נוסעים עיכבו רכבת: "די לאיחורים ולצפיפות"

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
נוסעים עיכבו רכבת: "די לאיחורים ולצפיפות"
כשהרכבת הגיעה הבוקר לתחנת פרדס חנה - שוב ב-50 דקות איחור - ועם כמות נוסעים בלתי אפשרית, החליטו כמה מהם לא לשתוק יותר, מנעו את סגירת הדלתות ועיכבו את יציאת הרכבת במשך כ-20 דקות - ענת שלו, ynet (לקרוא את ההמשך)
 

אוהד11

New member
נוסעים עיכבו רכבת: "די לאיחורים ולצפיפות"
כשהרכבת הגיעה הבוקר לתחנת פרדס חנה - שוב ב-50 דקות איחור - ועם כמות נוסעים בלתי אפשרית, החליטו כמה מהם לא לשתוק יותר, מנעו את סגירת הדלתות ועיכבו את יציאת הרכבת במשך כ-20 דקות - ענת שלו, ynet (לקרוא את ההמשך)
ממש סרט מלחמתי
 

Golf Bravo

New member
נוסעים עיכבו רכבת: "די לאיחורים ולצפיפות"
כשהרכבת הגיעה הבוקר לתחנת פרדס חנה - שוב ב-50 דקות איחור - ועם כמות נוסעים בלתי אפשרית, החליטו כמה מהם לא לשתוק יותר, מנעו את סגירת הדלתות ועיכבו את יציאת הרכבת במשך כ-20 דקות - ענת שלו, ynet (לקרוא את ההמשך)
אני יכול להבין אותם
זה לא היה איחור, אלא שבטלו את פרברית 241 מבנימינה והוציאו אותה מחדרה. בכיוון ההפוך (צפונה), גם כן היו איחורים אופייניים ליום ראשון בבוקר. רכבת 140 של 07:53 נכנסה לתחנה בשעה 08:10 והתעכבה לפחות כחמש דקות מכיוון שנוסעים התעקשו לנסות לעלות לרכבת, אף שלא בה גם מקום בעמידה. לאחר נסיעה בעמידה (בתפקיד סרדין), היא נכנסה לחיפה מרכז השמונה בשעה 08:47, בדיוק בזמן כדי שהרכבת לא תצטרך לתת כרטיסי פיצוי. הגיע הזמן לדעתי לקצר את משך האיחור המזכה בכרטיס פיצוי ברכבת ל-20 דקות. בשבוע האחרון בלבד, איחרתי עם רכבת מבנימינה לחיפה ב-29 דקות, 28 דקות ו-24 דקות. על האיחורים ב-10-15 דקות אינני מדבר. בשבועיים האחרונים (בכ-15 נסיעות) רק רכבת אחת שבה נסעתי עמדה בלוח הזמנים המתוכנן.
 

down under

New member
אני יכול להבין אותם
זה לא היה איחור, אלא שבטלו את פרברית 241 מבנימינה והוציאו אותה מחדרה. בכיוון ההפוך (צפונה), גם כן היו איחורים אופייניים ליום ראשון בבוקר. רכבת 140 של 07:53 נכנסה לתחנה בשעה 08:10 והתעכבה לפחות כחמש דקות מכיוון שנוסעים התעקשו לנסות לעלות לרכבת, אף שלא בה גם מקום בעמידה. לאחר נסיעה בעמידה (בתפקיד סרדין), היא נכנסה לחיפה מרכז השמונה בשעה 08:47, בדיוק בזמן כדי שהרכבת לא תצטרך לתת כרטיסי פיצוי. הגיע הזמן לדעתי לקצר את משך האיחור המזכה בכרטיס פיצוי ברכבת ל-20 דקות. בשבוע האחרון בלבד, איחרתי עם רכבת מבנימינה לחיפה ב-29 דקות, 28 דקות ו-24 דקות. על האיחורים ב-10-15 דקות אינני מדבר. בשבועיים האחרונים (בכ-15 נסיעות) רק רכבת אחת שבה נסעתי עמדה בלוח הזמנים המתוכנן.
איפה בועז לוי?
הוא יוכל אולי לשפוך מעט אור על התנהלות רקבת ישמעאל בחודשיים האחרונים.
 

Type34

New member
איפה בועז לוי?
הוא יוכל אולי לשפוך מעט אור על התנהלות רקבת ישמעאל בחודשיים האחרונים.
אין ספק ש..
בזמן האחרון רמת הדיוק ירדה. ביום חמישי התבטלה רכבת אחד למודיעין, והרכבת הבאה איחרה בסביבות רבע שעה. זאת הפעם הראשונה בשנתיים וחצי של נסיעות יומיומיות שקיבלתי כרטיס פיצוי.
 
אין ספק ש..
בזמן האחרון רמת הדיוק ירדה. ביום חמישי התבטלה רכבת אחד למודיעין, והרכבת הבאה איחרה בסביבות רבע שעה. זאת הפעם הראשונה בשנתיים וחצי של נסיעות יומיומיות שקיבלתי כרטיס פיצוי.
אין ספק ש...
אתה לא נוסע בקו בנימינה-אשקלון לכיוון דרום (עד ת"א) אני כבר הפסקתי לספור את הכרטיסים.
 

JayZed

New member
איפה בועז לוי?
הוא יוכל אולי לשפוך מעט אור על התנהלות רקבת ישמעאל בחודשיים האחרונים.
לדעתי, זה די ברור מה קורה.
נראה לי שפשוט המושחתים ברקבת עושים הכל כדי להעיף את חקי הראל מתפקידו. לפני מספר חודשים הקו לבית שמש, למשל, שהוא הקו שאני בעיקר משתמש בו, עבד ללא רבב (חוץ מעיכוב בנען פה ושם עקב איחור הרכבת לבאר-שבע, וגם אחריו הרכבת הייתה ב-95% מהמקרים מגיעה בזמן). והנה מזה כבר חודשיים לא הייתה פעם אחת שהגעתי בזמן, לא לת"א ולא בדרך חזור, תמיד איחורים של 10 דקות +. פעם אחת אף קיבלתי פיצוי, כי האיחור היה 29 דקות (מנהל התחנה עוד ניסה למלמל משהו בכוון של "זה מתחת לשלושים דקות", אבל כניראה נראיתי כל כך עצבני שהוא מייד התחרט וחתם לי על הכרטיס). זה בהחלט לא נורמאלי מה שהולך ברכבת לאחרונה, ונראה לי שפשוט זה הועד עושה שרירים (ע"ח הנוסעים, כרגיל). יש לי הרגשה שמנכ"ל ישר זה לא מספיק. צריך לפרק לגורמים את כל הגוף המושחת הזה ולהתחיל מהתחלה.
 

