נוסעים עיכבו רכבת: "די לאיחורים ולצפיפות"

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
אין הסדר עם משרד הביטחון
בדיונים שהיו בזמנו בין הרכבת לבין משרד הביטחון וצה"ל, רכבת ישראל הציעה הצעה (להפחית בעלות הנסיעות שהצבא/משרד הביטחון משלמים לה) בתמורה להפחתת עומס החיילים ביום א' בבוקר (ע"י פיזור שעות ההגעה לבסיסים בימי ראשון עד שעות הצהריים במקום בבקרים). משרד הביטחון וצה"ל הבטיחו לבדוק את הנושא ולחזור עם תשובה. אך טרם התקבלה התשובה של צה"ל/משרד הביטחון בנושא- כך שאין הסדר. אם אכן משרד הביטחון יקבל את ההצעה (שגם חוסכת לא מעט מיליוני שקלים מתקציב המדינה), ניתן יהיה לאפשר בימי ראשון רכבות עם תפוסה נורמלית והפחתה משמעותית בכמות האיחורים בימי א'.
מסכים לגמרי.
 

amithi1

New member
אין הסדר עם משרד הביטחון
בדיונים שהיו בזמנו בין הרכבת לבין משרד הביטחון וצה"ל, רכבת ישראל הציעה הצעה (להפחית בעלות הנסיעות שהצבא/משרד הביטחון משלמים לה) בתמורה להפחתת עומס החיילים ביום א' בבוקר (ע"י פיזור שעות ההגעה לבסיסים בימי ראשון עד שעות הצהריים במקום בבקרים). משרד הביטחון וצה"ל הבטיחו לבדוק את הנושא ולחזור עם תשובה. אך טרם התקבלה התשובה של צה"ל/משרד הביטחון בנושא- כך שאין הסדר. אם אכן משרד הביטחון יקבל את ההצעה (שגם חוסכת לא מעט מיליוני שקלים מתקציב המדינה), ניתן יהיה לאפשר בימי ראשון רכבות עם תפוסה נורמלית והפחתה משמעותית בכמות האיחורים בימי א'.
כתבה בנושא מהתקופה האחרונה
כתבה מ NRG
 

Wraith10

New member
רק לפני כמה חודשים לא הייתי מאמין שאסכים
לדבריך. מצבה של הרכבת פשוט מייאש... אך בכל זאת, יש לזכור שהאשמה העיקרית שייכת למשרדי התחבורה והאוצר ולשרים העומדים בראשם, לדורותיהם. ולמרות שכידוע אין משהו שהרכבת יכולה לעשות *כבר עכשיו* שיביא לשיפור מיידי בשירותיה, הגיע הזמן שהמחאה העממית תתחיל להתרחב - כי נראה שאין דרך אחרת להשפיע על מקבלי ההחלטות, שיפעלו בבהילות לתיקון המצב. נקווה שלא נגיע לנקודה שתחייב פעולות חירום למיניהן, אם כי על פי ההתפחתחויות בעת האחרונה, נראה שאנחנו בדרך לשם...
יש הרבה דברים שהם יכולים לעשות.
לנצל במיידי את אפשרות האופציה לרכוש קרונות של סימנס ולרכוש מספיק קרונות כך שניתן יהיה להפעיל את כל הרכבות ה DD במתכונת של רכבות כפולות.
 

easylivin

New member
יש הרבה דברים שהם יכולים לעשות.
לנצל במיידי את אפשרות האופציה לרכוש קרונות של סימנס ולרכוש מספיק קרונות כך שניתן יהיה להפעיל את כל הרכבות ה DD במתכונת של רכבות כפולות.
ההחלטה לא נתונה רק בידיה של הרכבת...
חלק מאלה שההחלטה בידיהם, וגם חלק מהאנשים שההחלטה דורשת את אישורם, לא בדיוק ישמחו לשמוע על הצעה כזו. על זה בדיוק דיברתי - שיש ללחוץ על מקבלי ההחלטות, שהם בעלי תפקידים ברכבת ישראל *אבל לא רק שם*. ורק לחץ ציבור מאסיבי יעזור - בין אם זו תביעה קבוצתית ייצוגית נגד המדינה, ובין אם שביתות נוסעים נוספות בסגנון מה שנעשה היום בתחנת פרדס חנה-קיסריה. גם אם זה יביא לפגיעה נוספת אך זמנית בשירות.
 

