לאולמרט נקבל מאבק מעניין ביותר. אני בניגוד לדיעה הרווחת , לפיה A1 הינו בשלב האל חזור , לא אתפלא למימושו של כל תסריט אפשרי. כולל ניצול הוצאות המלחמה כתרוץ להקפאה עמוקה נוספת של הפרוייקט. הכל כמאמר הפתגם העממי הידוע : זה לא נגמר עד שזה לא נגמר.
ניתוח מעניין,
ולצערי יש בו כנראה גרעין של אמת. (ואם כבר קונפירציה - אולי אולמרט התחיל את המלחמה כדי לעצור את A1?)
 

בועז ל

New member
עמית , היית ונשארת המאסטר../images/Emo13.gif

ניתוח מעניין,
ולצערי יש בו כנראה גרעין של אמת. (ואם כבר קונפירציה - אולי אולמרט התחיל את המלחמה כדי לעצור את A1?)
עמית , היית ונשארת המאסטר

מה לומר ? התלמיד עלה על רבו
. ובקשר למאסטר - סליחה על ההורדה בדרגה
 

mucool2

New member
בקונספירציות

עמית , היית ונשארת המאסטר

מה לומר ? התלמיד עלה על רבו
. ובקשר למאסטר - סליחה על ההורדה בדרגה
בקונספירציות
אין לי אפילו BA.. בכל אופן תודה על המחמאה. מכל מלמדיי השכלתי.
 
עמית אין שום סיבה מלבד

ניתוח מעניין,
ולצערי יש בו כנראה גרעין של אמת. (ואם כבר קונפירציה - אולי אולמרט התחיל את המלחמה כדי לעצור את A1?)
עמית אין שום סיבה מלבד
זה שהושקעו בקו מיליארד ויותר כבר ושר התחבורה{למרות שאמינותו מוטלת בספק}שהקו הזה ייעצר אולמרט יאלץ לבלוע את זה אם הוא בכלל ישרוד כראש ממשלה עד סוף השנה הנוכחית.
 
*ושר התחבורה תומך.

עמית אין שום סיבה מלבד
זה שהושקעו בקו מיליארד ויותר כבר ושר התחבורה{למרות שאמינותו מוטלת בספק}שהקו הזה ייעצר אולמרט יאלץ לבלוע את זה אם הוא בכלל ישרוד כראש ממשלה עד סוף השנה הנוכחית.
*ושר התחבורה תומך.
 
זה כבר לא עיניין של דעה ותמיכה

שבי , הבאת ידיעה חשובה .
ידיעה זו מלמדת יותר מכל על החזית הסמויה האמיתית המתחוללת סביב A1 . הכוונה כמובן אינה לעניינים הסטטוטוריים , אלא למינויים אותם מנסים אולמרט ואיש אמונו הירשזון להכניס לרכבת. דעתו של אולמרט על A1 טרם נשתנתה . דיעה זו הפוכה בתכלית לזו של מופז התומך נמרצות בהקמת הקו. לפיכך, אין פלא בכך שמופז נעמד על הרגליים האחוריות כל אימת שצמד החמד אולמרט את הירשזון מנסה להשחיל לו עז נוספת לרכבת. אם נוסיף לזאת את האמוציות הפוליטיות השוררות בין מופז לאולמרט נקבל מאבק מעניין ביותר. אני בניגוד לדיעה הרווחת , לפיה A1 הינו בשלב האל חזור , לא אתפלא למימושו של כל תסריט אפשרי. כולל ניצול הוצאות המלחמה כתרוץ להקפאה עמוקה נוספת של הפרוייקט. הכל כמאמר הפתגם העממי הידוע : זה לא נגמר עד שזה לא נגמר.
זה כבר לא עיניין של דעה ותמיכה
אף איש שקול לא ייעצור בשלב זה את הפרוייקט, מלבד זה שזה פרוייקט הדגל של הרכבת כי בתכלס רוב תוכנית החומש שנועדה לפריפריה עדיין על הנייר לצערי, אז לא יעצרו גם את זה. אני בטוח שגם לאולמרט יש קצת שכל להבין שבירת ישראל זכאית לחיבור רכבתי מהיר ואפילו לכמה חיבורים
 

