נולדתי ב 3/8/79 ב7:45 בבוקר

נולדתי ב 3/8/79 ב7:45 בבוקר

האם תוכלו לענות לי א. אזה מזל אני ב. איך זה מבחינת כוכבי הלכת ג. מה זה אומר לגבי המצב הכלכלי שלי.
 

לבלב

New member
../images/Emo47.gif

את בת מזל אריה ("לביאה") אופק עולה - בבתולה וירח - בקשת. לגבי המצב הכלכלי כוכב שבתאי שמהקיץ נכנס למזל אריה לא עושה חיים הכי קלים ומאלץ להתאמץ יותר.. (עוד שנתיים הוא יכנס לבית הכספים של אריה ואז התקופה אמורה להיות פחות קלה) בלי קשר למפה כל מאמץ והתמודדות מביא תוצאות ברוכות!
 

astral travel

New member
ניתוח קליל בקווים כלליים

את בחורה תוססת ואנרגטית, אוהבת שינויים ודינמיקה אינטנסיבית בחיים. בעלת רמת סלקטיביות גבוהה לגבי האנשים שאותם את בוחרת להיות קרובים אלייך - חשוב לך שתוכלי להתגאות בהם. במקביל לכך מבחינה ריגשית את אוהבת להרחיב אופקייך עם אנשים יוצאי דופן. מאוד חשוב לך החופש האישי שלך..להיות מסוגלת לעשות כעולה על רוחך, - כך שמבחינה חברתית את באופן טבעי שולטת ומנהל את הלך העניינים כיאה למלכה הלביאה שהינך. את בית 11 שלך שהוא בית הקשרים החברתיים פותח מזל סרטן שהוא מזל שמאוד מעניק מעצמו - מה שמראה שבמקביל להובלה החברתית שלך את מספקת גם תמיכה ריגשית רבה והרבה פעמים גורמת לאנשים מוטיבצייה לפרוץ מחסומים ריגשיים הקיימים בהם. מבחינה מקצועית הדבר הראשון שעלה לי בראש זה מנהלת מחלקת שירות לקוחות בחברה לאספקת שירותי אינטרנט.
 
ורק שכחת לציין אסטראל

שאתה חובב בשלבים הראשונים שלו. חשוב לאנשים לדעת את זה. בכל מקרה, אסטרולוגים מקצועיים לא מנתחים כאן, אלא רק חובבים שכך לומדים.
 

shlomitss

New member
רלבנטי מבחינה זו שלא כולם יודעים

בהכרח שניתוח מפות בפורום הוא ניתוח לא מקצועי. אגב, התעלמת מן האופק של בעלת המפה במכוון? הוא מרכזי למדי במפה כזו.
 

astral travel

New member
לא יודע, אני עובד אינטואטיבית..

ואם כבר את מחליטה להגיב במקום יאיר לגבי הרלוונטיות של "חובבניות"\מקצועיות אז תגיבי עד הסוף, אני עדיין לא מוצא משמעות בעניין..
 
בעניין המקצועי

(של בעלת המפה, לא של הניתוח), היתה לך הברקה לא רעה בכלל. גם אם זה לא מה שיקרה בפועל, הכיוון נראה הזה נראה נכון, עם כל הדומיננטיות של מזלות האוויר בבתי החומר, ובעיקר לנוכח השליטים שלהם בבתים החברתיים. אבל האופק כאן הוא באמת נקודה חשובה- אופק בבתולה עם צמידות של שבתאי מכיוון בית 12. נראה לי שיש כאן רמז לחוסר ביטחון חברתי, למרות שעל פני השטח זה לא נראה כך ועם נוכחות כל הכישורים החברתיים הנדרשים. שבתאי בבתולה מרמז על "אף פעם לא מספיק מושלם" ועל צורך בעבודה סיזיפית, בעיקר בבית 12 וכל כך קרוב לאופק- עולם הצללים של הספקות האישיים ותחושת חוסר הכשירות שמעיבים על מה שהאדם מקרין החוצה, גם אם הוא לא מודע לכך במיוחד. מרקורי- שליט האופק נמצא בבית 11, מה שמראה שחווית בית 12 נחוות במלוא עוצמתה בקרב קבוצות אנשים. נראה שיש כאן פחד להגשים את החלום האמיתי למרות הרצון העז להגיע לשם. בנוסף, שבתאי יוצר סקוור לירח שבבית 3 התקשורתי שעוסק בסביבה, וירח ושבתאי הם השליטי ציר 5-11 שעוסק באגו ובמיקום האישיות מול החברה- אדם שלם מול קבוצה שלמה. בקיצור, נראה לי שיש כאן עניין של כישורים מול פחד מימוש. לדעתי החובבנית כמובן.
 

shlomitss

New member
יחסית לאינטואיציה הניתוח לא רע

. לא הבנתי מה לא הבנת לגבי ההבדל בין ניתוח של חובב אסטרולוגיה וניתוח של אסטרולוג בעל ניסיון מעשי. שלומית
 

astral travel

New member
אה באמת תודה..ובואי נחדד לך

את השאלה שאת צריכה לענות לה מתוקף ההידחפות שלך לשיחות שלא שלך: מה רלוונטי לאדם שמעוניין בניתוח לדעת אם מי שמנתח אותו הוא "חובב" או "מקצוען".. זאת השאלה..
 

