במבה צבעונית
New member
נוו מה נסגר??טוב הכל בוטל ומבוטל!!!
כתבתי הודעה קצת ארוכה על משחק שרציתי לעשות בפורום..נסגר הדף לא התעצבנתי וכתבתי שוב הודעה...זה נהיה כאילו שולח אבל בום הביא לי הודעה שלא ניתן למצוא את האתר...(הא?! איזה אתר בראש שלו!) ועכשיו בפעם שלישית...
אגב....תגידו לי משהו..(לא קשור אבל לא נורא) הזמרת ששרה את מילקשייק...זאת לא אותה משוגעת שעשתה שיר כזה שכמעט כולו צרחות וצעקות..תגידו לי שזה לא נכון כמו שאמרו לי...זאת לא אותה אחת נכון?!
כתבתי הודעה קצת ארוכה על משחק שרציתי לעשות בפורום..נסגר הדף לא התעצבנתי וכתבתי שוב הודעה...זה נהיה כאילו שולח אבל בום הביא לי הודעה שלא ניתן למצוא את האתר...(הא?! איזה אתר בראש שלו!) ועכשיו בפעם שלישית...