נו, אז מה קורה בסוף?

Black Star

New member
נו, אז מה קורה בסוף?

עם הפגישה, זאת אומרת. היא בסוף ביום ראשון? אם כן, באסה... טוף, נו, תתחברו... אני משועממת :)
 

rastotman

New member
יש לי פשרה!

ענבל מדברת עליכם מתחת לפטריית שיער ענקית- הקרויה בפי רוב ראסטות. -בראשון לציון אני מעריכה שחלק ניכבד מאיתנו נהייה ביום העצמאות- כן כן, אין רוק עצמאות בחיפה, ואם עוד לא שמעתם זה מאה אחוז בטוח, ואל תתיאבדו עלי בבקשה. עכשיו אני יודעת שיש הרבה שלא באים, אבל זה חופש קרוב ויש זמן להיתכונן, ויחד עם כל הראשון לציוניקים שחיים בפורום [אני דרך אגב לא אחת מהם- חיפה למי שסופר], יהיו שם יותר אנשים מאיתנו מבדרך כלל, אפילו התל אביבים יהיו חייבים לעשות מאמץ. עובד?
 

Black Star

New member
לא לא...זה ממש לא נשמע טוב

אני יודעת שנורא נוח לכם, ראשל``צניקים, שזה יהיה בראשל``צ. אבל אף אחד לא מכיר את ראשל``צ ואיך להגיע בה...לאנשהו, חוץ ממכם. את ת``א כולם מכירים. ואל תגידו לי שראשלצ נורא קרובה כי זו לא בעיה גיאוגרפית, כמו שזו בעיית נגישות. ת``א? אפשר להגיע אליה מכל מקום, תמיד יש אוטובוסים ומוניות שירות לת``א, גם מהחור הכי גדול. כל מקום אחר זה כבר יותר בעייתי (אפילו ירושלים לא נגישה לכל מקום בקו אוטובוס אחד...עם כמה שזה עצוב, שזו עיר הבירה..) חוצמיזה, יום העצמאות? לאנשים יש תוכניות אחרות ;-)
 

*may*

New member
בטח שכן !

יום העצמאות זה טוב.. יש הרי שני ימים- ערב יום העצמאות ויום אחרי זה זה שבתון(היום שבו כל המדינה עושה על האש...) אז אפשר לעשות את הפגישה בערב יום העצמאות. זה הכי נוח. ובראשל``צ זה באמת לא טוב.. בגלל הגישה שיש לשם.. אני אישית הייתי רק פעם אחת בראשל``צ - כשהייתי קטנה ונסעתי לסופרלנד... ככה שאין לי מושג מה יש שם ואיך מגיעים ממקום למקום. כמו שיעל אמרה- ת``א זה הכי נוח כי את ת``א כולם מכירים.. ותמיד יש אוטובוסים או מוניות לשם.
 

kirk hammet

New member
למה להכליל !?

לא כולם מכירים את תל אביב !!!!!!! תנו לי חמש דקות שם ואני הולך לאיבוד , תוך יום יהפוך לאחד מההומלסים שם
 
גם אני גם אני!!!

אז מה אם אני גרה שם?? אתם יודעים כמה פעמים הלכתי לאיבוד בחיפוש אחר רחובות כגון ``פומבדיתא``???
 

Black Star

New member
מה פתאום!

ערב יום העצמאות- לכולם יש תוכניות, יוצאים ומבלים. ולא, לא כולם הולכים לרוק עצמאות..גם אם לפעמים זה נראה ככה :) אני אישית בכלל לא יכולה לבוא בערב יום העצמאות כי יש לי הופעות, אבל זה כבר לא קשור...
 

flowr..

New member
נכון

אי אפשר לסדר שזה יהיה בתל-אביב?.. (בבקשה?..) זה המקום היחיד שאני יודעת איך להגיע אליו... רק לתחנה המרכזית החדשה ולדיזינגוף אני יודעת איזה אוטובוסים לקחת... מישהו רוצה להתחשב בי?.. וחוץ מהצרכים האגואיסטים שלי, בלאקסטאר צודקת, ולת``א המרכזית מגיעים אוטובוסים מכל רחבי הארץ... (יש איזה שהוא אוטובוס שמגיע מב``ב לראשון? טוב נו, גם ככה אני לא אדע לאן ללכת שם). או בקיצור- ת``א יהיה מיקום יותר קל... לא? לכולם... (טוב, לרוב..) flowr..
 

flowr..

New member
ו...עוד דבר..

אחרי שמקום וזמן הפגישה יוחלטו, תישאר רק שאלה קטנה אחת... איך חברי הפורום יוכלו לזהות אחד את השני? הרי הרבה מחברי הפורום לא נפגשו מעולם... למשל אני...- אני יכולה לראות אתכם ולחשוב שאתם סתם אנשים רגילים ולא לדעת שאתם בעצם חברי הפורום... מה עושים? למישהו יש הצעות אולי?.. flowr..
 

*may*

New member
זאת לא בעיה..

פשוט קובעים מקום מסויים, ובשלב כלשהו תראי שהרבה בני-נוער יבואו למקום.. ואז ההגיון יגיד לך שאולי אלה הם חברי הפורום.. (מי יודע..?) וזהו.
 

N0

New member
חשבתי שסיכמנו...

יום ראשון, בשעה 4 (אלה מכם שיגיעו ב4 בבוקר התנצלות מראש...) במרכז עזריאלי במין חנות Coffe to go שליד המדרגות הנעות. ואנשים חדשים וכאלה שאף פעם לא מגיבים, לא נראה לי שמשנה לאף אחד אם תבואו... N0
 

Levinzone

New member
סיכמנו?

אתה סיכמת:) אני דווקא חשבתי שנפגשים בסנטר!!!!!! יאללה, יום ראשון, 16:00, דיזנגוף סנטר (קומה 3 נדמה לי), בשולחנות ליד מקדונלדס (שליד הקולנוע, שליד השירותים, שליד הרבה דברים אחרים).
 

*may*

New member
נכון

בטח הרבה כאן נוסעים לרוק עצמאות.. לא ? אפשר להיפגש לפני שהכל מתחיל...
 

*may*

New member
נכון

בטח הרבה כאן נוסעים לרוק עצמאות... לא ? אז אני משערת שאפשר להיפגש לפני שהכל מתחיל...
 

kirk hammet

New member
סופית - מי בא ומי לא ?!

נמאס לי מחוסר-ודאות ..... האמת לא נראה לי שאני יבוא , לא בשבילי (לא שזה משנה למישהו , לאור ההתעלמות המוחלטת מכל הודעה שהשם kirk hammet כתוב לצידה)
 

Levinzone

New member
ביום ראשון, לא?

תחליטו כבר!!!! וארז- אתה בא, אל תעצבן אותי!
 

orchid

New member
ובכן...

אני יודעת שאני חדשה כאן אבל עדיין...חשבתי לבוא לא יודעת, למרות שנראה לי שאני ...out of place בכל מקרה, אני לא יכולה לבוא יום ראשון, אז תהנו ותשאירו הודעות על חוויות שהיו (כי אני בטוחה שיהיו) : ) אני מקווה שתהיה עוד פגישה ואז אני אוכל לבוא, אנשים כאן מסקרנים : ) אה ו..קירק, די עם הביטחון העצמי הירוד הזה שלך (זה בסדר, גם אני כזו : )) אל תחשוב שלא שמים עליך, באמת...תראה, הגבתי למשהו שאתה אומר ותדע שאני תמיד קוראת את ההודעות שלך ולפעמים גם מגיבה : ) מקווה שתהנו בטירוף, רוני.
 
למעלה