נוחי חזר עם 100-200 מיליון לפי כלכליסט

gili667

Member
ביום ראשון הצבעה , לא מהנמע רב להצעת הנציגות

לא לשכוח זאת

הרבה הדיוטות הולכים בעיוור אחרי הנציגות וגם לא מעט מאלו שאינם הדיוטות כפי שראינו כאן בפורום

אין אופצית אדלשטיין , זה הכל סיפורים - הרי ככה אומרת הנציגות - מה לא?!
לכן אל תהיה בטוח כלל , הנצגות אמרה דברה והמשמעות היא חותמת גומי של רב המחזיקים אשר קונים את דבריה בעיניים עצומות [ואי אפשר לבא אליהם בטענות הרי לכאורה הנציגות אמורה לייצג את טובתם]
 

dw2322

New member
נקווה שזה מזומן אמיתי ולא סיפורים

היקף מזומן של אקסטרה 400 מיליון יכול להתחלק במספר דרכים:
1. לשלם לפי הסדר, קרי ריבית ד שחלפה, חצי קרן ג/ה של היום וריבית ד הבאה. זה התרחיש האידאלי עבור מחזיקי ג/ה, שיראו חצי קרן חוזר הביתה במיידי, וסיכוי טוב ללפחות חלק מהתשלום של 2014. למרבה הצער, חוששני שמחזיקי ד, שהם רוב החוב, לא יתלהבו מהרעיון.
2. לשלם פארי פאסו. מבחינת מחזיקי ד זה האידיאלי, כי ככה יש מצב לראות קרוב ל 30 אגורות משולם במיידי, ואת השאר אפשר לפרוס לשנים ארוכות. למחזיקי ד זה נהדר כי ככה מבחינתם הם בעצם מקדימים תשלומים. למחזיקי ג/ה זה כמובן פחות נחמד, אבל עדיין 30 אגורות במזומן זה יותר טוב מ 10.

אם יעשו שקשוקה בין ה 2 הנ"ל זה יהיה הכי הוגן לדעתי.
 

gili667

Member
75 מיליון$ ישירות לאחזקות [אין סכנת בנק]

עוד הודיעה קבוצת אי.די.בי על חתימת הסכם ההשקעה של קבוצת אדוארדו אלשטיין, במסגרתו תשקיע קבוצת אלשטיין כ-75 מיליון דולר ישירות באי.די.בי אחזקות

הכסף יהיה בחשבון בארהב וימתין לכם
ם חתימת העסקה הודיע אלשטיין כי יעביר בימים הקרובים סך של כ-50 מיליון דולר לחשבון בנק הפועלים בניו-יורק. הסכום האמור מיועד לשמש על חשבון ביצוע הזרמה לבעלי האג"ח של אי.די.בי אחזקות במסגרת הסדר החוב באי.די.בי אחזקות לכשייחתם.

אם ככה מתרחקים מענין איך נראית התקרבות אצל אדון גבאי?!

מענין לקבל עמדת הנציגות ....... ההתנהלות השערוריתית שלה ומצגי השווא וההטעיות של בעלי האגח ראויים להחקר!
 

אלוני.

New member
זה כסף להסדר

הכסף הזה מיועד להסדר, כל מה שדנקנר צריך זה להציג הסדר טוב יותר מזה שהגיעו אליו שבוע שעבר מחזיקי אחזקות ופיתוח . מחזיקי אחזקות עשו לעצמם תספורת בהתנדבות עוד בטרם ראו כסף, דנקנר ידע למנף את זה.
 

gili667

Member
תגיד , אתה עושה צחוק?! כבר ההסדר הראשון עדיף

פי כמה
 

שיר ורד

New member
אין סיכוי ל 1

לד רוב כמעט מוחלט בהצבעה.
ההסדר כולל תספורת עמוקה כשמרבית יתרת החוב שלא משולמת במזומן היא מאוד מאוד לא ודאית, אין סיבה שבחברה שהיא בודאות חדלת פרעון יסכימו חלק מהנושים להעדפה של אחרים לקבל את המזומן הודאי ולהשאר עם החלק הלא ודאי.
המישמש האפשרי הוא חלוקה לא לגמרי שיויניות בין המזומן המיידי ( 540 מיליון ללבין המזומן הדחוי 100 מיליון), כך שמחזיקי ג ו ה יקבלו קצת יותר במזומן המיידי ואת ההפרש יקבלו מחזיקי ד במזומן הדחוי
לדוגמא במקום לקבל 27% מהחוב במזומן המיידי ו 5% במזומן הדחוי מחזיקי ג ו ה יקבלו 29% במיידי ו 3% בדחוי . יתרת התמורה תחולק פרי פאסו בין כלל הסדרות.
 

dw2322

New member
העלת רעיון לא רע בכלל בכלל

איזשהו הבדל בין המזומן המיידי לדחוי. זה קצת מזכיר את הסדר אפריקה, בו אגח ט בכ"ז כן קיבלו טיפה יותר מזומן מיידי וסידרה כה קצרה.
אני משער שצריך הסכמה בכל אחת מהסדרות, לכן ד לא יכולים שלא לספור בכלל בכלל את ג ו-ה.
אני מסכים שסביר שפשרה, אם תעלה כזו, תהיה הרבה יותר קרובה לפארי פאסו מאשר לחלוקה לפי הסדר.
 