amit1270

New member
נוסעים עיכבו רכבת: "די לאיחורים ולצפיפות"
כשהרכבת הגיעה הבוקר לתחנת פרדס חנה - שוב ב-50 דקות איחור - ועם כמות נוסעים בלתי אפשרית, החליטו כמה מהם לא לשתוק יותר, מנעו את סגירת הדלתות ועיכבו את יציאת הרכבת במשך כ-20 דקות - ענת שלו, ynet (לקרוא את ההמשך)
האם כיסא המנכ"ל שוב מתנדנד
 

Golf Bravo

New member
נוסעים עיכבו רכבת: "די לאיחורים ולצפיפות"
כשהרכבת הגיעה הבוקר לתחנת פרדס חנה - שוב ב-50 דקות איחור - ועם כמות נוסעים בלתי אפשרית, החליטו כמה מהם לא לשתוק יותר, מנעו את סגירת הדלתות ועיכבו את יציאת הרכבת במשך כ-20 דקות - ענת שלו, ynet (לקרוא את ההמשך)
האם נזרעו כאן זרעי מרד הנוסעים של ר"י?
ביטויי התסכול בתחנת פרדס חנה מציתים התארגנות נוסעים, כך לפי "ישראל היום" מהבוקר.
 

Type34

New member
האם נזרעו כאן זרעי מרד הנוסעים של ר"י?
ביטויי התסכול בתחנת פרדס חנה מציתים התארגנות נוסעים, כך לפי "ישראל היום" מהבוקר.
מישהו שם לב שמשהו השתנה בימים האחרונים
מאז יום ראשון בערב, כמעט כל הרכבות שראיתי היו בול בזמן או לפני הזמן. המד של אתר הרכבת מראה כרגע כמעט 95% דיוק, כך שאני כנראה לא מדמיין את זה. מה קרה שם?
 

Golf Bravo

New member
מישהו שם לב שמשהו השתנה בימים האחרונים
מאז יום ראשון בערב, כמעט כל הרכבות שראיתי היו בול בזמן או לפני הזמן. המד של אתר הרכבת מראה כרגע כמעט 95% דיוק, כך שאני כנראה לא מדמיין את זה. מה קרה שם?
הרכבות מצפון לדרום נהנות מיתרון
גדול מאז יום שני, שהרי הקו מסתיים בחיפה מרכז-השמונה עקב עבודות אחזקה ופיתוח. רכבות הצריכות לסיים נסיעה בנהריה, מסיימות אותה כ-40 דקות מוקדם יותר, כבר בחיפה מרכז, ולכן גם אם נצבר איחור (של עד 40 דקות) בדרך צפונה, אפקט הדומינו נעצר בחיפה והרכבת יוצאת דרומה בזמן. חוכמה קטנה לשמור על הלו"ז בתנאים כאלה.
 

easylivin

New member
הרכבות מצפון לדרום נהנות מיתרון
גדול מאז יום שני, שהרי הקו מסתיים בחיפה מרכז-השמונה עקב עבודות אחזקה ופיתוח. רכבות הצריכות לסיים נסיעה בנהריה, מסיימות אותה כ-40 דקות מוקדם יותר, כבר בחיפה מרכז, ולכן גם אם נצבר איחור (של עד 40 דקות) בדרך צפונה, אפקט הדומינו נעצר בחיפה והרכבת יוצאת דרומה בזמן. חוכמה קטנה לשמור על הלו"ז בתנאים כאלה.
אוסיף שזוהי המחשה מצויינת לנחיצות ההכפלה
של קטע נעמן - נהריה במהירות האפשרית.
 

easylivin

New member
האם נזרעו כאן זרעי מרד הנוסעים של ר"י?
ביטויי התסכול בתחנת פרדס חנה מציתים התארגנות נוסעים, כך לפי "ישראל היום" מהבוקר.
נראה שיש בעיה נקודתית כלשהי בתחנה זו...
וזה בנוסף לאיחורים "הרגילים" בשאר תחנות הרכבת. לבי עם הנוסעים מפרדס חנה, קיסריה ואור-עקיבא, וכל הכבוד ליוזמי המאבק שאולי יביא לשינוי כלשהו לטובה.
 

amirv

New member
נראה שיש בעיה נקודתית כלשהי בתחנה זו...
וזה בנוסף לאיחורים "הרגילים" בשאר תחנות הרכבת. לבי עם הנוסעים מפרדס חנה, קיסריה ואור-עקיבא, וכל הכבוד ליוזמי המאבק שאולי יביא לשינוי כלשהו לטובה.
המטרה האמיתית של מסילת דימונה
לשמור שמד הדיוק לא יירד לגמרי לאפס בימים קשים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה