נורוק בהופעה בפטיפון ביום חמישי

TamirEr

New member
נורוק בהופעה בפטיפון ביום חמישי

היי אנשים, אני מופיע ביום חמישי הקרוב, 10.4.03 , עם להקת נורוק במועדון הפטיפון בת"א (יצחק שדה 32). זה ערב להקות, אנחנו עולים ראשונים ב 22:00 (לא מומלץ לאחר) ואחרינו עוד שתי להקות - אחת מהן היא להקת פיצוחי פשקס איתה הופענו גם בפעם הקודמת. כניסה תעלה 30 ש"ח. לפרטים נוספים מומלץ לבדוק את אתר הבית של נורוק: www.noroc.cjb.net ואת הפורום שלנו: http://1590.hydepark.co.il אגב, אני לא מופיע בהקלטות שתשמעו באתר, אבל אם בא לכם לשמוע אותי לבד בהקלטות מלפני די הרבה זמן, כנסו ל www.mp3.com/TamirE או לאמברוזיה: http://ambrosia.tv/content/artists/ArtistTracks.asp?ArtistID=2245 או לשניהם :) מקווה לראות אתכם בהופעה! :) אגב, למי שתוהה לגבי הציוד עליו אני מנגן וכד' אני מבטיח הודעה מושקעת בעתיד. החשמליות שלי הן ibanez s470 שהחלפתי בה פיקאפים ותכננתי בה איזו מערכת של משהו דמוי 3 המבקרים עם 3 ספליטים (שני מיני סוויצ'ים וגם ווליום עם מתג פוש-פול) וגם ביצעתי את התכנון בעצמי (באמצע יש סימור דאנקן קול ריילז שזה בעצם סינגל-סייזד דואל-רייל המבקר, בגשר TB4 של סימור דאנקן ובצוואר פנדר לייס סנסור זהב וכחול יחד) וגם גיטרה ישראלית עבודת יד של poliard בסגנון פנדר סטראט עם צוואר ופינגרבורד מייפל וגוף one piece מהגוני עם מייפל-טופ, גשר וילקינסון וסט אלקטרוניקה EMG SL20 steve lukather . החלפתי בה מפתחות כיוון ל sperzel ננעלים. רוצים תמונות? :) ותודה לקטרזיס שהזמין אותי לפה :)
 

wiz

New member
כאילו... איזו שאלה רטורית...../images/Emo70.gif ../images/Emo8.gif

 

TamirEr

New member
תמונה שלי מההופעה

מי מזהה את האקורד? :) (טיפ קטן - זה אקורד של 4 מיתרים, הראשון והשני מושתקים, והאצבע השלישית לא משתתפת למרות שהיא נראית קרוב לפרטבורד מהזווית הזו).
 

TamirEr

New member
אלה תמונות מההופעה הקודמת בפטיפון

יש עוד תמונות באתר של הלהקה.
 

SmellyOne

New member
מה?!

טמטם. זה סוג של תוף.. אני מדברת על התופים שמאחורה.
 

TamirEr

New member
../images/Emo4.gif

 

TamirEr

New member
הפוליארד

זו תמונה קצת ישנה ובאיכות לא גבוהה מידי. מאז החלפתי את מפתחות הכיוון לספרצלים וגם החלפתי את הסטרינג טרי מפס מתכת לשתי "חביות" קטנות שיושבות על ההדסטוק, כמו שיש בד"כ בפנדר (למרות שאין ממש צורך בהן מעבר לשינוי המתיחות במיתרים ויופי).
 

TamirEr

New member
אין צורך בגלל הספרצלים אגב...

הספרצלים יוצאים מההדסטוק בגובה שונה ולכן המיתרים יוצאים לכיוון שלהם בזוית מתאימה גם ככה. בגיטרות שיש בהן מפתחות כיוון רגילים בד"כ יש צורך ב"חביות" האלה או במשהו דומה.
 

TamirEr

New member
רוק ישראלי

רוק ישראלי, שמגיע משילוב של הרבה מאוד השפעות שונות בהרכב. יש שירים שהם ממש Fאנק מתלהב, יש כאלה שהם בלוז ויש כאלה שהם קצת לכיוון הארד-רוק אפילו. קשה להסביר את זה במילים - צריך לבוא להופעה כדי להבין :)
 

wiz

New member
../images/Emo45.gif

הורדתי את Scenes ואת קטע "החתונות", ואהבתי אותם
. עם איזו גיטרה הקלטת אותם
באיזה עוד ציוד השתמשת
איזו גיטרה כרגע היא המרכזית שלך
ו... אתם מגיעים גם להופות בצפון
 
למעלה