בועז ל

New member
שבי אחי, הייתי מאוד רוצה להאמין

זה כבר לא עיניין של דעה ותמיכה
אף איש שקול לא ייעצור בשלב זה את הפרוייקט, מלבד זה שזה פרוייקט הדגל של הרכבת כי בתכלס רוב תוכנית החומש שנועדה לפריפריה עדיין על הנייר לצערי, אז לא יעצרו גם את זה. אני בטוח שגם לאולמרט יש קצת שכל להבין שבירת ישראל זכאית לחיבור רכבתי מהיר ואפילו לכמה חיבורים
שבי אחי, הייתי מאוד רוצה להאמין
בכך בדיוק כמוך, אך אין לדעת מתי ובאיזה מצב נצא מהמלחמה הזו ומה יהיו סדרי העדיפויות אז. תיקון קל: בקו המהיר לי-ם לא הושקעו מיליארד ש"ח עד כה. סכום זה מתייחס לעלות הכוללת בתוכה את קטע הקו המשותף עם מודיעין.
 

talitalitali

New member
כאן בדיוק הטעות שלך

זה כבר לא עיניין של דעה ותמיכה
אף איש שקול לא ייעצור בשלב זה את הפרוייקט, מלבד זה שזה פרוייקט הדגל של הרכבת כי בתכלס רוב תוכנית החומש שנועדה לפריפריה עדיין על הנייר לצערי, אז לא יעצרו גם את זה. אני בטוח שגם לאולמרט יש קצת שכל להבין שבירת ישראל זכאית לחיבור רכבתי מהיר ואפילו לכמה חיבורים
כאן בדיוק הטעות שלך
"אף איש שקול"... אתה יוצא מנקודת הנחה שאיזה איש שקול מחליט אם לעצור או לא לעצור פרוייקטים במדינה. הלוואי שהיה מבוגר אחראי כזה אבל אין! פרוייקטים בתחום התשתיות בישראל נעצרים לשנים ועשורים לא בגלל שאיש שקול החליט ולא משום סיבה מיוחדת אלא בהסח דעת, מתוך רשלנות, שחיתות, מאבקי כח, הקצאת משאבים מעוותת וכו'. גם הנימוק שלבירת ישראל מגיע חיבור רכבתי מהיר הוא נכון אבל לא רלבנטי. לאף אחד לא אכפת מה מגיע. רוצה דוגמאות? בבקשה: לראשון לציון הגיע חיבור רכבתי. למרות שמדובר במסעף באורך פחות משלושה ק"מ זה התעכב כשמונים שנה! לראשון, עיר של מאתיים אלף תושבים, לא היתה במשך עשרות שנים יציאה מזרחית, מלבד דרך עקלקלה וצרה לכיוון באר יעקב. כשסוף סוף נפתח "פרוייקט הענק" שהתעכב חמישים שנה ויותר התברר שמדובר בכביש באורך של... 1.5 ק"מ! ראשון לציון, חולון ובת ים מחכות לחיבור רכבתי במערב מאז שנות החמישים (סבר פלוצקר מידיעות כתב שפקיד הסוכנות הבטיח להוריו רכבת לת"א כששלח אותם לגור בג'סי כהן בשנת 54'). למרות שמדובר בסה"כ בשבעה ק"מ בערך, עדיין אין מסילה וכנראה לא תהיה לפני 2011 - עיכוב של קרוב לשישים שנה! רחובות, עיר של מאה אלף תושבים, אינה מחוברת לרשת הכבישים הארצית משום כיוון, למרות שהיא בת 116 שנה! לאחרונה אושר התקציב ליציאה המערבית מהעיר, שתיחנך אולי בשנת 2010 - כשהעיר תהיה בת 120! היציאות הדרומית והצפונית תיפתרנה אולי במאה ה-22. למרות שהחיבור מרחובות לכביש 431 העתידי אורכו 3 ק"מ בלבד - עוד לא התחילו בשום עבודות בכיוון, אין אישורים ואין כלום בשטח. להזכירך - תוך שנתיים נפתח כביש 431... אז בין מה שמגיע לבין מה שקיים ארוכה הדרך.
 
ועוד משהו מעניין.

שבי
במהלך השבוע הקרוב הנך מתבקש להתמיד ביתר שאת בתפקידך כקצין העיתונות של החומר ולהעביר את המידע הרלוונטי למייל שאתה בוודאי מכיר. אם לא - אשלח לך אותו במסר אישי. אלה ההוראות שקיבלתי. תודה.
ועוד משהו מעניין.
http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=748083&contrassID=2&subContrassID=6&sbSubContrassID=0
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה