נולדתי ב 3/8/79 ב7:45 בבוקר

astral travel

New member
אז תני לנו לטרוח - מה אכפת לך

מי את בכלל, - תתמתני קצת בבקשה ושבי בשקט (אה איזה ניסוח - אני קורא לזה "נומי+יאיר", משהו קטלני..).
 

nomi12

New member
למען האמת מאז שאתה בפורום פשוט

לא בא לי לגלוש, אתה דוחה אותי.
 

astral travel

New member
כי אוליי את שומעת דברים שקשה לך

להתמודד איתם.. את מאמינה בהשקפת עולם מסויימת אבל האמת היא שהמציאות שונה והמציאות היא שאת סתם אחת שחושבת שיש לה בעלות על הפורום וכשבא מישהו חדש היא לא תהייה איתו בסבבה ווואלה תשמח שעוד מישהו היצטרף - היא תדבר איתו ממרומי השמיים כאילו היא איזה אלה, ומתוך כל ההתנשאות הזו תבהיר לו כמה שיותר מהר שהוא מתחתיה עפר לרגליה ושכדאי שיכיר במעמדו אחרת היא תרמוס אותו.. אז אני המציאות מותק שמתפוצצת לך בפרצוף, מנתקת אותך מהאשליה הזו שאת אוחזת בה...אין פה שום דבר אישי, הכל בכלל קורה בתוך הראש שלך, שתביני.. אז המניפולצייה הזו של "לא בא לי לגלוש" שאת מנסה לעשות בעקיפין לחבר'ה פה - ממש לא מעניינת אותי, - זה אשכרה מזכיר לי סיטואצייה מכיתה ג' של "אם הוא משחק אני לא משחק !(תבחרו את מי אתם רוצים)"..אז קחי ת'גנון שלך מותק ושמרי אותו לעצמך, אני לא פה בשבילך ואת לא פה בשבילי, שמרי את את עצמך לעצמך ואני אשמור את עצמי לעצמי. אגב - את זקנה, יש בטלוויזייה אחלה טנלובלות, ואת אוהבת להחזיק באשליות - פשוט תדמייני שאת הדמויות והנה פתרנו לך את הצורך בדראמה. ראית הופה איך קיבלת יעוץ בחינם חחחחחחח יהיה טוב אל תדאגי..
הכל מאהבה
 

shlomitss

New member
משתלח חופשי באין מפריע, מה?

נדמה לי שאתה מבזבז את זמנך כאן לחינם. תחפש אמא אחרת להילחם בה. מפאת גילך, לא תותקף כאן על ידנו חזרה.
 

astral travel

New member
והנה הנדחפת שוב חחחחחח

יא אללה איזה פורום מתוסבך באמא שלי... שלומית SS אהה..
 

nomi12

New member
דווקא אמרת שאתה לא מתכוון לענות

אז וואללה איזה אורך של תשובה ממש הקדשת לי זמן, הרבה זמן לאמל'ה...... נו אז מי חלש כאן?
 

nomi12

New member
עוד הערה קטנטנה: דווקא מאוד

אוהבת חדשים בפורום, חושבת שהסברתי והקדשתי הרבה זמן לחדשים כאן, אבל אני ממש אבל ממש שונאת מסוממים....אוף כמה שאני מעצבנת אותך נכון אסטרל......
 

astral travel

New member
לא נומי, לא,

אבל זהו, חיסלת אותי, אני מת. ניצחת. תני עכשיו ת'מילה האחרונה לפינאלה, ונמשיך בשיגרה..
 
תקשיב, חמוד

רוצה ללמוד? שתוק ולמד, אבל גם לכך יש כללים. לא רוצה? הדלת פתוחה. מבחינתי, ציין לכל מי שאתה עונה לו מה מידת הידע שלך. מה אתה חושב על נומי ועלי ממש לא מעניין. ואם תתעקש על רמת הגנון הזו, תמצא את עצמך מהר מאוד מחוץ למקום הזה.
 

nomi12

New member
תודה יאיר. האמת היא שחיכיתי שתגיב.

שמחה שהרבה אנשים חזרו להשתתף בפורום.
 
מעכשיו אשמח לתכתובת תרבותית בפורום

ובהמשך לכך, גם נמחק אסטרל על שלא השכיל להבין שהפורום אינו מקום להתנגחויות ועלבונות, או פרסומים אישיים בנוסח ונוס ברטרו. אנשים, הפורום עוסק באסטרולוגיה בלבד, ולא במשחקי אגו למיניהם. שמח לעומת זאת לראות שאילן קורן משתתף באופן אקטיבי תוך הבנת החוקים (חוץ מתמונות אישיות..) ובעצם כל מי שיכול לתרום. בשבועיים הקרובים קצת מנוע מלהיות אקטיבי מדי בפורום, מסיבות אישיות, אבל מדי פעם אקפוץ. שמח לראות שיש הרבה יותר השתתפות מתמיד. מי יודע, אולי כל הרטרו האלה - שכרם יצא בהפסדם בסופו של דבר..
 
למעלה