shlomitss

New member
הלא דבר וחן חן לך על חידוד השאלה

לתשובה שהיא כה ברורה: אדם שנכנס לפורום לראשונה ומבקש ניתוח של מפה, חושב לתומו ש"המנתח" אותו (המנתח הוא אתה במקרה זה
) הוא אורים ותומים בתחום האסטרולוגיה. כלומר, מבחינת בעלת המפה, שאינה בקיאה ברמת משתתפי הפורום, הניתוח שכתבת משקף בדיוק את אישיותה, ולא היא, נכון? לכן, רלבנטי מאד מבחינתה אם הניתוח נעשה על ידי אסטרולוג, או על ידי חובב אסטרולוגיה שעלול להטעותה. אין זה אומר שאסטרולוגים אינם עלולים להטעות. ההגינות מחייבת בעצם את כולם לומר אם הם חובבים או אסטרולוגים או שום דבר מזה. אנסח זאת אחרת: הדבר הרלבנטי ביותר לאדם שמבקש ניתוח אסטרולוגי הוא רמת הידע האסטרולוגי של האדם שפונים אליו. טריויאלי ובסיסי בכל תחום, כשם שנימוסים אמורים להיות טריויאליים. מניחה שנימוסיך ישתפרו עם השנים
.
 

astral travel

New member
מה להטעות, איך אפשר להטעות בנאדם

אם את אומרת למישהו משהו שהוא לא, הוא פשוט לא יתחבר לזה, - אם מישהו כותב ניתוח לא נכון, הניתוח ידחה ע"י המנותח, זהו, מה צריך לסבך כל דבר.. אני לא צריך לציין שום דבר, אני אני, נותן ניתוחים כאוות נפשי, לא מוגדר לא כחובב ולא כמקצוען, סה"כ בנאדם בשר ודם כמו שכולם הם כך גם, אם חשוב לכם העניין תרשמו אתם בראש העמוד משפט שמבהיר את זה מלכתחילה וקבלו את הסיפוק שלכם (שחס וחלילה לא ייפלו חללים עקב מנתחים לא מוגדרים...), לגבי הנימוסים מותק תמשיכי להניח, רק תהיי בשלך ואני בשלי רושם ראשוני קובע הרבה את יודעת ואת לי עשית רושם שלילי. השיר פה נגמר, שיהיה לך יום יפה, ציפורים ודבורים ועולם יפייפה, - החרוז האחרון בכלל לא מוצלח אבל שטויות תסתדרי וואטאוור בום טראח..
 

nomi12

New member
לא כשלומית אני חושבת שאתה אחד

החצופים שהגיעו לפורום. תתמתן בבקשה ותתיחס לאנשים מבוגרים ממך בכבוד הראוי.
 

astral travel

New member
ואני חושב שאת קשקשנית, סו וואט

המשפט האחרון שלך זה משפט של אנשים חלשים את יודעת, את חושבת שאם את חיה יותר זמן בעולם את יותר שווה במשהו ? שיער לבן זה לא מה עושה אותך יותר חכמה או יותר וואטאוור, ואת לא מעניינת נומי - את מדברת פה עם בנאדם בוגר וכל מה שאת מסוגלת לעשות זה להגיד "אני יותר גדולה ממך נה נה נה, עכשיו שתוק ותן כבוד"...קחי ת'גישה שלך ודחפי אותה את יודעת לאן, - את לא מעניינת אף אחד, תכניסי לראש. את השיחות האלו אני גם לא מתכוון לעשות איתך יותר, אני פה בשביל ללמוד, - לא בשביל זיוני שכל.
 
אם אתה לא מבין למה..

זה רק מראה עד כמה אתה חובבן. זכותם של אנשים שלהם יועצים כאן, לדעת בדיוק מה כמות הידע של זה שיועץ, כדי לדעת עד כמה צריך לקחת את דעתו ברצינות. ומכיון שאין לך עדיין מושג אמיתי חוץ מגישה אינטואיטיבית כללית על סמך אינפורמציה שקראת פה ושם, אתה עלול להטעות אנשים ולגרום להם מפח נפש, וזה בהחלט אינו תפקידו של הפורום. תפקיד הניתוחים כאן הוא אך ורק לימודי, ולא יעוצי. אם אתה רוצה ללמוד, על הכיפאק, אבל ידע בבקשה את זה שעל גבו אתה מתגלח, את רמת הידע שלך.
 

pocahontas2

New member
לפי דעתי ../images/Emo130.gif

(החובבנית כמובן
) יכול להיות שאת קצת בזבזנית. את אוהבת בעיקר להוציא כסף על דברים יפים, ובדר"כ יש תהפוכות קיצוניות במצב הכלכלי שלך. ובכלל אולי את אוהבת שהכל מגיע בקלות...האם יש אפשרות מבחינתך להכנסה שקשורה לאמנויות הבמה? אשמח לפידבק
 

nomi12

New member
אני לא מבינה מה טורחים, המבקשת

איננה כלל בסביבה, ואין פידבקים....
 
למעלה