נותני שירות ולקוחות ישראלים

AYELET1

New member
נותני שירות ולקוחות ישראלים

לא מזמן היה כאן דיון מי גרוע יותר- נותני השירות הישראלים או הלקוחות הישראלים. אני סבורה שגם כאן וגם כאן ישנם חסרי חינוך בסיסי,, נצלנים וכד'. אז הנה סיפור של גברת שרוצה פיצוי מקניון עזריאלי , איזה תלוש שי אולי (כפי שהיא מציינת בפורום) על ... על כלום בעצם. מצורף שם קובץ וורד עם מכתב התלונה הזה: שלום רב, ברצוני להתלונן על התנהגות גסה ולא מקובלת של שומר בשם אבנר שעבד במשמרת בשער היציאה לכביש איילון דרום, הבוקר, יום שישי 15.5.2009. בשעה 10.25 בבוקר, סיימנו בילוי בקניון עזריאלי וביקשנו לנסוע הביתה. הרכב שנעצר לפנינו ביציאה מהחניון, נעצר לא מספיק קרוב למתקן פתיחת המחסום , והשומר ניגש אליו לעזור לו- לקח מידו את הכרטיס והכניס אותו עבורו למתקן. גם בעלי עצר מעט רחוק מדי מהמתקן, אך כשביקש מהשומר שיסייע גם לו, נתקל באופן מפתיע בהתנגדות נחרצת. ידוע לי שאין חובה על השומרים לעשות את הפעולה הזו עבור הנהגים, אך מן הראוי ששומר אשר עזר רגע קודם לנהג אחד, יעזור גם לנהג שהגיע רגע אחריו באותה בעיה. אבקש למצות איתו את הדין במסגרת נהלי הקניון ולפצות אותנו. ניתן ליצור קשר לדואר האלקטרוני הנ"ל או למספר הטלפון XXXXXXX
 

ButtercupA

New member
איזה אנשים נצלנים../images/Emo2.gif

היא מודה שהוא לא חייב, אבל היא רוצה פיצוי. מעניין איך היא מחנכת את הילדים שלה, ומה יקה לשומר שלא יתן למתבגר שלה משהו שהוא חושב שמגיע לו למרות שהוא לא חייב...
 

ביתילי

New member
מכירה לא מעט כאלה לצערי ...

שרק מחפשים איפה אפשר לקבל איזה פיצוי ששוויו 5 ש"ח
 
למעלה