תודה רבה! השר כץ רותח על יואל לביא ובהחלט
יש לו סיבות טובות לכך. במהלך העבודות על פרויקט ההכפלה ובעיצומו של המאבק על מפגש 210, הוצעה לעיריית רמלה תכנית ריאלית ומשופרת לטיפול במפגש. מטעמים של אגו ותדמית נדחתה ההצעה ע"י יואל לביא, שרצה להוכיח לתושביו כיצד הוא "מחנך" את משרד התחבורה, הות"ל, ר"י ובעיקר אתרא קדישא. לביא התעקש על ביצוע הפרדה מפלסית במפגש 210 - עניין שמחייב הקמת מחלף בצומת תעבורה. לביא העדיף להתהדר בפרויקט יקר של כסף גדול (כבר אז עמד האומדן על 350 מלש"ח) במקום לקבל הצעה פרקטית יותר, מהירה פי כמה לביצוע וזולה יותר. הצעה זו לא שללה את ביצועו של המחלף למועד מאוחר יותר, אך למרות כל זאת, לביא העדיף את יוקרתו האישית ע"פ טובת תושביו. לפיכך, המסקנה שעולה היא, שלשיטתה, עיריית רמלה יכולה להאשים את עצמה בתאונה המצערת בדיוק באותה מידה בה היא מאשימה את משרד התחבורה. ורק לשם הבהרה: מובן שאיני מאשים אף גורם בתאונה הטראגית.
תודה רבה! השר כץ רותח על יואל לביא ובהחלטזה מה שנרשם בynet
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4479376,00.html
יש לו סיבות טובות לכך. במהלך העבודות על פרויקט ההכפלה ובעיצומו של המאבק על מפגש 210, הוצעה לעיריית רמלה תכנית ריאלית ומשופרת לטיפול במפגש. מטעמים של אגו ותדמית נדחתה ההצעה ע"י יואל לביא, שרצה להוכיח לתושביו כיצד הוא "מחנך" את משרד התחבורה, הות"ל, ר"י ובעיקר אתרא קדישא. לביא התעקש על ביצוע הפרדה מפלסית במפגש 210 - עניין שמחייב הקמת מחלף בצומת תעבורה. לביא העדיף להתהדר בפרויקט יקר של כסף גדול (כבר אז עמד האומדן על 350 מלש"ח) במקום לקבל הצעה פרקטית יותר, מהירה פי כמה לביצוע וזולה יותר. הצעה זו לא שללה את ביצועו של המחלף למועד מאוחר יותר, אך למרות כל זאת, לביא העדיף את יוקרתו האישית ע"פ טובת תושביו. לפיכך, המסקנה שעולה היא, שלשיטתה, עיריית רמלה יכולה להאשים את עצמה בתאונה המצערת בדיוק באותה מידה בה היא מאשימה את משרד התחבורה. ורק לשם הבהרה: מובן שאיני מאשים אף גורם בתאונה הטראגית.