easylivin

New member
אני יכול להבין אותם
זה לא היה איחור, אלא שבטלו את פרברית 241 מבנימינה והוציאו אותה מחדרה. בכיוון ההפוך (צפונה), גם כן היו איחורים אופייניים ליום ראשון בבוקר. רכבת 140 של 07:53 נכנסה לתחנה בשעה 08:10 והתעכבה לפחות כחמש דקות מכיוון שנוסעים התעקשו לנסות לעלות לרכבת, אף שלא בה גם מקום בעמידה. לאחר נסיעה בעמידה (בתפקיד סרדין), היא נכנסה לחיפה מרכז השמונה בשעה 08:47, בדיוק בזמן כדי שהרכבת לא תצטרך לתת כרטיסי פיצוי. הגיע הזמן לדעתי לקצר את משך האיחור המזכה בכרטיס פיצוי ברכבת ל-20 דקות. בשבוע האחרון בלבד, איחרתי עם רכבת מבנימינה לחיפה ב-29 דקות, 28 דקות ו-24 דקות. על האיחורים ב-10-15 דקות אינני מדבר. בשבועיים האחרונים (בכ-15 נסיעות) רק רכבת אחת שבה נסעתי עמדה בלוח הזמנים המתוכנן.
מה גם, שלטענת אנשי הרכבת, בכלל לא מגיע להם
פיצוי. הרי לא היה איחור של 30 דקות, כי הרכבת פשוט בוטלה! והשנייה איחרה בפחות מ-30 דקות. את זמנם של לקוחות הרכבת המאחרים לעבודה, לא ממש סופרים... אין ספק שזה לא יעמוד במבחן בית המשפט. הבעיה היא שכמו ברוב המקרים, הנוסעים לא יטרחו להתעסק עם תביעות. וגם אם יזכו - יקבלו את הכסף הקטן שלהם, וביום ראשון הבא זה יחזור על עצמו. וגם ביום ראשון שאחרי שבוע... בינתיים, אנחנו "נתבשר" עוד כמה עשרות פעמים בפורום על המכרז המתבשל כביכול לרכישת קרונות וקטרים - בעוד שנה-שנתיים-שלוש, מקסימום ארבע שנים... אני שואל (וגם באמת ובתמים מצפה לתשובה, רק לא בטוח ממי): אם עדיין לא הגיע הזמן לצעדי חירום מיידיים להצלת מצבה של הרכבת - מתי הוא כן יגיע? כשנוסעים זועמים יציתו רכבת, כמו שקרה בארגנטינה? כשאנשים יידרסו בקרונות?..
 

easylivin

New member
מה גם, שלטענת אנשי הרכבת, בכלל לא מגיע להם
פיצוי. הרי לא היה איחור של 30 דקות, כי הרכבת פשוט בוטלה! והשנייה איחרה בפחות מ-30 דקות. את זמנם של לקוחות הרכבת המאחרים לעבודה, לא ממש סופרים... אין ספק שזה לא יעמוד במבחן בית המשפט. הבעיה היא שכמו ברוב המקרים, הנוסעים לא יטרחו להתעסק עם תביעות. וגם אם יזכו - יקבלו את הכסף הקטן שלהם, וביום ראשון הבא זה יחזור על עצמו. וגם ביום ראשון שאחרי שבוע... בינתיים, אנחנו "נתבשר" עוד כמה עשרות פעמים בפורום על המכרז המתבשל כביכול לרכישת קרונות וקטרים - בעוד שנה-שנתיים-שלוש, מקסימום ארבע שנים... אני שואל (וגם באמת ובתמים מצפה לתשובה, רק לא בטוח ממי): אם עדיין לא הגיע הזמן לצעדי חירום מיידיים להצלת מצבה של הרכבת - מתי הוא כן יגיע? כשנוסעים זועמים יציתו רכבת, כמו שקרה בארגנטינה? כשאנשים יידרסו בקרונות?..
אילוסטרציה - ללא מילים
 

mister K

New member
אני יכול להבין אותם
זה לא היה איחור, אלא שבטלו את פרברית 241 מבנימינה והוציאו אותה מחדרה. בכיוון ההפוך (צפונה), גם כן היו איחורים אופייניים ליום ראשון בבוקר. רכבת 140 של 07:53 נכנסה לתחנה בשעה 08:10 והתעכבה לפחות כחמש דקות מכיוון שנוסעים התעקשו לנסות לעלות לרכבת, אף שלא בה גם מקום בעמידה. לאחר נסיעה בעמידה (בתפקיד סרדין), היא נכנסה לחיפה מרכז השמונה בשעה 08:47, בדיוק בזמן כדי שהרכבת לא תצטרך לתת כרטיסי פיצוי. הגיע הזמן לדעתי לקצר את משך האיחור המזכה בכרטיס פיצוי ברכבת ל-20 דקות. בשבוע האחרון בלבד, איחרתי עם רכבת מבנימינה לחיפה ב-29 דקות, 28 דקות ו-24 דקות. על האיחורים ב-10-15 דקות אינני מדבר. בשבועיים האחרונים (בכ-15 נסיעות) רק רכבת אחת שבה נסעתי עמדה בלוח הזמנים המתוכנן.
יש מנהלי תחנות שנותנים פיצוי גם על פחות מזה.
אני קיבלתי בשבוע שעבר פיצוי על איחור של 27 דקות. תמיד שווה לנסות ולבקש.
 

