נותרתי רק אני והבירה

נותרתי רק אני והבירה

כולם אצו להם לתחנה, נותרתי רק אני לבדי, טוב שהתעקשתי שאחי לא יסיים את הבירה, זה משמין בטירוף, אמרתי לו, גם ככה זה לא חסר לך. ילד טוב. טאטוא אחרון, אין כוח לחשוב. כל כך רחוקה ממני כל האווירה, מסורת ארורה יש בידיהם, ערבי פסחים, לנחות אצל הילדים. כמובן שהם מוזמנים בחום. יש גמ"ח מזרונים וגם גמ"ח כסאות, וכל החמולה מצטופפת סביב שולחן אליפסי מוארך, מזייפת להנאתה זמירות שבת. ואני, אנה אברח, זה כאן, בתוך ביתי, ואני כביכול המארחת. אני לא. זה טעות. אני נכנסת לחדר, מתחפרת בשמיכה, ולא מצליחה להתרכז בספר, שניים לידי, טאו. וגם ביתו של שומר הזכרון. ואף אחד מהם לא מצליח לשאוב אותי מהחלל הפעור בי. טרם נחתו יקירי בביתי, ערכתי בדק בית. כל ספרי המינות סולקו מן המדפים. גם ספרי קריאה שאין רוח חכמים נוחה מהם. ואכן כך הייתי צריכה לעשות. הם הגיעו וכמו יהודים תאבי אות כל אחד בתורו ניגש לארון הספרים, כל ספר לא מוכר זכה למגע יד וקריאה חפוזה של כריכה אחורית. "תלווי לי אם לא אסיים?" זו היתה השאלה האולטימטיבית. למרבה האבסורד, כל ספרי התשובה נותרו על המדף - איש לא שש לקראתם כך מעודם. "ספר מדהים" העבר מיד אל יד, והם בלעו אותו כל אחד בתורו. "יש כאן נגיעות מכל נושא. חייבות לקרוא" כך הומלץ לכל בנות השבט, מפי ראשן. ואני מתכסה מעל ראשי בחדר הסמוך, ומתפלצת. לשאלה מנין לי הספר ה'מדאים' הזה, " איקס קנה לי את זה, הוא רצה שאחזור בתשובה", את צריכה לחזור בתשובה? הדהדה התמיהה.... אוף. הם לא מבינים. אתחפר עמוק בשמיכה. ובמוצ"ש זה הקש ששבר את הרצינות שלי. "אני מנקה ותוך כדי אני מתפללת, שפעם הבאה שאנקה לך, זה יהיה כשתהיי יולדת"... האדישות הוחלפה בגיחוך. "זה הולך לקחת זמן..." אמרתי בחיוך לא מוסתר בכלל. "למה??" אוף. הם לא מבינים. ומשום מה ששכחה ההמולה, הרגשתי שהנה יצאו זרים מנחלתי. זרים איתם חייתי למעלה מחצי יובל, וחשתי כביתם. שוב אני והקירות, הילד, הספרים, המוזיקה והמחשב וידידיי הווירטואלים, שזה מקרוב רבים וטובים הפכו גם לממשיים. ומקום בו אני יודעת כי יבינו אותי במאת האחוזים. איך זה שהפכו לי יקירי לזרים? ואיני מוצאת שפה משותפת איתם? ואיך זה שבמהלך 24 שעות שהותם בביתי, בלמתי את פי כמה פעמים מלזעוק, שיצאו מעלי? איך זה שהם אינם רואים ומבינים מה קורה איתי מתחת לאפם? איך זה שהייתי בטוחה, שיבינו וידעו מעצמם, איך זה שהם עדיין מייחלים לראותי בחופה ובעיני רוחם כבר עם עוד צאצא וזה תמצית קיומי בעינם? ושאלת השאלות, איך, למען השם, מספרים לחבורה העליזה הזאת שאני לא מבינה מה הם רוצים מחיי, ושחיי שינו כוון, והם לא, בכלל לא בכוון עליהם הם חשבו, ואם חשבו, הדחיקו אותו לתא הכי אטום במוחם? אלך לי אל הבירה. מבינה אותי טוב מכולם.
 