שיר ורד

New member
לא נדרשת הסכמה בכל סדרה בנפרד

במסגרת דיוני ההסדר בדלקן הגברת אלשייך קבעה שנדרש רוב של 75% מכלל הנושים מכל סוג נשיה.
היא גם קבעה דרכים לאופן השתתפות המחזיקים בהצבעה המשותפת.
אם סדרות ג ה יתאחדו באופן מלא עם הנושים הבנקאיים, הם יצליחו לטרפד הסדר המוסכם על סדרה ד, אך לא יצליחו להעביר כל החלטה אחרת.
בכל מקרה, הבעיה כרגע לא איך לחלק את התמורה אלא איך בכלל לקבל אותה.
 

קרלטון

New member
עכשיו תור יורק לשפר את ההצעה


במקום 90:10 במניות פיתוח שיציעו 85:15 (ההצעה הראשונה של בלנק היתה 5%, הוא כבר עלה ל-10%, שיעלה עוד).
במקום פדיון של האג"ח הנדחה ב-2050 עם 5.25% ריבית שיציעו ב-2025 עם 7% ריבית.
טוב שיש לחץ וטוב שהמטבח מתחמם, סוף סוף איזושהי תחרות על הנושים.
קריאה ראשונה, קריאה שנייה...
 

mnakash

New member
אם מכניסים כסף לחברות

הכי טוב למחזיקי פיתוח כולל יורק זה לקבל את כל החוב בחזרה. התשואות של יורק יהיו מאד גבוהות.
אם החברה תיקלע שוב לצרות נוחי כבר יודע שעליו להזרים עוד כסף או שיש איום רציני מצד נושי פיתוח לקחת את המושכות ולהעיף אותו.
אם קודם טייקוני ישראל לקחו את הנושים כמובנים מאליהם וסיפרו אותם בלי מאמץ מעכשיו הם ייתאמצו יותר ככה שלמרות כל הרוע שהם ייחסו לקרן יורק ולמוסדיים / מארגני ההסדר יצא למחזיקי אחזקות טוב מהסיפור הזה בגלל הלחץ על נוחי לשפר את ההצעה.
אגב אני לא בטוח שזה הסוף, אם מישהו אחר יציע להזרים יותר כסף תמורת זכויות אז יידחו אותו? גם לא הבנתי את הקטע של אדלשטיין. אם הוא רוצה להשקיע מה הוא צריך את נוחי? איזה ערך חיובי הוא מייצר?
 

קרלטון

New member
הזרמה

במקור דובר בכלל על הזרמה לגנדן ובהמשך, שאריות או יותר, לאידיבי אחזקות, עכשיו הפוקוס הוא יותר על אידיבי אחזקות, מעניין איך נוחי מתכנן לצאת מהחובות בגנדן. ההצעה תכלול משהו לטובת פיתוח? עם בור כל כך עמוק באחזקות? בינתיים לא דובר על דבר כזה.

אין ספק שפעולת יורק הוסיפה ערך לנושי אחזקות, לטעמי גם לנושי פיתוח (ואני יודע שיש כאלה שלא יסכימו אתי בנושא). קשה לראות מצב שנושי אחזקות יגידו לא למרכיב מזומן גבוה אם אכן ההצעה החדשה של נוחי כוללת כזה.

לגבי האינטרס של נושי פיתוח, הסדרות הקצרות (בעיקר ח') יעדיפו כמובן להמשיך עם מהלך עסקים רגיל ולקבל כמה שיותר כסף לכיס, לגבי הארוכות הסיפור מורכב יותר. עם וודאות למצוקת נזילות תוך זמן לא רב, עומדת השאלה האם ניהול הקבוצה והשימוש במשאבים שכן יש לה אינו הרפקתני מדי ואף כושל.

ממעוף הציפור, מבחינת שוק ההון הישראלי, ועל רקע תסכול מהאימפוטנטיות הרגילה של המוסדיים, במקרה הזה אפשר למצוא צדדים חיוביים (על הצד השלילי מדברים יותר) - לחץ חזק מספיק להניב הזרמה משמעותית של משקיע חיצוני למעלה, ובמקביל איום אמיתי של בעיטת בעל שליטה כושל תוך אקטיביזם של בעלי החוב למטה. כל זה עם שיתוף פעולה מסוים בין נושים בשכבות השונות. תענוג לראות.
 

gili667

Member
האינטרס של יורק לא זהה לשאר בעלי האגח

קנו ב 40 ולפי ההסכם מקבלים 80 מתוכם 10 במידי [מקביל לקניה ב 30]+ מניות פיתוח , שמעבר לשווי המניות + שליטה על חברות מובילות שזהו פוטנציאל עיסקי עצום - מה שכמובן לא נכון לשאר בעלי האגח.........
 

gili667

Member
סליחה - כסוחר לא חשוב לך בכמה קנית וכמה מהר

תראה חזרה את הכסף?!

אין הבדל בין מי שקנה ב 100 למי שקנה ב 40?!

נסה לחשוב שוב
 
למעלה