נוף הנשקף מכוכב הירדן(מאיר הר-ציון)

אריאלה שתי התמונות יפות

יותר אהבתי את השניה. בראשונה מפריעה לי המסגרת השחורה העבה פשוט מבחינתי לא מתאים ומקל. שבוע טוב, יואב
 

arielam

New member
תודה לכל חברי הפורום הנפלא ושבוע

טוב לכל עםישראל
 
למעלה