nitsansh

New member
אני יכול להבין אותם
זה לא היה איחור, אלא שבטלו את פרברית 241 מבנימינה והוציאו אותה מחדרה. בכיוון ההפוך (צפונה), גם כן היו איחורים אופייניים ליום ראשון בבוקר. רכבת 140 של 07:53 נכנסה לתחנה בשעה 08:10 והתעכבה לפחות כחמש דקות מכיוון שנוסעים התעקשו לנסות לעלות לרכבת, אף שלא בה גם מקום בעמידה. לאחר נסיעה בעמידה (בתפקיד סרדין), היא נכנסה לחיפה מרכז השמונה בשעה 08:47, בדיוק בזמן כדי שהרכבת לא תצטרך לתת כרטיסי פיצוי. הגיע הזמן לדעתי לקצר את משך האיחור המזכה בכרטיס פיצוי ברכבת ל-20 דקות. בשבוע האחרון בלבד, איחרתי עם רכבת מבנימינה לחיפה ב-29 דקות, 28 דקות ו-24 דקות. על האיחורים ב-10-15 דקות אינני מדבר. בשבועיים האחרונים (בכ-15 נסיעות) רק רכבת אחת שבה נסעתי עמדה בלוח הזמנים המתוכנן.
"רכבת סרדינים" היתה גם מאשקלון
רכבת 244 שיצאה מאשקלון ב-7.12 הגיעה לרחובות באיחור של כ-10 דקות (התעכבה כנראה בגלל איחור של הרכבת בכוון ההפוך שיצאה מרחובות ב-7.37 בערך). לחלק מהנוסעים שרצו לעלות ברחובות לא היה מקום גם בתור סרדינים. אני מתאר לעצמי שבלוד אף אחד לא יכל לעלות, ומשתתף בצערו של מי שרצה לרדת... הרכבת הבאה הגיעה בזמן סביר לשם שינוי, והיה בה מספיק מקום לעמוד בצפיפות נסבלת... זה לא ממש עזר כי לת"א-מרכז היא הגיעה באיחור של 10 דקות... אם ניקח בחשבון שרכבת 244 היתה אמורה להגיע לת"א-מרכז ב-8.06, ומי שלא הצליח לעלות עליה הגיע ברכבת הבאה ב-8.35, אז גם זה כמעט 30 דקות איחור...
 

טשאפק

New member
אני יכול להבין אותם
זה לא היה איחור, אלא שבטלו את פרברית 241 מבנימינה והוציאו אותה מחדרה. בכיוון ההפוך (צפונה), גם כן היו איחורים אופייניים ליום ראשון בבוקר. רכבת 140 של 07:53 נכנסה לתחנה בשעה 08:10 והתעכבה לפחות כחמש דקות מכיוון שנוסעים התעקשו לנסות לעלות לרכבת, אף שלא בה גם מקום בעמידה. לאחר נסיעה בעמידה (בתפקיד סרדין), היא נכנסה לחיפה מרכז השמונה בשעה 08:47, בדיוק בזמן כדי שהרכבת לא תצטרך לתת כרטיסי פיצוי. הגיע הזמן לדעתי לקצר את משך האיחור המזכה בכרטיס פיצוי ברכבת ל-20 דקות. בשבוע האחרון בלבד, איחרתי עם רכבת מבנימינה לחיפה ב-29 דקות, 28 דקות ו-24 דקות. על האיחורים ב-10-15 דקות אינני מדבר. בשבועיים האחרונים (בכ-15 נסיעות) רק רכבת אחת שבה נסעתי עמדה בלוח הזמנים המתוכנן.
אולי כדאי להפוך את הנוהל
במקום לתת כרטיס חינם במקרה של איחור, שהנוסע ישלם רק במקרה שהרכבת דייקה (נגיד איחור של פחות מ-10 דקות).
 

