נוהל חדש לכניסת תיירים ומבקרים לקנדה.

נוהל חדש לכניסת תיירים ומבקרים לקנדה.

חברים שימו לב, אם אתם או חברים או קרובי משפחה עתידים לבוא לקנדה כתיירים החל מ 1 במרס 2016, ולהגיע בדרך האויר, אתם חייבים להגיש באינטרנט בקשה ל ETA. לא מודבר בויזה, אלא בבקשה מראש כדי לקצר את התהליך מול הפקיד. כדי להגיש את הבקשה יש צורך בדרכון בר תוקף לחצי שנה קדימה ממועד הנחיתה, בכרטיס אשראי בינלאומי, ביכולת קריאה באנגלית וכישורי מחשב ואינטרנט בסיסיים כי ניתן להגיש את הבקשא "און ליין" בלבד.

להלן קישור לנוהל. אם אתם באים לבקר או שיש לכם אורחים שבאים לבקר מומלץ שתלמדו את הנוהל, ותגישו את הבקשה מבעוד זמן, למערכות כאלה יש נטייה להיתקע, ולא ברור מה יעשו חברות התעופה למי שינסה לעלות לטיסה בלי אישור משולם.
נוהל בקשה לאישור כניסה לקנדה.
 

TrigATUSA

New member
זה בדיוק מה שיש בארה"ב

למבקרים שפטורים מוויזה (שישראל והישראלים היו מתים כבר המון שנים לקבל את ההזדמנות לשלם את הכסף הזה...)
 

TrigATUSA

New member
לדעתי זה תוצאה של ההסכם

שנחתם בין קנדה לארה"ב על האחדה של הליכי ביקורת הגבולות
&nbsp
מכיוון שיש כל כך הרבה תנועה חופשית בין שתי הארצות זה הגיוני שקנדה תבצע בדיקה קפדנית לפחות כמו ארה"ב.
 
למה את מתכוון תנועה חופשית? הרי בעלי דרכונים זרים נבדקים

ביסודיות במעברים בין קנדה לארה"ב. הדרישה להצטייד במסמך מוגבלת למי שמגיע בדרך האויר בלבד, מי שמגיעה בספינת טיולים, יאכטה, או מעבר יבשתי, פטור. קשה לי להבין את ההיגיון. של עניין ההסכם. אני חושב שזה קשור יותר להתפתחויות של רשימות הפרופילים, והחשודים בטרור, מה שמפשר להתכונן מראש לבואו של חשוד כזה, כדי להעביר ביעילות בדיקה משנית חודרנית יותר, ולשחרר מהר יותר מהתור אחרים.
 

TrigATUSA

New member
הרבה, למשל בעלי דרכונים שבתוכנית VISA WAIVER

נבדקים מעט מאוד בכניסה לארה"ב
בנוסף יש גבול יבשתי ענק שהוא בעיקרון פרוץ ולא מוגן, וניתן לעבור אותו בהרבה מאוד מקומות בלי בדיקה
ככה שארה"ב מעדיפה לדעת מי האנשים האלה לפני שהם עולים על המטוס ומגיעים לקנדה (שתי המדינות כבר משתפות נתוני כניסה של אנשים שכבר נכנסו), ומשם אפשר להיכנס לארה"ב די בקלות
&nbsp
חלק מהבדיקה המקדימה היא באמת כמו שאמרת בגלל רשימות שמות החשודים ובגלל היכולת לבדוק מישהו מראש ולא על המקום בלחץ של זמן בביקורת דרכונים
&nbsp
&nbsp
 
למעלה