../images/Emo91.gif - זה טוב!

למרות שאני (עדיין?) לא מרגיש זר בקרבת היקרים לי, אני מבין היטב את התחושה! קחי -
(בדיוק היום חשבתי לעצמי, כמה נוראה תהיה הבדידות שתלווה אותי, אם וכאשר אחליט לצאת)
 
לא חיבת להיות בדידות

אם אינך בודד היום, ואיני מתכוונת למשפחה, אין סיבה שתהיה בודד גם בעולם אחר. הכל ענין של כישורים חברתיים, הכללים לא משתנים.
 

לחוד

New member
סליחה שאני מגיב במקומו

אבל הבדידות מהמשפחה ומהיקרים לנו קשה הרבה יותר מבדידות חברתית.
 
זה אינדיבדואלי

מה שבטוח לחברים יש פונטציאל להבין אותך יותר טוב, ולקבל אותך בכל מצב צבירה.
 

sec op

New member
וסליחה לחוסר ההתייחסות לתוכן עצמו

פשוט אין לי מה להוסיף. היטבת לתאר סיטואציה מוכרת עד כאב... אין לי הרבה במה לנחם מלבד
וירטואלי (מחבר וירטואלי...), ומוזיקה נעימה להרגעת המחשבה...
 

אגס 10

New member
יפה מאוד

למרות שקשה מאוד לכתוב יפה מאוד על פוסט שבעצם כולו אומר כאב וערגה בכל זאת הכתיבה וכושר הביטוי ממש נפלא ואין לנו אלא להתנחם במה שאת בעצמך כתבת "ידידיי הווירטואלים שזה מקרוב רבים וטובים הפכו גם לממשיים,מקום בו אני יודעת כי יבינו אותי במאת האחוזים" בשביל זה יש לנו את הבית שלנו כאן. בזאת ננוחם כולנו.
 
תודה, מרגישה שידידיי הווירטואלים

הם המשפחה החדשה שלי. לעת עתה. <חוץ ממך סוגי'לה>
 
וואו, הצלחת לתאר את המורכבות הבלתי פתירה

המשפחה אמנם אוהבת והיא חלק אינטגרלי מעצמינו, אך היא מרוחקת עד מאוד מהוויתינו. מה שאצל המשפחה מוגדר תכלית החיים אצלינו כליון החיים, מה שאצלינו מימוש החיים אצלם תאווה של נפש בלתי נשלטת.
 
לא הייתי אומרת

שתכלית החיים שלהם זה כיליון החיים שלי, פשוט אין קשר, שני מקבילים.
 

mik504

New member
אכן לא התבלבלת ותיארת היטב

את מה שרובינו חשים,,זה מעצבן כשהם מזמינים את עצמם אלייך או אליך כי :אין לכם הרבה ילדים,כי אתם נוסעים למלון,כי אתה לא יודע להגיד לא, ואז הם נוחתים בהמוניהם עם כמה שיותר רעש ובלאגן והם לא ידועים ביותר מידי נועם הליכות ודרכיה דרכי נועם כי זה רק בתיאוריה ואז אתה שואל את עצמך למה אלוהים לא נתת לי זכות לבחור משפחה??? מאחל לך שתלמדי לחיות עם הבירה בשלום ואחריה עם בירה אחרת....
 
אני יודעת להגיד להם לא

פשוט לאחרונה, אמרתי יותר מידי לא. ולבחור משפחה? לו הייתי צריכה לבחור משפחה, כנראה שלא הייתי נבראת לעולם. לבחור בן זוג נראה לי כמו משהו בלתי עביר. אז משפחה?? (כאילו, אבא-אמא-אחים-אחיות??)
 

סוג ב

New member
היטבת לתאר

אצלי, למרות שהם יודעים שאני לא מצטופפת תחת השכינה, אני עדיין מרגישה זרה בכל מפגש משפחתי. אוי, כמה שהיטבת לתאר...
<סוגיל'ה נרגשת לקרוא, שחבריך הווירטואלים הטובים, הפכו לממשיים..>
 
למעלה