נורית פלדהיים בערוץ 1-שערוריה

  • פותח הנושא m70
  • פורסם בתאריך

m70

New member
נורית פלדהיים בערוץ 1-שערוריה

דיברה על מ"מ 1 בירושלים. טימטום עם קבלות,וסליחה אם את קוראת את ההודעות פה.
 

בועז ד

New member
הערה..שים לב../images/Emo62.gif

למשה ערב טוב: שים לב נורית פלדהיים נתנה את כמויות הגשם שירדו מ-8:00 עד 14:00 הבוקר !! בת"א 81 מ"מ בנתב"ג 39 מ"מ בירושלים 1 מ"מ משעה 14:00 ועד עכשיו ירדו עוד כ-8 מ"מ בועז
 

m70

New member
התמונה שהיא ציירה חלקית מאוד

צופה שאינו חובב מז"א יכל לטעות בקלות. דני רופ תמיד מציין שירדו משקעים נוספים.
 

חובבגשם

New member
השערוריה היא התגובות ההיסטריות

שלך מכל דבר! מותר לך להקשיב לפני שאתה קופץ כמו תיש, ולתאר "שקעים מפלצתיים" בצורה נורמלית.. הרי בסוף אפילו ירדו כמה מילימטרים מהמפלצות שלך!.. אתה נותן תחושה שהפורום הזה הוא של ילדים עד גיל 10!
 

profesorain

New member
כנראה אי הבנה ,אבל זה לא נדיר

שהם טועים בהצגת נתונים כולל כמויות גשם,משה לא הגדיר את המערכת הזו כמפלצת,לפחות לא ראיתי ,
 

m70

New member
לא להתרגש מכל ליצן חצר שמתעורר

לו מדי פעם
 

refael22

Member
עזוב משה יותר מעניין שבוע הבא

תתעצבן MRF ולא מדברים אחרים
 

refael22

Member
עזוב משה יותר מעניין שבוע הבא

תתעצבן MRF ולא מדברים אחרים
 

חובבגשם

New member
ההתיחסות היא לבגרות התגובה ו..

ההתדיינות בפורום. החזאית היא אדם נורמלי, שגם לא טעתה אם הוא היה מקשיב כמו שצריך.. ואפילו אם טעתה, יש תגובות הולמות וסליחה על הירידה לרמה שלו, לא תגובות מטומטמות כפי שהגיה.
 

m70

New member
אדון "חכם",אם לא תדבר בעילום שם

אולי תהיה שווה התייחסות.
 

profesorain

New member
לך תדע אולי זאת נורית

בזמן האחרון אנחנו מצלחים לעצבן אותם (החזאים):), לפני יומיים היתה זו אילנית
 

m70

New member
אם זו היתה היא,וכותבת בשמה

האמיתי,אולי הייתי משתכנע. הבעיה היא,שיש פה המון טיפוסים,שכותבים בשם שאינו שמם האמיתי,לא תורמים טיפה לפורום,למעט ריבים מדי פעם.
 

kranves

New member
היא טעתה ובגדול!

יום שלישי גשמים מקומיים...ממש. כל איזור המרכז, גוש דן טבע. היא אמרה שאתמול הגשם יחלש בצהריים, בלילה החל המבול שנמשך עד היום בצהריים!
 

ארז ע

New member
למשה ק

בבקשה אל תשים לב לכל נהמה. תמשיך בשלך.אנחנו רוב די דומם, מצפים לתחזיותיך, וגם אם לא תמיד כל ציפיותך מתגשמות,אז ביננו,כמה אנשים אופטימים אתה מכיר במדינה הקטנה שלנו.אל תתרגש.
 

m70

New member
תודה לארז וארנון. ואם הייתי קיצוני

בתגובתי,אז סליחה נורית.
 
למעלה