נוער: מכבי חיפה ניצחה 4:2 את בית"ר

אסִי

New member
נוער: מכבי חיפה ניצחה 4:2 את בית"ר

קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים, בהנהגתו של גיא עזורי, הובסה הערב 4:2 ע"י קבוצת הנוער של המועדון, מכבי שמואל חיפה. הירוקים עלו ליתרון של 1:0 משער של ג'ברין. בירם כיאל, הקשר האחורי של מכבי חיפה, כבש שלושער וגרם לניצחון של הנוער בסיום. בית"ר ירושלים חזרה במהלך המשחק מפיגור של 2:0 והשוותה את התוצאה, אבל כאמור הנוער שלנו הצליח לשבור את בית"ר ירושלים, שמוליכה את הליגה לנוער עם 3 ניצחונות מתוך 4 משחקים. מהאתר הרישמי של מכבי חיפה נמסר כי בית"ר ירושלים לא ספגה מזה 285 דקות. היום היא חטפה רביעייה.
 
ארביטמן לנוער!בירם כיאל מחליף

לרוברטו! חח סתאם,אבל איך זה קורה שקשר אחורי כובש שלושער?הוא תותח,מגיע לו צ`אנס בבוגרים
 

Olympic Hero

New member
וואו, בטח היה לו ממש משחק מעולה.

3 שערים לחלוץ זה לא קורה בכל משחק, אז בטח שלקשר אחורי זה נדיר. כל הכבוד לנוער...
 

ט ל ו ש1

New member
כל הכבוד לנוער

ולבירם על השלושער! רק שימשיכו ככה. היום רפאלוב משחק בנבחרת...ויבוא לעקבו אחריו...הוא נהיה כבר ממש מבוקש חחח
 

אסִי

New member
ספורטליין: מסודי הורחק שלא בצדק

ספורטליין חושפים שמסודי צדק בכך שאמר שלא נתן שום אגרוף לפנים של שחקן הפועל פ"ת במשחק מול גביע הטוטו. לפי הצילומים של יוסי שקל, צלם ספורטליין, מי שנתן את האגרוף היה הזר החדש, שאבייר אנדרסון. השופטים טעו, מי שהיה צריך לקבל את האדום היה אנדרסון, ולא מסודי. http://sportline.co.il/Article.asp?newsid=20878
 

eran 89

New member
אם הולכים לפי מקרה גחוקידזה אז

ביי ביי אנדרסון. אני לא מצדיק את ההתנהגות הזו, אבל השופט לדעתי אשם (למרות שלא הייתי במשחק) בכך שנתן למשחק להגיע לרמה כזו של אגרסיביות. בקשר לענישה של אנדרסון מכיוון הקבוצה לפי מקרי העבר צריך להעיף אותו, אבל אני בכלל לא בטוח שכך יהיה במיוחד אחרי ההתבטאות של רוני לוי אחרי המשחק.
 

Olympic Hero

New member
להעיף אותו?

אלוהים ישמור, אני לפעמים נדהם מהפזיזות של אנשים. אם הוא יזרק, זה לדעתי יהפוך לאחד המחדלים הגדולים בהיסטוריה של המועדון. יהיה לו מקום טוב באמצע בין מקריי ברקו ועטר, ועד ליוסי בניון שלא רצה שיחליפו אותו.
 

eran 89

New member
שוב, אני לו חושב שככה צריך לעשות

אבל לפי אותו מקרה זה מה שעומד לקרות. ד"א, על איזה פזיזות אתה מדבר? הדעות היחידות שהבעתי בתגובה הזו היו שהשופט אחראי למה שהתרחש במגרש, ושלדעתי לא יעיפו אותו.
 

Olympic Hero

New member
פזיזות ברצון לשחרר את אנדרסון.

אין מה להשוות בין המקרים. גחוקיצזה שוחרר בתום אותה עונה כי היה חלש לאורך כל העונה. הקטע עם שרון צופין רק היה בונוס או מין תירוץ. אבל גחוקיצזה לא הצדיק את הסכום האסטרונומי ששולם עליו, ושוחרר בצדק.
 

eran 89

New member
אין לי רצון כזה.

גחוקידזה בזמנו לא שוחרר כמה ימים לאחר המקרה?
 

Benn Is Kane

New member
כמו שאמרתי בדיעות שלי על המשחק.

לא ראיתי שום אגרוף או דחיפה מצידו של מסודי.
 
למעלה