mrngin

New member
אולי כדאי להפוך את הנוהל
במקום לתת כרטיס חינם במקרה של איחור, שהנוסע ישלם רק במקרה שהרכבת דייקה (נגיד איחור של פחות מ-10 דקות).
ל-טשאפק, והפיכת הנוהל
יש הגיון רב בהצעה שלך, ואני אישית תומך בה. (הייתי מרחיב אותה גם לנסיעה באגד או כל חב' התח"צ וגם לשירות כמו טיסות בינלאומיות, למעט סופות מזג-אויר שפוגעות בבטיחות הטיסה ואינן באשמת החברה או רשויות שדה התעופה) פתרון ברוח דומה קיים מאות ואלפי שנים בתחום הרפואה בכפרים הנידחים של סין. שם, כל תושב בכפר משלם בכל סוף חודש "אגרה" לרופא הכפר - במידה והוא היה בריא כל החודש. אם הוא לא הרגיש טוב, או ממש היה חולה במהלך החודש - הוא לא משלם בסוף החודש את התשלום החודשי לרופא. קו מחשבה מעניין . . .
 

easylivin

New member
נוסעים עיכבו רכבת: "די לאיחורים ולצפיפות"
כשהרכבת הגיעה הבוקר לתחנת פרדס חנה - שוב ב-50 דקות איחור - ועם כמות נוסעים בלתי אפשרית, החליטו כמה מהם לא לשתוק יותר, מנעו את סגירת הדלתות ועיכבו את יציאת הרכבת במשך כ-20 דקות - ענת שלו, ynet (לקרוא את ההמשך)
דיווח נוסף באתר "נענע 10"
פרדס חנה: הרכבת איחרה ב-40 דקות - הנוסעים חסמו אותה בתחנה הרכבת שהייתה אמורה לעצור בתחנת פרדס חנה בשעה 08:00 הגיעה רק לקראת 08:40. בתגובה חסמו הנוסעים הזועמים את הרכבת, ואילצו אותה לעמוד בתחנה קרוב לרבע שעה. "לא סופרים אותנו ברכבת. זו הייתה התפרצות מחאה ספונטנית", מסבירה אחת הנוסעות - קישור להמשך
 

Rשף

New member
דיווח נוסף באתר "נענע 10"
פרדס חנה: הרכבת איחרה ב-40 דקות - הנוסעים חסמו אותה בתחנה הרכבת שהייתה אמורה לעצור בתחנת פרדס חנה בשעה 08:00 הגיעה רק לקראת 08:40. בתגובה חסמו הנוסעים הזועמים את הרכבת, ואילצו אותה לעמוד בתחנה קרוב לרבע שעה. "לא סופרים אותנו ברכבת. זו הייתה התפרצות מחאה ספונטנית", מסבירה אחת הנוסעות - קישור להמשך
התחנה הזו לא אהובה על הנהגים משום מה

כמה פעמים המתנתי לרכבת צפונה בתחנה ובכל פעם היא חלפה בלי לעצור והמנהל נאלץ לעצור רכבת חולפת
או פשוט לבקש שנמתין בסבלנות.
 

easylivin

New member
התחנה הזו לא אהובה על הנהגים משום מה

כמה פעמים המתנתי לרכבת צפונה בתחנה ובכל פעם היא חלפה בלי לעצור והמנהל נאלץ לעצור רכבת חולפת
או פשוט לבקש שנמתין בסבלנות.
המנהל לא יכול לעצור שום רכבת חולפת...
פשוט לא כל הרכבות עוצרות בתחנה זו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה