נושא לדיון

rafrider

New member
נושא לדיון

לאחרונה אני מגלה הרבה מאוד על הגוף ועל תנועה אני לא ממש יודע איך להוריד את זה לכתב אבל אני אנשה. גיליתי שאפשר ליצור תבנית אנרגטית על ידי התכווננות. לאחר שהתבנית נשמרת במערכת הפשר לעזיז את הגוף הפיזי על פי אותה תבנית. כאשר הגוף רפוי והוא זז בתוך התבנית , התחושה היא שהגוף זז לבד רק על ידי כוח ההתכווננות. ההרגשה כמו שאני מזרים אנרגיה בתוך צינור. לפי איך שאני רואה את הדברים , אם מאמנים את עצמנו ליצור מבנים אנרגתיים ולומדים להגמיש אותם ולשנות אותם מהר על ידי הכוונה ובמקביל מאמנים את הגוף הפיזי להתאים את עצמו למבנים ולשינויים , ניתן להגיב לסיטואצית במהירות הכוונה .....טרוף .
מעניין אם באמת אפשר לעשות את זה
אשמח לישמוע מידע ודעות בנושא . אוהב רפי
 
הממ... קצת קשה לי לענות לך

פשוט כי אני לא כ"כ מבינה על מה אתה מדבר. נראה שמה שכתבת פה זאת חוויה אישית שלך. כאילו כתבת את זה כ"שיתוף" (שאני יכולה לקרוא ולהגיד "וואו נשמע מדהים") ולא כמלל שאני אמורה להבין בדיוק על מה אתה מדבר. או שפשוט לא הגעתי למקום הזה בעבודה שלי עם הגוף. או שאני כן יודעת על מה אתה מדבר - אבל לא משתמשת בתיאורי המציאות שאתה משתמש בהם. לא יודעת.
 
אפשר להגמיש את המבנים האלה

ואפשר גם ליצור המון מבנים במקביל ואם המבנים האלה יהיו לך טבעיים והגוף יוכל להתאים את עצמנו אליהם תוכל להגיב מהר לסיטואציות ובדרכים שונות ומגוונות כמובן ששנינו מדברים על דברים מעט שונים (במקרה הטוב) אז אתה מוזמן לשים לב לכך ולהשתמש במידע בצורה מועילה דרך אגב - מגניב לאללה הדברים האלה שאתה שם לב/מפתח/חוקר אותם אשמח להיות שותף למחקר
 

TheGreatNut

New member
לדעתי,

הפוטנציאל התנועתי שלנו, בני האדם וכל היצורים החיים, נטול כל חשיבה או התערבות. כל מה שעלינו לעשות בשביל לנוע הוא להתכוון. באג שממנו סובלים אנשים רבים במערכת התנועה שלהם הוא שהם מפריעים לתנועה ע"י חשיבה, אמונות מגבילות וכל מני דברים שפשוט לא הולכים עם התנועה יד ביד. בעקבות הזדהות עמוקה עם מה שהבנתי ממה שכתבת אני אציין שאני מרגיש שמה שאני ואתה לומדים לעשות כיום הוא להיפטר מכל הבאגים הללו שלמדנו עם הזמן, ולהגיע למצב שבו ננוע ע"י הכוונה ובעזרת כל מה שנרצה להלביש מעבר לה.
 
מממ... לפני כשבועיים

כתבתי את זה (מעתיקה את החלק שנראה לי רלוונטי): מה שאני רוצה להתייחס כאן כרגע זה היכולת למידה המשוכללת ביותר והאינסופית שקיימת באדם; מערכת הלמידה הזאת, באדם, היא כה מוחלטת! היא לא נפרדת משום דבר ביקום ואין לה סוף, בעצם. אין מה ללמוד בהקשר של למידה מלבד (הנחה!) לקלף עיוותים (תפיסות) ולאמץ את עקרון ההפתחות אל הטבע שלך כאדם. מה זה להפתח אל הטבע שלי כאדם? פשוט. בפשטות, להפוך להיות הקשבה לעצמי - להפוך להיות התבוננות, לראות את עצמי ולראות את המערכת הזאת שחלק ממנה יכול להתייחס אליה כ"אני". ככל שאני רואה את עצמי יותר, כך יכולת הלמידה שלי הולכת ומשתפרת באופן כה מוחלט! ה"מיינד"/מערכת האמונות והחשיבה האובססיבית מפריעה לתהליך הזה כ"כ. שמתי לב, שרוב בני-האדם לא מצליחים בכל מיני דברים רק בגלל מערכת השטויות שהם מאמינים אליהם בנוגע לעצמם. במקום להקשיב לעצמם הם מקשיבים לחלק קטן מתוכם (שכרגע, להם, נראה כהם עצמם) שמעכב ואף מונע למידה והתקדמות. אדם, לדעתי הנוכחית, לא יכול להיות בריגרסיה אלא אם כן הוא פועל דרך מערכת האמונות/ התפיסות המעוותת שלו. מצ"ב משהו שכתבתי לעצמי ביומן (אח"כ יש תוספת לשמבלאים הקוראים): לא יאומן איזו מכונת למידה! -אני אחרי יום וחצי של אימונים(כבר יותר מ8 שעות) של הכנעות+הפלות+גלגולים. מדהים איך שכל מה שצריך הגוף כבר יודעכיצד לבצע- הידע נאגר בתוכי -> כל מה שצריך זה לא לנסות לקחת שליטה על הגוף. הוא בהחלט יודע כיצד לנוע. כאילו, כל מה שאני צריכה לעשות זה רק להכיר וללמוד אותי בצורה יותר עמוקה-> כי האיכויות שלי הן אוצר גדול. מה שלמדתי זה לתת פקודות באופן מוחלט-> שבאופן מוחלט הגוף ייעשה את הכל באופן הטוב ביותר, ולתת אמון מוחלט. להעזר בפתח האינסוף שבי. (סוף ציטוט)
 
למעלה