נושא לדיון: אהבה אחרת

libbie22

New member
נושא לדיון: אהבה אחרת

לאור ה300 התגובות שהתפרסמו בכתבה מה גורם לבחורה משכילה להכנס לקשר עם קשיים לא נורמאלים? האם לקשר שלה יש בכלל סיכוי להצליח במדינה כמו שלנו? לדעתי, יש פה איזשהי תופעה מאד מוזרה שאופיינית לבנות מחבר העמים. למה אני כמעט ולא מכירה אישה צברית שנכנסת לקשר מסוג זה? האם הציונות אשמה? אגב אני עולה ותיקה
 
מה שחשוב

בסופו של דבר ותמיד, הוא האהבה ההדדית הנוצרת מהתאמה באופי בין בני הזוג. כל הפרטים האחרים פחות חשובים. כשיש אהבה, אפשר להתגבר כמעט על כל המכשולים האחרים.
 

bright sky

New member
טוב, אז ככה,

(גם אני עליתי מחבר העמים) אני מכירה שתי בחורות רוסיות שהתחתנו עם ערבים מוסלמים. אחת התאסלמה ואחת לא. הן חיות את החיים שלהן ויש להן כבר ילדים. אני לא חושבת שלחברה יש זכות להתערב בחיים הפרטיים של אף אחד, כל עוד אין לאנשים כוונות רעות. ממש מעצבן לראות את כל התגובות שם של אנשים שחושבים שהם יודעים מה טוב בשביל אחרים, כל אחד צריך לחיות לפי איך שטוב לו. אני אף פעם לא אגביל את הקשר שלי עם אנשים(לאו דווקא במקרה של דת אחרת) רק בגלל מה שחושבים כל מיני פרצופים שמסתכלים מהצד. ממש לא אכפת לי אם הקשר שלי עם בן אדם מסויים יעצבן מישהו, אני חושבת על האושר שלי ולא על המצפון המעוות של אנשים אחרים.
 
למעלה